Millaista olisi kampanjointi?
Keitä näkisit keulakuvina julkisessa keskustelussa, joka äänestystä edeltäisi?
Miten arvelisit eri ihmisryhmien asemoituvan, jos äänestys olisi?
Millaista äänestysprosenttia veikkaisit?
Entä tulos? Olisiko se hyvinkin selvä?
Jos kansanäänestys aborteista järjestettäisiin?
12
155
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sulla ole edes vappuna MITÄÄN muuta tekemistä tai seuraa? No, otan osaa.
Sen verran kominen kysymys Sinun esittämänäsi, että heitän vastakysymyksen: eikö SINULLA ole muuta tekemistä kuin heittää tuon tason kuittauksia tänne tuohon aikaan?
Tämä oli poikkeus. Pääsääntöisesti en piittaa teidän anonyymien trollien huuteluista.- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Sen verran kominen kysymys Sinun esittämänäsi, että heitän vastakysymyksen: eikö SINULLA ole muuta tekemistä kuin heittää tuon tason kuittauksia tänne tuohon aikaan?
Tämä oli poikkeus. Pääsääntöisesti en piittaa teidän anonyymien trollien huuteluista.Jouduit sitten nyyhkäisemään tämäkin poistoon. :)
Se oli vain poikkeus se kuitti. Pääsääntöisesti en jaksa enää välittää näistä samaa jankkaavista joutavista spämmialoituksistasi, joiden aiheet on jauhettu jo ties monissako kilometriketjuissa. Eikä näköjään muutkaan. Lienee toivotonta odottaa että joskus itse kyllästyisit.
- Anonyymi
Mitään kampanjoita ei tuu. Aborttia vastustaa Suomessa kaksi ihmistä.
- Anonyymi
Kansa ei saa äänestää, koska lapsia suojelevia tolkun ihmisiä olisi aivan "liikaa".
Suosijasakista enemmistö on pesiytynyt marginaalisen eliitin palleille nöyryyttämään kansaa ja jakelemaan lapsille kuolemantuomioita. Ja sitten on ne 1-2 hörhöä riehumassa valheellista propagandaansa, herjojaan ym. pakkojankutustaan tällä palstalla.- Anonyymi
Olisko se just se kansa joka sitä aborttioikeutta tarvitsee niin päättäjät ei halua aborttioikeutta kaan viedä kansalta? Ja siks ei halua kansa itsekkään millään kansalaisaloitteellakaan asiaa muuttaa.
- Anonyymi
Älä valehtele. Ne tolkun ihmiset eivät vaahto suussa vastusta abortteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko se just se kansa joka sitä aborttioikeutta tarvitsee niin päättäjät ei halua aborttioikeutta kaan viedä kansalta? Ja siks ei halua kansa itsekkään millään kansalaisaloitteellakaan asiaa muuttaa.
Älä valehtele. Selkeä enemmistö eli normaali kansa ei mitään mielipuolista tappamisoikeutta tarvi, halua eikä koskaan tule käyttämään. Mutta kansalta ei kysytä, kun sitten lepsulakia olisi pakko tiukentaa. Tolkun ihmiset ei vaahtoa ylistyksiään hupitappamiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Selkeä enemmistö eli normaali kansa ei mitään mielipuolista tappamisoikeutta tarvi, halua eikä koskaan tule käyttämään. Mutta kansalta ei kysytä, kun sitten lepsulakia olisi pakko tiukentaa. Tolkun ihmiset ei vaahtoa ylistyksiään hupitappamiselle.
Missä ne ovat ne sinun tolkun ihmisesi kun ei niitä näy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne ovat ne sinun tolkun ihmisesi kun ei niitä näy?
Se ei varsinaisesti yllätä, ettei heitä joko viihdy sinun lähettyvilläsi, tai sitten et vain kykene näkemään heitä, kuten et mitään muutakaan epämieluisaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei varsinaisesti yllätä, ettei heitä joko viihdy sinun lähettyvilläsi, tai sitten et vain kykene näkemään heitä, kuten et mitään muutakaan epämieluisaa.
MISSÄ heitä on? Kerro nyt jo ihmeessä!
- Anonyymi
Ei ole ketään uskottavaa poliitikkoa kamppanjaan. Aina olleet fundamentalistejä. Päivillä taitaa olla kädet täynnä kun vastustaa nyt homojen ja yhäreiden eli yhden sukupuolen vanhempien ihmisoikeuksia niin ei ehi abortteja vastustamaan. Ihminen joka jo lähtökistaisesti vastustaa lähes kaikkea ja varsinkin ehkäisyä niin on aborttiasiassakin vähä heikoilla.
Meillä ei taida olla ketään muita kuin kristiilliset jotka vastustaa? Kaikki jotain seniilejä käppänöitä. Toisaalla sitten politiikasta sivuun ittensä kammennut, hyvä kun ymmärsi, Soini, joka olemuksellaan tasapainottaa sitä kuivuutta yksin koko kristillisdemuhin nähden. Hällä taas liikaakin" painoarvoa" ainakin 60 BMI.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654