Palvelimenne ovat huonontuneet merkittävästi. Taidatte pitää asiakkaitanne tyhminä.
Hyvästi en teitä kaipaa
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Vain kaltaisinaan.
- Anonyymi
Sallikaa tuhlaajapojan paluu, olen niin helvetin kännissä.
- Anonyymi
" Pahus sivua ei löydy" - Käsiraudat ja suukapula löytyy.
- Anonyymi
Eipä ole ollut enää noita ongelmia kun otin mainosteneston pois päältä. Lisäksi klikkailen ahkerasti täällä mainoksia.
Joten kyllä Suomi24 toimii loistavasti, nopeasti ja varmasti, huikea palvelu.
- Anonyymi
Ei tätä nyt kauheen fiksut käytä
Niin ne "fiksut" ovat yksimielisesti facebookoissa kaakattamassa, mutta ihmettelen miksi näiltä palstoilta pitää hakea niitä kaakattamisen aiheita. Eikö omahyväisyys tule riittävästi ylläpidetyksi yhtä mieltä yhdistyksessä?
- Anonyymi
En tykkää siitä että pidetään tyhmänä, vaikka mua on huijattu miljoona kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619