Eli kysehän on tempusta jossa David ja avustaja vaihtaa paikkaa sekunnissa. Jos joku ei jostain täysin älyttömästä syystä tiedä salaisuutta niin tässä tulee hopea tarjottimella olkaapa hyvä.
Tempussa on itseasiassa mukana kaksi samannäköistä ja samalla tavalla puettua naista. Nainen joka astuu katosta laskeutuvasta teltasta ulos on eri kuin se joka ilmestyy sinne telttaan jossa David ”sekuntia” aikasempaa oli. Temppu alkaa siitä että David on lavalla ja avustaja 1 on teltan sisällä ja avustaja 2 on teltan takana. Teltta lasketaan lavan keskelle ja nainen astuu ulos. Tässä välissä täytyy kysyä onko kukaan miettinyt että miksi David ja avustaja seisovat lavalla jalat levällään. Nimenomaan juuri silloin kun vaihto tapahtuu? Lavan keskellä on luukku josta pääsee lavan alle ja sieltä helposti lavan päälle. Kun avustaja 1 astuu teltasta ulos, David menee telttaan ja avustaja sitoo Davidin löyhästi ranteista kiinni. Heti kun Teltta on suljettu etkä näe Davidiä niin hän livahtaa siitä luukusta lavan alle. Avustaja 2 astuu teltan takanta sisään telttaan samalla kun telttaa nostetaan lavan vasemmalle puolelle. Hän pyöräyttää kevyesti itsensä ranteista niihin nauhoihin. Seuraava vaihe on vaatinut vähän harjoittelua. Avustaja 1 ottaa verhon ja nostaa sen rinnusten korkeudelle. Siinä vaiheessa David pomppaa lavan päälle. Hän jää verhon ja avustajan väliin kyyryyn. Kun avustaja nostaa verhon reunan päänsä yläpuolelle David nousee kokonaan ylös ja ottaa verhon vastaan ja avustaja hyppää salaman nopeasti lavan alle samalla kun David heittää kankaan sivuun. Teltta avataan ja vaihto on tapahtunut…
Copperfield cocoon salaisuus
4
902
Vastaukset
- david copperfield
joo. tajusin kyllä sen että siinä on salaluukku mutta oon nähny kuvii siitä tempusta ja mulle heräs kysymys että jos siinä on se salaluukku niin miten se ei näy kun se copperfield ilmestyy sen naisen tilalle? se nainenhan seisoo pöydällä.
- david copperfield
siis tarkoitan että kun se copperfield on siellä pöydän alla (ennen kuin nousee salaluukusta sen naisen tilalle) ennen kun se nainen nostaa sen liinan rinnan kohdalle niin miten se copperfield ei näy siitä pöydän alta?
- Kastemies
david copperfield kirjoitti:
siis tarkoitan että kun se copperfield on siellä pöydän alla (ennen kuin nousee salaluukusta sen naisen tilalle) ennen kun se nainen nostaa sen liinan rinnan kohdalle niin miten se copperfield ei näy siitä pöydän alta?
on niin pimeää että et pysty havaitsemaan sitä onko siellä joku vai ei.
- hmm....
miten voit olla varma tai mistä tiedät et tää temppu menee tolleen????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856