Juopot Hollolassa

Anonyymi

Elämäntapajuopoilla tuppaa olemaan taustalla käsittelemättömiä alemmuuden tunteita, mielenterveyden häiriöitä, katkeruutta mennyttä elämää kohtaan ja muita aggressioita aiheuttavia asioita. Alkoholi tuppaa nostamaan tukahdutetut tunteet pintaan ja vielä yleensä normaalia vahvempina, joten ilmankos kupin kallistuessa lisääntyy myös päänaukominen ja muu riehuminen. Sitten jo ihan juopottelu-uransa ehtoopuolella olevilla on dokaaminen vaikuttanut jo aivoihin sen verran, että impulssikontrolli ei oikein toimi ja käytös on muutenkin aika alkukantaista.

19

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nää juopot kyttää soramäes ja ne lähtee perää prismalleki. missää ei saa ollarauhas näilt pummeilta

• Anonyymi

timppa riehui prismalla. onnettomuudessa aikanaa vamnmautunut.

• Anonyymi

Juu se ääntelee kun pulu hassu ääni miehellä

• Anonyymi

timppa huuteli tänään raivoissaan jollekin naiselle liidelin lähellä

• Anonyymi

Ryyppäsin kaikki rahat jo tänää oot hinhhi jos et osta mulle kaljaa!!!!

• Anonyymi

Juopot nyt kuvittelee olevansa vaikka mitä don corleoneja

• Anonyymi

vittuilu on ainoo asia mitä noi juopot osaa. ja valittaminen

• Anonyymi

Liian kilteiltä ne yrittää kerjätä rahaa. Mustamaalaus alkaa jos ei anna kaljarahaa.

• Anonyymi

Kesän tullen juopot lisääntyy kuntakeskuksessa ja mökä on kun viidakon apinoilla.

• Anonyymi

Puhu minulle puhu minulle!! tulee muute paha mieli ja paiskon ovia...tarjoa kaljaa!!!

• Anonyymi

Vanhat runkut odottelee nuorempia miehiä kotiin. Haluis vähän imutella.

• Anonyymi

timppa on kyl aika crazy

• Anonyymi

Salpatiellä eniten. Lisäksi huumerottia ja pervitiinipulveria aikanaan hamstranneita juoruämmiä joiden pullea turpa aina ikkunassa

• Anonyymi

Soramäessä niitä näkee Setäläntiellä ja Salpatiellä

• Anonyymi

Vimmattua

• Anonyymi

Vuosia sitten kattelin kuntakeskuksessa kun samaan aikaan ala-asteella ollut Rane (sukunimeä en muista) pyöri ihan spurguna kirjaston edustalla. Aina se vähän pistää pohtimaan mitä lienee hänenkin elämässä tapahtunut, joka johtanut tuohon jos näkee vanhan tutun juoppona/nistinä tai nimen lehdessä jonkin rikosjutun yhteydessä.

• Anonyymi

🤣🤮🤮

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5686
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4134
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2404
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      298
      2224
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1451
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1309
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1212
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      133
      1211
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      994
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      169
      895
    Aihe