Kyllä minua naaratti....

Anonyymi

...kun joku oli ostanu uuven Volkswagenin. Se ee oo varmaan tienny minkälaesia aatoja ne on.

18

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös ne ole ihan hyviä autoja?

• Anonyymi

No kenen mielestä on, ja kenen ei. Itse olen jälkimmäisen kannalla.....🤪😹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kenen mielestä on, ja kenen ei. Itse olen jälkimmäisen kannalla.....🤪😹

Saksalaisen kun ostaa, niin on sama kuin ampuis itseään polveen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saksalaisen kun ostaa, niin on sama kuin ampuis itseään polveen.

Minä ostin volkkarin. Gyntteri osaa tehdä hyviä autoja. Terot ne on vaan kateellisia kun näkee TSI DSG vokkelon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostin volkkarin. Gyntteri osaa tehdä hyviä autoja. Terot ne on vaan kateellisia kun näkee TSI DSG vokkelon.

Meitä lähinnä hymyilyttää, ja säälittää gyntterin kikottimet, ja niiden omistajat!! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä lähinnä hymyilyttää, ja säälittää gyntterin kikottimet, ja niiden omistajat!! 🤣

Nuo kuplat on kyllä ärsyttäviä kun jotkut luulee, että ne on harvinaisia. Olen sitä mieltä että kaikki vm 64 ja nuoremmat joutaa pistää paaliin!

• Anonyymi

Ei paljoa kiinnosta volkkarit kun voi ajaa bemarilla.

• Anonyymi

Romikset maksaa 200 euroa uudesta Volkswagen henkilöautosta, hae rahat pois mikäli tollanen löytyy.

• Anonyymi

Tojoa ne ei huoli koska ruoste tarttuu

• Anonyymi

Näin uudehkon Golffi farmarin, missä oli 4 pakoputken päätä ja vissiin ihan tehtaan asentamia, voi vittu minä repesin. Miettikää nyt, tuollainen mitään sanomaton perhe farmari, pienellä öljyä kuluttavalla koneella, niin jumalauta 4 putkea ja joku R line tai mikä lie tarra takaluukussa😂😂😂

• Anonyymi

Mitä savolainen sanoi, kun Passatti uppos jäihin?

- Nyt ei kyllä naarata!

• Anonyymi

Osuvasti sanottu ja vielä oikean automerkin kohdalla, pätee kaikkiin saksalaisiin melkein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuvasti sanottu ja vielä oikean automerkin kohdalla, pätee kaikkiin saksalaisiin melkein.

Tero ajelee nyt kiltisti kolmentonnin pommilla ja haaveilee saksalaisesta autosta. Köffffffffgff

• Anonyymi

Mikäs siinä kun ostat uuden Saksalaisen auton on edessä kaksi vuotta huolettomia kilometrejä.

• Anonyymi

No sinnuu kohtsellaan naarattaa, mie kato ku ostoo pärrytin 60.000 eukon volokkarin tuosta vuan, ku katastusmestar niin neuvoi ja sano et hyvä on, minnää viel tiukkasin et onko varamasti, no se ukko tokas et tosi on, sannoi et torilla näen väettivät, no mie uskoin ja kaupoilla kävin, Hartikainen ihan käest kiittel jälkiäpäin.
      Vieläkö naarattaa sinnuu?

• Anonyymi

Hartikaista naarattaa, että olipa hölmö ääliö kun osti.

• Anonyymi

Arvon kieltäminen ja huumori ovat oivia psyyken puolustusmekanismeja kateuden aiheuttamaa ahdistusta vastaan! Jatka samaan malliin.

• Anonyymi

Kateus ja varattomuus aiheuttaa helposti tahattomia naurahduksia ja muuta hallitsematonta käyttäytymistä, siitä aloittajalla on kyse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      159
      9357
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      346
      7114
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      105
      6042
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      165
      4017
    5. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      70
      3421
    6. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      35
      3308
    7. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      17
      3219
    8. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      80
      3117
    9. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      188
      2893
    10. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1896
    Aihe