Antti tässä hei!
On varmasti hyvin kaikkien tiedossa että chatissa on muutamia mieshenkilöitä, jotka saavat naisia matkaansa, useitakin jotkut. Sellaisia naisia joiden seura minullekin kelpaisi.
Minulla on näistä mainituista suhteeseen pääsyistä tallennerivejä kyllä. Niiden avulla voin aukottomasti osoittaa että raha, maine ja asema vetoavat joihinkin chat-naisiin.
Pätäkkää ja perittyä tuntuu toisilla olevan mutta onko heillä silti vivahteikkaita sanoja kuten minulla? Onko herkkyyttä ja kykyä kuunnella niin kuin minulla on?
Ja silti en tunnu pääsevän ihanne-naisteni kanssa juttuun, etenkään punaisilla, minne meno on nk. lopullinen tavoitteeni.
Nähkääs, mielelläni laajentaisin harrastettani siten, että keräisin itselleni tallennerivistöä myös intiimeimmistä, kahdenkeskisistä keskusteluista.
Esitänkin tähän loppuun vilpittömän kutsuni: tulkaa tytöt ja naiset rohkeasti kanssani kaappiin! Lupaan olla kanssanne “silleen”, että siitä jää talteen mukavia tallenteita!
Terveisin Antti
Omaa kokemusta
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole Antti millänskäs jos piruilevat! Minullekin piruilevat. Silti aina kampaan tukan ja pesen tekohampaat ja laitan päälle puvun ennenkuin menen sättiin. Sillä laillä pääsen tunnelmaan.
- Anonyymi
Valta ja raha on seksikästä. Jos näin ei olisi, niin näillä rumilla Hjalliksilla sun muilla vanhoilla ukoilla ei olisi nuoria kauniita naisia.
- Anonyymi
Ei olla näille, Hjalliksille kateellisia, ne aikansa JYYSTÄÄ JYNKYTTÄÄ, Näitä naikkosia ja sitten ovat taas vapaata riistaa, jospa kävisi vaikka faksi.
Sitä odotellessa.
- Anonyymi
Molempia kaappeja on tullut mietittyä, kunnes mieleen tuli ikäväpalsta. Anti olla koko 24deitit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775914KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774806Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT961579Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231