Kyllä minua naaratti....

Anonyymi

...kun joku oli ostanu uuven Volkswagenin. Se ee oo varmaan tienny minkälaesia aatoja ne on.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös ne ole ihan hyviä autoja?

      • Anonyymi

        No kenen mielestä on, ja kenen ei. Itse olen jälkimmäisen kannalla.....🤪😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenen mielestä on, ja kenen ei. Itse olen jälkimmäisen kannalla.....🤪😹

        Saksalaisen kun ostaa, niin on sama kuin ampuis itseään polveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaisen kun ostaa, niin on sama kuin ampuis itseään polveen.

        Minä ostin volkkarin. Gyntteri osaa tehdä hyviä autoja. Terot ne on vaan kateellisia kun näkee TSI DSG vokkelon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostin volkkarin. Gyntteri osaa tehdä hyviä autoja. Terot ne on vaan kateellisia kun näkee TSI DSG vokkelon.

        Meitä lähinnä hymyilyttää, ja säälittää gyntterin kikottimet, ja niiden omistajat!! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä lähinnä hymyilyttää, ja säälittää gyntterin kikottimet, ja niiden omistajat!! 🤣

        Nuo kuplat on kyllä ärsyttäviä kun jotkut luulee, että ne on harvinaisia. Olen sitä mieltä että kaikki vm 64 ja nuoremmat joutaa pistää paaliin!


    • Anonyymi

      Ei paljoa kiinnosta volkkarit kun voi ajaa bemarilla.

    • Anonyymi

      Romikset maksaa 200 euroa uudesta Volkswagen henkilöautosta, hae rahat pois mikäli tollanen löytyy.

      • Anonyymi

        Tojoa ne ei huoli koska ruoste tarttuu


    • Anonyymi

      Näin uudehkon Golffi farmarin, missä oli 4 pakoputken päätä ja vissiin ihan tehtaan asentamia, voi vittu minä repesin. Miettikää nyt, tuollainen mitään sanomaton perhe farmari, pienellä öljyä kuluttavalla koneella, niin jumalauta 4 putkea ja joku R line tai mikä lie tarra takaluukussa😂😂😂

    • Anonyymi

      Mitä savolainen sanoi, kun Passatti uppos jäihin?

      - Nyt ei kyllä naarata!

      • Anonyymi

        Osuvasti sanottu ja vielä oikean automerkin kohdalla, pätee kaikkiin saksalaisiin melkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuvasti sanottu ja vielä oikean automerkin kohdalla, pätee kaikkiin saksalaisiin melkein.

        Tero ajelee nyt kiltisti kolmentonnin pommilla ja haaveilee saksalaisesta autosta. Köffffffffgff


    • Anonyymi

      Mikäs siinä kun ostat uuden Saksalaisen auton on edessä kaksi vuotta huolettomia kilometrejä.

    • Anonyymi

      No sinnuu kohtsellaan naarattaa, mie kato ku ostoo pärrytin 60.000 eukon volokkarin tuosta vuan, ku katastusmestar niin neuvoi ja sano et hyvä on, minnää viel tiukkasin et onko varamasti, no se ukko tokas et tosi on, sannoi et torilla näen väettivät, no mie uskoin ja kaupoilla kävin, Hartikainen ihan käest kiittel jälkiäpäin.
      Vieläkö naarattaa sinnuu?

      • Anonyymi

        Hartikaista naarattaa, että olipa hölmö ääliö kun osti.


    • Anonyymi

      Arvon kieltäminen ja huumori ovat oivia psyyken puolustusmekanismeja kateuden aiheuttamaa ahdistusta vastaan! Jatka samaan malliin.

    • Anonyymi

      Kateus ja varattomuus aiheuttaa helposti tahattomia naurahduksia ja muuta hallitsematonta käyttäytymistä, siitä aloittajalla on kyse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe