Martina heiluu viinilasin kanssa

Anonyymi

Kuuntelee Kaijakoota ja heiluu punaviini lasi kädessä. Miten se meni, että toivoo jos on lapsia ei juotas. Miten kun tulevan miehen pitäis olla raivoraisis?

18

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun nyt ei vaan kännipäissään tekis typeryyksiä.

      • Anonyymi

        Tuo nainen ei todellakaan elä kuten opettaa. Jos marsulle maistuu viini, niin miksi mahdollisen tulevan miehen pitäisi olla päihteetön? On muijalla vaatimukset 😨.


    • Anonyymi

      Minusta täysin päihteetön ei kuvaa viinin litkijää; ei kai tarkoitus ole löytää absolutisti mies ja itse jatkaa juomista (and popping pills)? Varmaan ihan harmitonta, mutta ehkä sille tulevalle miehellekin voi suoda lasillisen silloin tällöin ja maistella viinejä yhdessä?

      Hyvää Vappua Martinalle ja tytöille joka tapauksessa. Vuosi 2020 on vaikea, mutta varmasti parempaa on luvassa meille kaikille. Yritetään pysyä terveenä!

      • Anonyymi

        Pitää vaan näyttää . Sofia menossa auton kyydissä Stefun luo joka virittelee karakoelaitteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vaan näyttää . Sofia menossa auton kyydissä Stefun luo joka virittelee karakoelaitteita.

        Samoissa bileissä Tauski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vaan näyttää . Sofia menossa auton kyydissä Stefun luo joka virittelee karakoelaitteita.

        Missä on Martinan valkolakki?


      • Anonyymi

        Martina on pettänyt sekä Eskoa että Stefania. Että sellainen pulmunen.


    • Perus läski

    • Anonyymi

      Selvä vinkki tää viinin lipittely.
      Marsulla on suhde tähän Vinetto-Roopeen.
      Hei mut, onnea teille sinne Kontulaan. Kokeilkaa jatkaa sitä vähäistä Vinettoa vaikka Sinolilla. Rusina pulloon, niin siinähän on jo Simakin valmiina.
      Muistakaa lisääntyä. sillä teidän kaltaisilla on aina tilaa sosiaalihuollon luukulla.

      • Anonyymi

        Mut kun Martina keksi nyt lapsellisen idiksen, että joku tavis Roope olis muka vinettopullon lahjoittanut naapurin tervetuliaislahjaa. Itse kaivoi putelin jostain ja raapusteli ihqun viestin.

        Eihän Martina juo, kun on raitis ammattitreenaaja. Kun kärysi Puumalassa ratista oli juonut vain lasillisen viiniä. Eiku...


    • Anonyymi

      On ne ns. kavereita tai oikeastaan kaverin kaveri. Asuu naapurissa parikymppinen kotoisin pohjoisesta kuin myös Maran hyvä kaveri. Ei ole mitään romanttista.

      • Anonyymi

        Onko tässä joku kolmen kimppa? Roope, mutta kukas on Maran hyvä kaveri pohjoisesta? Joku veskihoito joka haluaa julkisuuteen? Levi, Ylläs, Saariselkä vai Pyhä?
        Tiedetään että kolmen kimpassa romatiikka on kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tässä joku kolmen kimppa? Roope, mutta kukas on Maran hyvä kaveri pohjoisesta? Joku veskihoito joka haluaa julkisuuteen? Levi, Ylläs, Saariselkä vai Pyhä?
        Tiedetään että kolmen kimpassa romatiikka on kaukana.

        Paperilennokki


    • Anonyymi

      Ou jee, Mara saa nuorta kollia, ja Vinettoa kyytipojaksi. Nythän Mara on kuin paratiisissa, vain rahaa puuttuu, mutta sehän korvataan nuorella kul..lla.
      Äkkiä kertomaan sevenille kuinka ikä on vain numeroita.

    • Anonyymi

      Pohoisen poika on saanut aikaisemmin poroa, mutta eipä se siitä paljon nytkään muutu.

    • Anonyymi

      Äkkiä Roopelle tulee ikävä poroja Martinan käsittelyssä. Sitä ikävää ei Vinettokaan poista.

    • Anonyymi

      Roope, porotokan omistaja, on nyt onnensa kukkuloilla, vai pitäisikö sanoa että Marsun kukkulalla?
      Ainahan Roope voi hypätä takaisin porotokkaan, kun Mara alkaa tympimään.

    • Anonyymi

      Toivottavasti mara ei lähde rattiin niinku tapana on!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe