Aborttia vastustavien aktiivisuus?

Olisitteko ystävällisiä te abortteja vastustavat SUURET joukot ja laittaisitte tänne esimerkkejä siitä aktiivisuudesta, joka liikkeessänne tällä hetkellä vallitsee?

Olen ennenkin pyytänyt ja ei ole löytynyt. Olisiko NYT tilanne toinen?

Esitelkääpä siis viime aikojen aktiivisia toimianne Suomi24:n ulkopuolella. Järjestöjen sivuja? Blogeja? Julkisia kannanottoja?

7

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse asiassa, minäpä autankin teitä usein niiiiiin hiljaisia abortin vastustajia:

      googletin "abortti blogi" ja löysin koko joukon ihan asiallisia tekstejä. Pikavilkaisulla tekstejä oli sekä puolesta että vastaan.

      Ainakin nopean lukaisun jälkeen jotakin loisti poissaolollaan, eli se loputon nimittely ja huutelu, joka on täällä niin tyypillistä!

      Lukaiskaa itse:

      https://www.blogit.fi/tag/abortti

      • Anonyymi

        Tuossa oli yksi blogi jonkun katolisen kirjoittamana. Siinä lukee ihan totuuden vastaisesti että pilleri on abortoiva. Onko tuollainen vale tarkoituksellista vai pelkästään tietämättömyyttä, ei tiedetä.

        Blogissa yksi ihminen arvelee tietävänsä mitä on suurperheen elämä yhden näkemänsä suurperheen elämän perusteella. Jos ei ihminen halua perhettä lainkaan, niin kai se ehkäisy parempi sillon on???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli yksi blogi jonkun katolisen kirjoittamana. Siinä lukee ihan totuuden vastaisesti että pilleri on abortoiva. Onko tuollainen vale tarkoituksellista vai pelkästään tietämättömyyttä, ei tiedetä.

        Blogissa yksi ihminen arvelee tietävänsä mitä on suurperheen elämä yhden näkemänsä suurperheen elämän perusteella. Jos ei ihminen halua perhettä lainkaan, niin kai se ehkäisy parempi sillon on???

        Mielipidejuttujahan blogit lopulta useimmiten vain ovat.

        Ensimmäinen merkityksellinen asia oli se, että noissa blogeissa keskusteltiin kuitenkin ihan sivistyneesti eri mieltä olevien keskenkin! Ei huudeltu agitaattoreiksi eikä nimitelty eri mieltä olevia.

        Toinen juttu taas on se, etä toivoisin avauksen mukaisesti abortteja vastustavien ihmisten osoittavan, että Suomessa tosiaankin on suurempi ryhmä aktiivisesti abortteja vastustavia ja toimillaan kireämpiin aborttilakeihin pyrkiviä toimijoita.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Mielipidejuttujahan blogit lopulta useimmiten vain ovat.

        Ensimmäinen merkityksellinen asia oli se, että noissa blogeissa keskusteltiin kuitenkin ihan sivistyneesti eri mieltä olevien keskenkin! Ei huudeltu agitaattoreiksi eikä nimitelty eri mieltä olevia.

        Toinen juttu taas on se, etä toivoisin avauksen mukaisesti abortteja vastustavien ihmisten osoittavan, että Suomessa tosiaankin on suurempi ryhmä aktiivisesti abortteja vastustavia ja toimillaan kireämpiin aborttilakeihin pyrkiviä toimijoita.

        "Ensimmäinen merkityksellinen asia oli se, että noissa blogeissa keskusteltiin kuitenkin ihan sivistyneesti eri mieltä olevien keskenkin! Ei huudeltu agitaattoreiksi eikä nimitelty eri mieltä olevia. "
        Tuon haluaisin nähdä täälläkin. Haluatko olla ensimmäinen, joka haluaa näyttää esimerkkiä ihan asiallisesta keskustelusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ensimmäinen merkityksellinen asia oli se, että noissa blogeissa keskusteltiin kuitenkin ihan sivistyneesti eri mieltä olevien keskenkin! Ei huudeltu agitaattoreiksi eikä nimitelty eri mieltä olevia. "
        Tuon haluaisin nähdä täälläkin. Haluatko olla ensimmäinen, joka haluaa näyttää esimerkkiä ihan asiallisesta keskustelusta?

        Haluaisitko Sinä keskustella kanssani aiheesta? Jos haluat, tunnistaudut jatkossa selkeästi ja yksiselitteisesti. Et huutele anona joutavuuksia. Jos jotakin väität, todistat väitteesi. Et jankuta joka tekstiisi samoja asioita.

        Kykenetkö siihen? Jos et, en viitsi vaivata itseäni ryhtymällä leikkimään samoja jankutusleikkejä kanssasi.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Haluaisitko Sinä keskustella kanssani aiheesta? Jos haluat, tunnistaudut jatkossa selkeästi ja yksiselitteisesti. Et huutele anona joutavuuksia. Jos jotakin väität, todistat väitteesi. Et jankuta joka tekstiisi samoja asioita.

        Kykenetkö siihen? Jos et, en viitsi vaivata itseäni ryhtymällä leikkimään samoja jankutusleikkejä kanssasi.

        Aivan. Siinä oli todella sivistyneen vastaus, asiallinen ja selkeä. Kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Siinä oli todella sivistyneen vastaus, asiallinen ja selkeä. Kiitos siitä.

        Kyllä. Se oli tavoitteeni. Tuon pitäisi olla itsestäänselvyys kaikille täällä

        IR


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe