Haluisin maalata miehen talion ja remontoida

Anonyymi

täysin ettei se muistuta mua hänen exästään, ja mun lapset haluisi muuttaa huoneet mileisekseen. Onko pakko tuhlaa omat rahat, jos talo ei ole mun? Mies sano ettei maksa remppaa. On kuulemma jo pariin kertaan tehnyt remppaa. Mut eihän mun omia tähän tarvi laittaa jos joskus lähen veks, niin mitä sitten????

Aattelin kunnostaa alakerran ja keksikerran että olisi mun näkönen. Tapettia ja maalia ja uusia huonekaluja ja sen semmosta.
Tämä on niin kulahtanu ettei ole yhtään kodikas.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin maalata , tapetoida ja rempata naiseni talon huoneet täysin ettei se muistuta mua hänen exästään, ja mun lapset haluisi muuttaa huoneet mieleisikseen. Se on pakko tuhlaa omat rahat, ja maksaa naiseni velat pois. Nainen sano ettei maksa remppaa, kun ei ole rahaa, on kuulemma jo pariin kertaan tehnyt remppaa. Mun tarvii rahoittaa se remppa ja ostaa puolet talosta.

      Aattelin kunnostaa alakerran ja yläkerran, että olisi mun näkönen. Tapettia ja maalia ja uusia huonekaluja ja sen semmosta.Sitten teen myös toisen autotallin.
      Täällä on vain yksi autotalli.

    • Anonyymi

      Sanosin, että jospa jaksaisitte ajatella asiaa järjen kanssa, kyllä siellä saa muutosta entiseen, sillä kunnossa olevaa ja jo remontoitua asuntoa on aivan hullua alkaa muuttamaan. Tuothan toki omia tavaroitasi ja kalusteitasi mukanasi, joten järjestele niiden avulla uusiksi ilme.
      Sillä kovinkaan usein ei ole rahaa siihen pintaremonttiin, sillä se on kallista, kun sen luotolla tekee ja sitten sitä kituutetaan maksaa takaisin, ei enää jääkään rahaa muuhun ja tämäkin rakkaus lentää ikkunasta ulos hyvin pian.

      Tuollaisen remontin hinta kysyy kymmeniä tuhansia, joten jos on vapaata rahaa, antaa mennä, mutta vietkö samalla lastesi mahdollisuudet esim opiskeluun ja jopa ruokaan tuohon asiaan. Sillä se ex on olemassa ja jos vielä yhteisiä lapsia, tulevat olemaan vielä kiinteämmin matkassa mukana. ei kannata tuhlata.
      Jos näitä eroaja on useita, olet lopulta ajanut itsesi velkahelvettiin ja hermoraunioksi.

      • Anonyymi

        Epäiletkö, että ei mulla ole rahaa, kyllä sitä löytyy, en ole mikään tyhjätasku.
        Yhteiskunta maksaa kaikkien suomalaisten lasten koulutuksen yliopistotasolle asti ja siitä vielä maksetaan opiskelijoille opintotukea , kunhan opiskelevat.


    • Anonyymi

      Kyllä mun mielestä jos uusi ihana nainen muttaa miehen luokse, niin kunnioittavaa on antaa hänen tehdä siitä oman näköinen talo. Kuka kehtaa asa miehen exän tekemässä huushållissa? Jokainen tykkä eri aioista, ja jos miehen lapsetkaan ei seillä asu niin talo on käytännössä uusien asukkaiden.

      • Anonyymi

        Kyllä mun mielestä jos uusi komea mies muuttaa naisen luokse, niin kunnioittavaa on antaa hänen tehdä siitä oman näköinen talo. Kuka kehtaa asua naisen exän tekemässä huushållissa? Jokainen tykkää eri aioista, ja jos naisen lapsetkaan ei seillä asu niin talo on käytännössä uusille asukkaille.


    • Anonyymi

      Ap, siis mä niin ymmärrän! Kato mulla on ihan sama tilanne. Kyl se on niin et mies maksaa mut hei se tekee kans työt, tai teettää, sun ei tarvii tehä mitään hani! Se voi uhota kaikkee mut sanot sille vaan et "OO HILJAA TAI JÄTÄN SUT" ni eiköhän se tajua kuka määrää kaapin paikan siinä huushollissa, ihan konkreettisestikin. Se on nimittäin nyt sun koti, eikä sen tai varsinaakn miehen lasten. Perheessä on uusi pää, uusi johtaja.

      • Anonyymi

        Minä niin ymmärrän! Kato mulla on ihan sama tilanne. Kyl se on niin et mies on pomo ja maksaa mut hei se tekee kans työt, tai teettää, sun ei tarvii tehä mitään hani! Se voi uhota kaikkee ,se sanoo sulle et "OO HILJAA TAi MIES JÄTTÄÄ SINUT" ni eiköhän se tajua kuka määrää kaapin paikan siinä huushollissa, ihan konkreettisestikin. Se on nimittäin miehen koti, eikä sun , tai varsinaan sun lasten koti ,niiden koti on isällään. Perheessä mies on johtaja.


    • Anonyymi

      Mä kunmenin ekakertaa miehen kotiin niin remontti alko heti. Aloin repiä exänsä laittamia tapetteja veks ja laitoin miehen maali ja tapettikauppaan. Yötämyötn hän tapetoi ja maalasi, ja minä tein nettiostoksia.

      heti aloin heittää vanhaa kamaa pellolle ja uutta siään.
      Toisena päivänä mie sitten heitin miehen lapset pellolle ja sanoin et tulkaa sitte kun ootte aikusia, en jaksa lapsia. Piste.

      • Anonyymi

        Montako viikkoa tästä on? Itse tein tuon kaiken kolmessa viikossa, siinä ei melkein ehtinyt edes kaljaa juoda normaalitahtiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako viikkoa tästä on? Itse tein tuon kaiken kolmessa viikossa, siinä ei melkein ehtinyt edes kaljaa juoda normaalitahtiin

        Kuule ei ole montaa viikkoa varmaan just se kolmeviikkoa. Ja viikko meni, niin oli eksä teipannu ja liimannu ja niitannu tapetit seinään että kynnet verillä tehtiin työtä. yhtä vaikeesti lähti tapetti irti kun exänkin lähtö täältä.

        Kaljat tilattiin miehen exän laskuun, että sitä riitti. Miehen kerstat toimi roskakuskeina ja mun lapset sitten valitsivat remppatarvikkeita. Hyvin meni.


      • Anonyymi

        Mä kun muutin naisen kotiin niin remontti alko heti. Aloin repiä hänen exänsä laittamia tapetteja veks ja laitoin akan maali ja tapettikauppaan. yötä myöten tapetoin ja maalasin ja akka teki nettiostoksia.

        heti aloin heittää vanhaa kamaa pellolle ja uutta siään.
        Toisena päivänä mie sitten heitin akan lapset pellolle ja sanoin et tulkaa sitte kun ootte aikusia, en jaksa lapsia. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei ole montaa viikkoa varmaan just se kolmeviikkoa. Ja viikko meni, niin oli eksä teipannu ja liimannu ja niitannu tapetit seinään että kynnet verillä tehtiin työtä. yhtä vaikeesti lähti tapetti irti kun exänkin lähtö täältä.

        Kaljat tilattiin miehen exän laskuun, että sitä riitti. Miehen kerstat toimi roskakuskeina ja mun lapset sitten valitsivat remppatarvikkeita. Hyvin meni.

        Kuule ei ole montaa viikkoa varmaan just se kolmeviikkoa. Ja viikko meni, niin oli eksä teipannu ja liimannu ja niitannu tapetit seinään että kynnet verillä tehtiin työtä. yhtä vaikeesti lähti tapetti irti kun exänkin lähtö täältä.

        Kaljat tilattiin naiseni exän laskuun, että sitä riitti. Naisen kerstat toimi roskakuskeina ja mun lapset sitten valitsivat remppatarvikkeita. Hyvin meni. Kun työ tuli tehtyä naisen kersat muutti isälleen, eikä ole sen jälkeen näkynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1776
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1336
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1209
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1176
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      615
      1138
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      974
    Aihe