kiihkoa

tero

Tämä sattui viime syksynä koti makkarissa.
Olemme vaimon kanssa olleet kolmekymmentä vuotta yhdessä ja seksielämä senkuin parantuu eikä ole tarvinnut käydä vieraissa,ei minun ainakaan.
Asumme rt-kolmiossa jossa olohuoneesta pääsee meidän makkariin. Vaimon siskon tyttö (20v)tuli meille kuukaudeksi asumaan opiskelun takia, mikä mukavaa koska hän on todella pirteä ja kauniskin. Kiusasinkin jos olisin nuorenpi niin iskisin. Oli ensimmäinen viikko mennyt ja perjantai ilta. Minna jäi lähtemättä mihinkään ja meni meidän jälkeen saunaan jonka jälkeen joivat vaimon kanssa siiderit. Tuli nukkumaan menon aika ja minua kuten vaimoanikin halutti. Vaimoni nuoli kaluni kovaksi josta kiihoittuuu aina valtavasti minun jatkaessa kiusaamista kunnes vaimo vaatii minua sisäänsä. Olimme unohtaneet Minnan olemassaolon ja ääni oli sen mukaista vaimon ratsastaessa kalullani kunnes laukesimme minä ensin ja vaimo siitä innostuneena värähdellen perässä. Syleiltiin pitäen toisiamme vielä hyvänä kunnes huomasin oven olohuoneeseen olevan melkein auki ja varjon liikahtavan. Oliko Minna avannut ja seurannut meidän puuhia. Nukahdin vaimon viereen tyytyväisenä ja aamu tuli vastaan vaimon herätettyä minut kalun runkkaamiseen ja upottaen sen sisäänsä. tuntui olevan herkällä päällä laueten nopeasti minun jääden ilman ja meni suihkuun ennen työhön lähtöä. Pyysi meitä siivoamaan ja käymään kaupassa ja tulevansa joskus kolmen jälkeen, suukko ja hei! Nukahdin ilman peittoa kunnes tunsin kuulevan outoa ääntä jostain. Avasin silmäni ja säikähdin Minnan ollessa alasti vieressäni hyväillen itseään ja samalla tarttuen kaluuni. Koitin estellä ettemme voi tehdä sitä mutta tämä kaunis nuori nainen runkkaamassa kaluani pillun töröttävän vasten silmiäni annoin Minnan jatkaa. Minna runkkasi ja painoi päänsä alas vieden kalun suuhunsa nostaen itsensä suutani vasten. Aloitin nuoren kiimaisen pillun tunnustelemista sormin levittäen ja kielellä tunkeutuen sisään. Kiihotuin mausta ja nuoresta kiimaisesta naisesta paisuen Minnan suussa entisestään. Pyysin Minnaa kääntymään ja suutelimme intohimoisesti minun hyväillessä näitä kimmokkaita rintoja ja pikkuhiljaa laskeutuen alas reisien väliin aloittaen hurjan nuolemisen sormien liikkuessa välillä sisällä paratiisissa. Tunsin kuinka Minnan liikkeet alkoivat holtittomasti liikkua laueten suutani vasten itseni ollessa myös laukeamis pisteessä. Annoin Minnan rauhoittua hetken ja aloitin vartalon hyväilyn siirtyen rintoihin jotka olivatkin todella herkät Minnan huohottaessa kohta uudessa kiimassa. Levitin reisiä vieden kalua pillunhuulille jolloin Minna kiepsahti päälleni haluten viedä se itse sisäänsä. Jumalani että tuntui hyvälle kalun tunkeutuessa tuohon tiukkaan värähtelevään aukkoon Minnan aloittaessa ratsastuksen. Jostain tajunnnasta tuli kysymys ehkäisystä Minnan kertoessa syövän pillereitä eikä ole vaaraa.Minnan nuori vartalo nussi minua kiihtyvällä vauhdilla ,minun pyörittäessä käsin rintoja, ajan ja tajun jääneen jonnekkin kauas nussiessamme hurjan himon vallassa kunnes tunsin Minnan ulisevan orgasmin vallassa. Käänsin Minnan alleni ja aloitin hurjan panemisen tuohon ihanaan pilluun enkä tiedä montako kertaa Minna laukesi kunnes räjähdin voimalla ruiskuttaen koko lastin sisälle pillun nykiessä kaluani. Jotenkin tiputtauduin Minnan päälle kalu edelleen sisällä sykkien ja katsoimme toisiamme antaen suukon. Olimme kauan hiljaa kunne Minna sanoi että näki yöllisen nainnin ja aamulla myös heräsi siihen eikä itse ole saanut kolmeen kuukauteen poikakaverin kanssa erottua.Ajatteli käyttää minua vaikka pelkäsi reaktiotani ja nauroi. Lupasimme jäävän tähän kertaan ja kehuin hänelle etten ole moista himoa kokenut enää vuosiin vaikka rakastelu olikin mukavaa vaimon kanssa. Menimme pesulle ja pesimme toisemme. Kaluni heräsi kuitenkin ja otin Minnan vielä sylissä ja takaapäin. Olin aika väsyksissä mutta vaimon pyytämät työt tuli tehtyä ja teimme vielä ruuan valmiiksi. Sinä kuukautena kyllä tapahtu muutama lipsuminen josta tuli kyllä tunnontuskia mutta kalu tykkäsi..Kiitos siitä Minnalle aloitteesta. Tämä onkin naimisissaoloni ainut syrjähyppy, ainakin toistaiseksi.

1

11001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N21

      Mutta pliiis enemmän kappalejakoa...Ei meinaa sitten millään jaksaa lukea kun koko teksti on aivan yhteen sumppuun laitettu..Muuten oli ihan mukava juttu.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe