Astran häiriövalo

Anonyymi

Moottorin häiriövalo alkoi tänään palaa, kun tulin kaupasta, vaikka autolla on ajettu vasta 250000km. Mikä sitä riivaa? Kun sammutin moottorin ja käynnistin uudelleen, ei häiriövaloa näkynyt.

12

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, mikähän sitä mahtaisi riivata.
      Se on erittäin hyvä kysymys.

      Millaisia vastauksia odotatte?

    • Anonyymi

      Millä moottorilla ja mikä vuosimalli?, vikakoodin saa näkyville eri tavoilla, riippuen lähinnä vuosimallista, etsi netistä siellä on tietoa tarjolla, tai jos ei itse huvita etsiä, vie huoltoon vikakoodin lukemiseen, siellä se selviää, mutta muista, ettei kaikki "pärnäsen korjaamot" saa kaikkia koodeja luettua yleislukulaitteilla, vaan osaava Opel huolto kylläkin, päätä itse mikä kannattaa ja mikä ei, maksun kaikki kyllä ottavat.

      • Anonyymi

        "Millä moottorilla ja mikä vuosimalli?"

        Mitä sillä on väliä, kun vikaa aloittaja täällä kyselee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Millä moottorilla ja mikä vuosimalli?"

        Mitä sillä on väliä, kun vikaa aloittaja täällä kyselee.

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Kai jo silläkin on väliä onko bensa vai diesel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Kai jo silläkin on väliä onko bensa vai diesel.

        Ei ole, koska puhutaan viasta, ei moottorista.


    • Anonyymi

      Ne vikakoodit ovat tavallista arkipäivää nykyään ,vaikka olis ajettu vähemmän ,merkki mikä hyvänsä !!!!

    • Anonyymi

      Keskustelu on kuin TM:n kestotilaajilla.

    • Anonyymi

      Jos toimii hyvin niin työnnä menemään. Aja vika ulos. Kyllä se merkkinsä antaa, jos on vakavampi ongelma. Itse en tekisi mitään jos toimii.

    • Anonyymi

      Nuo häiriövalot ovat ooppelin ominaisuus, ei vika.

      • Anonyymi

        Kylä ne paloivat Pösössäkin.


    • Anonyymi

      Pitkän lenkin teit autokaupasta. Asiaan. Minulla valo syttyy, mutta sammuu moottoritiellä yli 3000 kierroksessa. Ajettu 180 tkm.

    • Anonyymi

      Voi johtua vaikka ja mistä, paha se on täällä arvailla joten käy korjaamolla jokusella kympillä lukemassa vikakoodit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe