Kun käytte ravintoloissa/kaupoissa.
1. Tervehditte asiakaspalvelijoita.
2. Tilaatte/ostatte sitä mitä haluatte, te ette päätä myöhemmin, että otankin muuta.
3. Jos jätätte kylmätuotteen lämpimään niin te viette sen takaisin kylmään tai muuten korvaatte sen.
4. Jos tuote/ruoka ei kelpaa, niin ostatte uuden
5. Jos palvelu ei kelpaa, niin maksakaa lasku ja painukaa vi****n.
6. Jos ruoassa kestää ja valitatte niin ette saa ruokaanne ikinä. Maksatte laskun ja häivytte.
7. Ruoan tulon kestolla ei ole mitään merkitystä. Odotatte sitä aivan kiltisti.
8. Jos ette ole tyytyväisiä, niin voitte aina ostaa lahjakortin hyvitykseksi
Kaikille asiakkaille.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743680
- 2012992
- 252900
- 492768
- 242694
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412465Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2542193Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241917Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2091898- 441857