Moottorin häiriövalo alkoi tänään palaa, kun tulin kaupasta, vaikka autolla on ajettu vasta 250000km. Mikä sitä riivaa? Kun sammutin moottorin ja käynnistin uudelleen, ei häiriövaloa näkynyt.
Astran häiriövalo
12
174
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mikähän sitä mahtaisi riivata.
Se on erittäin hyvä kysymys.
Millaisia vastauksia odotatte? - Anonyymi
Millä moottorilla ja mikä vuosimalli?, vikakoodin saa näkyville eri tavoilla, riippuen lähinnä vuosimallista, etsi netistä siellä on tietoa tarjolla, tai jos ei itse huvita etsiä, vie huoltoon vikakoodin lukemiseen, siellä se selviää, mutta muista, ettei kaikki "pärnäsen korjaamot" saa kaikkia koodeja luettua yleislukulaitteilla, vaan osaava Opel huolto kylläkin, päätä itse mikä kannattaa ja mikä ei, maksun kaikki kyllä ottavat.
- Anonyymi
"Millä moottorilla ja mikä vuosimalli?"
Mitä sillä on väliä, kun vikaa aloittaja täällä kyselee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Millä moottorilla ja mikä vuosimalli?"
Mitä sillä on väliä, kun vikaa aloittaja täällä kyselee.Voi pyhä yksinkertaisuus. Kai jo silläkin on väliä onko bensa vai diesel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Kai jo silläkin on väliä onko bensa vai diesel.
Ei ole, koska puhutaan viasta, ei moottorista.
- Anonyymi
Ne vikakoodit ovat tavallista arkipäivää nykyään ,vaikka olis ajettu vähemmän ,merkki mikä hyvänsä !!!!
- Anonyymi
Keskustelu on kuin TM:n kestotilaajilla.
- Anonyymi
Jos toimii hyvin niin työnnä menemään. Aja vika ulos. Kyllä se merkkinsä antaa, jos on vakavampi ongelma. Itse en tekisi mitään jos toimii.
- Anonyymi
Nuo häiriövalot ovat ooppelin ominaisuus, ei vika.
- Anonyymi
Kylä ne paloivat Pösössäkin.
- Anonyymi
Pitkän lenkin teit autokaupasta. Asiaan. Minulla valo syttyy, mutta sammuu moottoritiellä yli 3000 kierroksessa. Ajettu 180 tkm.
- Anonyymi
Voi johtua vaikka ja mistä, paha se on täällä arvailla joten käy korjaamolla jokusella kympillä lukemassa vikakoodit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805