Oisko teillä mitää vinkkejä keskustelun ylläpitämiseen ja aloittamiseen? Antakaa hyvii juttuaiheita!

Moi! Oon tällänen 17v ujo poika. Mä oon tutustunu yhtee tyttöö vuosi sitten. Me ollaan nyt hyvii ystävii. Mulla on sellanen ongelma, et mä oon tosi huono pitää keskustelua yllä tai keksii jutteluaiheita. Kyl mä ihan perus harrastuksista, koulusta ja tälläsist perus, mut mä oon vähä ujo keskustelussa. Oisko teillä antaa jotai vinkkejä keskustelun ylläpitämiseen? Ja pystyisitteks antaa jotai hyvii keskusteluaiheita?

Olisin kiitollinen, jos tulee asiallisia kommentteja ja joku antais vinkkejä ja keskusteluaiheita!

10

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa keskustella hänen mielenkiinnon kohteistaan, koska silloin hän saattaa pitää helpommin keskustelua yllä.

• Anonyymi

Puolet ajasta voit rauhassa jutella siitä, mikä itseäsikiinnostaa, sehän on tasapuolista.
      Yleensäkään keskustelunaiheet eivät ole niin super jännittäviä kuin ajatellaan. Juttele koulusta, harrastuksista, suunnitelmista, haaveista.
      Jutteletko juttelemisen ilosta vai koitatko viedä suhdetta jotenkin intiimiksi?

• ei keskustelua voi pakottaa.

keskustelun pitää olla vuorovaikutteista, ei se ole sinun tehtäväsi pitää sitä yllä, kyllä sen pitäisi tapahtua luonnostaan jos teillä synkkaa.... joten ei taida synkata.

• Anonyymi

Koita puhuu sun omista mielenkiinnon kohteista ja vastata sille pidemmin ku muutamalla sanalla jos se kysyy jotain. Mä ite tykkään kertoo mu päivästä ja mitä kaikkee oon tehny ja yleensä sillon seki ihminen alkaa kertoo sen omasta päivästä.

• Anonyymi

Ja jos oot huono juttelee sen kaa ni voit koittaaa tehä sen kaa jotai yhessä vaikka pelata tai jotai sellasta.

• Anonyymi

Kannattaa tehdä jotain yhdessä niin on aina jokin puheenaihe ja voitte välissä keskustella jostain muusta

• Anonyymi

älä stressaa ja älä suunnittele miten juttelet, vaan ole oma itsesi ja juttu menee siten kun menee... ole rentona ja kyllä se susta pitää sellaisena kun olet jos vaan se sun kanssa pomppii..

• Anonyymi

Yks hyvä tapa on puhua vaikka ft itellä ainakin kulkee juttu paremmin sillee. Yks hyvä tapa on myös vaikka suunnitella joku kiva retki tai jokin ja yhdistää siihen teidän yhteisiä mielenkohteita tai jos tyttö asuu kaukana matka sinne tai tyttö sinne sekä kokeilkaa jotain uutta tämä auttaa tai vanhoista muistosta on hyvä puhua tai luokaa uusia.

• Anonyymi

Jos se kysyy sulta jotain niin vastaa vähän enemmän kuin "joo" tai "ei" tai "huomenna" jne.... Se odottaa sun jakavan mielipiteitäsi ja kysyvän vastakysymyksen. Ei sen tarvii mitään ihmeellistä olla, jotain mitä mieleen tulee.

• Anonyymi

"Mulla on sellanen ongelma, et mä oon tosi huono pitää keskustelua yllä tai keksii jutteluaiheita. Kyl mä ihan perus harrastuksista, koulusta ja tälläsist perus, mut mä oon vähä ujo keskustelussa."

KYSYINKÖ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4557
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      130
      2985
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1093
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe