h&m aivan paska nettikauppa!

Hei! Tilasin tossa 1,5vk sitten hm lapsille mm. toiselle lapselle 4 paitaa 43e meni farkut 30e. Toiselle lapselle sukkia 8e ja 3 farkut 46e.
Itselle urheilulegginsit 15e ja paita 15e.
Miehelle huppari 20e ja farkut 40e. Sivulla luki, että toimitus 3-5 arkipäivässä. Soitin asiakaspalveluun ja sain tiedon, että ostoksistani ei ollut tietoakaan. Siinä sitten vähän vittuilin, kun jumalauta meni hermot kun ne vaan sano että ”tarkista tilauksesi” olin tarkistanut 2 kertaa ja olin tehnyt kaikki kohdat aivan oiken! Kyselin siinä sitten että voisinko nyt sanoa tässä puhelussa ostokseni niin se ei ole mahdollista. Kysyin, että saanko ostoksistani rahat takaisin, koska ne ei ollut nyt tullut sinne, niin en osta niitä. Mitä helvettiä mulle vastataan: ” ei rahoja takaisin, koska tilauksesi ei ole tullut meille. Siinä kyllä alkoi savu otsaan nousemaan. Pistin luurin korvaan! Aivan susipaskaa palvelua! Siinä meni vittu 217 euroa AIVAN HUKKAAN! en tilaa hm mitään koskaan!! kellään kokemusta paskasta palvelusta!!! rahat siinä hukkaan meni vittu
1305
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Nii on ihan paska kauppa ei anna tilata eikö tule rahoja takaisin

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Hei! Tilasin tossa 1,5vk sitten hm lapsille mm. toiselle lapselle 4 paitaa 43e meni farkut 30e. Toiselle lapselle sukkia 8e ja 3 farkut 46e.
Itselle urheilulegginsit 15e ja paita 15e.
Miehelle huppari 20e ja farkut 40e. Sivulla luki, että toimitus 3-5 arkipäivässä. Soitin asiakaspalveluun ja sain tiedon, että ostoksistani ei ollut tietoakaan. Siinä sitten vähän vittuilin, kun jumalauta meni hermot kun ne vaan sano että ”tarkista tilauksesi” olin tarkistanut 2 kertaa ja olin tehnyt kaikki kohdat aivan oiken! Kyselin siinä sitten että voisinko nyt sanoa tässä puhelussa ostokseni niin se ei ole mahdollista. Kysyin, että saanko ostoksistani rahat takaisin, koska ne ei ollut nyt tullut sinne, niin en osta niitä. Mitä helvettiä mulle vastataan: ” ei rahoja takaisin, koska tilauksesi ei ole tullut meille. Siinä kyllä alkoi savu otsaan nousemaan. Pistin luurin korvaan! Aivan susipaskaa palvelua! Siinä meni vittu 217 euroa AIVAN HUKKAAN! en tilaa hm mitään koskaan!! kellään kokemusta paskasta palvelusta!!! rahat siinä hukkaan meni vittu

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu