Netti ei toimi CHROMELLA? Mitä tehdä?

Anonyymi

Verkko johto on kytketty läppäriin netti toimii ja firefoxilla sivut aukeaa normaalisti.
Chrome joka on pääselaimena sillä ei sivut aukea vaikka irroittaa verkkojohdon ja laittaa takaisin käynnistän chromen uudestaan sekään ei auta. Vasta läppärin uudelleen käynnistyksen jälkeen alkaa chrome tas toimimaan. Mitä tehdä, että saa tuon ongelman pois? Tuota tekee ainoastaan yhdellä koneella.

9

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poista ja asenna uudestaan. Tuollainen ongelma on helpointa hoitaa tuolla kikalla.

• Anonyymi

uudelleen asennettu katsotaan auttoiko vaiko ei.

• Anonyymi

Saako veikata. Windows 10.

• Anonyymi

Outo homma, mutta meikäläisellä se haluaa salasanaa. Toimii kun ohittaa kinuamisen.
      Vasta sitten selain aukeaa kokonaan. Se on olevinaan Niiiin turvallinen.

• Anonyymi

Jos ei maailman paras verkkoselain kelpaa, voitahan käyttää sitä toista, mikä räpellys se nyt oli, mikäli on masokistisuuteen viittaavia taipumuksia, kuten viestistäsi voi päätellä. Terveellisempi tapa seksuaalisen tyydytyksen hankkimiseen on verkon selaaminen, toisen luokan selaimella, kuin itsensä piiskaaminen risuilla.

• Anonyymi

Uutinen
      Microsoft himoitsee mainosrahoja, ohjaa suorasanaisesti vaihtamaan Chromen Edgeen
      27.4.2020 20:24

Funnypoijat vaihtamaan kipinkapin.

• Anonyymi

Ihmiset haluavat käyttää parasta selainta, monen mielestä se on Chrome Edge, myös minä pidän sitä parhaimpana.

• Anonyymi

Ite poestin moisen.

• Anonyymi

selaimen uudelleen asentaminen taisi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe