Jos kansanäänestys aborteista järjestettäisiin?

Millaista olisi kampanjointi?

Keitä näkisit keulakuvina julkisessa keskustelussa, joka äänestystä edeltäisi?

Miten arvelisit eri ihmisryhmien asemoituvan, jos äänestys olisi?

Millaista äänestysprosenttia veikkaisit?

Entä tulos? Olisiko se hyvinkin selvä?

12

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö sulla ole edes vappuna MITÄÄN muuta tekemistä tai seuraa? No, otan osaa.

      • Sen verran kominen kysymys Sinun esittämänäsi, että heitän vastakysymyksen: eikö SINULLA ole muuta tekemistä kuin heittää tuon tason kuittauksia tänne tuohon aikaan?

        Tämä oli poikkeus. Pääsääntöisesti en piittaa teidän anonyymien trollien huuteluista.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Sen verran kominen kysymys Sinun esittämänäsi, että heitän vastakysymyksen: eikö SINULLA ole muuta tekemistä kuin heittää tuon tason kuittauksia tänne tuohon aikaan?

        Tämä oli poikkeus. Pääsääntöisesti en piittaa teidän anonyymien trollien huuteluista.

        Jouduit sitten nyyhkäisemään tämäkin poistoon. :)

        Se oli vain poikkeus se kuitti. Pääsääntöisesti en jaksa enää välittää näistä samaa jankkaavista joutavista spämmialoituksistasi, joiden aiheet on jauhettu jo ties monissako kilometriketjuissa. Eikä näköjään muutkaan. Lienee toivotonta odottaa että joskus itse kyllästyisit.


    • Anonyymi

      Mitään kampanjoita ei tuu. Aborttia vastustaa Suomessa kaksi ihmistä.

    • Anonyymi

      Kansa ei saa äänestää, koska lapsia suojelevia tolkun ihmisiä olisi aivan "liikaa".

      Suosijasakista enemmistö on pesiytynyt marginaalisen eliitin palleille nöyryyttämään kansaa ja jakelemaan lapsille kuolemantuomioita. Ja sitten on ne 1-2 hörhöä riehumassa valheellista propagandaansa, herjojaan ym. pakkojankutustaan tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Olisko se just se kansa joka sitä aborttioikeutta tarvitsee niin päättäjät ei halua aborttioikeutta kaan viedä kansalta? Ja siks ei halua kansa itsekkään millään kansalaisaloitteellakaan asiaa muuttaa.


      • Anonyymi

        Älä valehtele. Ne tolkun ihmiset eivät vaahto suussa vastusta abortteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko se just se kansa joka sitä aborttioikeutta tarvitsee niin päättäjät ei halua aborttioikeutta kaan viedä kansalta? Ja siks ei halua kansa itsekkään millään kansalaisaloitteellakaan asiaa muuttaa.

        Älä valehtele. Selkeä enemmistö eli normaali kansa ei mitään mielipuolista tappamisoikeutta tarvi, halua eikä koskaan tule käyttämään. Mutta kansalta ei kysytä, kun sitten lepsulakia olisi pakko tiukentaa. Tolkun ihmiset ei vaahtoa ylistyksiään hupitappamiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Selkeä enemmistö eli normaali kansa ei mitään mielipuolista tappamisoikeutta tarvi, halua eikä koskaan tule käyttämään. Mutta kansalta ei kysytä, kun sitten lepsulakia olisi pakko tiukentaa. Tolkun ihmiset ei vaahtoa ylistyksiään hupitappamiselle.

        Missä ne ovat ne sinun tolkun ihmisesi kun ei niitä näy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ne ovat ne sinun tolkun ihmisesi kun ei niitä näy?

        Se ei varsinaisesti yllätä, ettei heitä joko viihdy sinun lähettyvilläsi, tai sitten et vain kykene näkemään heitä, kuten et mitään muutakaan epämieluisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei varsinaisesti yllätä, ettei heitä joko viihdy sinun lähettyvilläsi, tai sitten et vain kykene näkemään heitä, kuten et mitään muutakaan epämieluisaa.

        MISSÄ heitä on? Kerro nyt jo ihmeessä!


    • Anonyymi

      Ei ole ketään uskottavaa poliitikkoa kamppanjaan. Aina olleet fundamentalistejä. Päivillä taitaa olla kädet täynnä kun vastustaa nyt homojen ja yhäreiden eli yhden sukupuolen vanhempien ihmisoikeuksia niin ei ehi abortteja vastustamaan. Ihminen joka jo lähtökistaisesti vastustaa lähes kaikkea ja varsinkin ehkäisyä niin on aborttiasiassakin vähä heikoilla.

      Meillä ei taida olla ketään muita kuin kristiilliset jotka vastustaa? Kaikki jotain seniilejä käppänöitä. Toisaalla sitten politiikasta sivuun ittensä kammennut, hyvä kun ymmärsi, Soini, joka olemuksellaan tasapainottaa sitä kuivuutta yksin koko kristillisdemuhin nähden. Hällä taas liikaakin" painoarvoa" ainakin 60 BMI.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe