Hei, kohta on äitienpäivä

Anonyymi

Sanoin miehelle että otetaan hänen lapset sillon lauantain meille, että ovat äitienpivänä täällä mua äitipuolta onnittelemassa ja antamassa lahjoja ja kortteja. Olisi kiva pieni kiusa lasten äidille kun lapset ovat meillä ja onnitelevat minua. Hih... Mahtaa muikkia suututtaa, ettei saakaan ekana onnitteluja vaan äitipuoli nappaa senkin päivän. En ole ilkeä vaan tasapuolinen, sillä lapset on nyt munkin lapsia, näin pidän sen ajatuksen.

Mies ei sanonu mitään, mutta varmasti miettii kovasti.
Äipuolena kuitenkin teen paljon kersojen eteen joten ansaitsen äitienpäiväjuhlan.
Olis kiva nähdä eukko kun kersat onkin meillä juhlimassa, mutta juhlikoot sitten seuraavan päivänä. Ja sitten kun emme ota lapsia moneen viikkoon. Juhlat on mulle tärkeitä, että tuntee olevansa äiti. Kvaak kvaak!!!

14

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, syksyllä on isäinpäivä !sanoin naiselleni , että otetaan hänen lapset sillon lauantain meille, että ovat isäinpäivänä täällä mua isäpuolta onnittelemassa ja antamassa lahjoja . Olisi kiva pieni kiusa lasten Isille , joka on mulkku, kun lapset ovat meillä ja onnitelevat minua. ... Mahtaa ukkoa suututtaa, ettei saakaan ekana onnitteluja vaan isäpuoli nappaa senkin päivän. En ole ilkeä vaan vittumainen , sillä lapset on nyt munkin lapsia, koska niitä osittain elätän, näin pidän sen ajatuksen.

      Naiseni ei sanonu mitään, mutta varmasti miettii kovasti.
      isäpuolena kuitenkin teen paljon kersojen eteen joten ansaitsen isänpäiväni .
      Olis kiva nähdä ukko , kun kersat onkin meillä juhlimassa, mutta juhlikoot sitten seuraavan päivänä. Ja sitten kun emme ota lapsia moneen viikkoon. Juhlat on mulle tärkeitä, että tuntee olevansa ISÄ. Mrrruur .

      • Anonyymi

        Oi!!! Tuota se naisesi odottaakin että joku menee koukkuun! raha raha raha!!


    • Anonyymi

      Äitipuolet ansaitsevat glooriaa, lahjoja ja kortteja. Meillä miehen lapset tulevat aina viettämään äitienpäivää meille, koska saavt vastineeksi tarroja. Ne rakastavat tarroja. En minä niitä rääpälritä arkena jaksa, olkoot siellä ex-äidin riesana ihan vapaasti. Vaikka se harakka onkin pelkkä likainen lutka, kulahtanut siiderivalas. Miehen lapset tykkäävät olla luonani, koska olen kaunis ja älykäs.

      • Anonyymi

        Isäpuolet ansaitsevat kunnioitusta, lahjoja ja olutta Meillä naisen lapset tulevat aina viettämään isäinpäivää meille, koska saavt vastineeksi rahaaNe rakastavat rahaa .En minä niitä rääpäleiltä arkena jaksa, olkoot siellä ex-isänsä riesana ihan vapaasti. Vaikka se possu onkin pelkkä likainen juoppo sika kulahtanut pahkasika . Naisen lapset tykkäävät olla luonani, koska olen komea ja älykäs.


    • Anonyymi

      Oi!!! Tuota se miehesi odottaakin että joku menee koukkuun! raha raha raha!!

    • Anonyymi

      Muistakaa tehdä iso äitienpäiväkakku, miehen lapset syövät sen kuitenkin. Meillä on juhlat isot tiedossa, miehen lapset ovat meillä vkl ja juhlimme mua. Lahjoja ood´ttelen ja olen jo tehnyt lahjalistankin. harmi ettei päästä kaupungin kalleimpaan ravintolaan syömään nyt, yleensä ollaan, mie oon tilannu ja mies tietysti maksanut.
      Sitten oon saanu kauheesti ruusuja ja skumppaa, miehen lapset ei ole oikein antaneet mitään, eivät ymmärrä että on mun juhlapäivä.
      Mutta ei mitään heille on silakkakakkua tarjolla.

      • Anonyymi

        Jaahas, Niuvanniemeläiset on päästetty Internetiin.


      • Anonyymi

        Miten tehdään äitipuolenäitienpäiväkakku? Laitetaanko sinne kakun sisään miehen lapset vai meneekö se äitipuoli sinne itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tehdään äitipuolenäitienpäiväkakku? Laitetaanko sinne kakun sisään miehen lapset vai meneekö se äitipuoli sinne itse?

        Tämä on pitkästäniemestä ihan selvästi 😄😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tehdään äitipuolenäitienpäiväkakku? Laitetaanko sinne kakun sisään miehen lapset vai meneekö se äitipuoli sinne itse?

        Taas on joku seonnut, ilmeisesti koronaan sairastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on joku seonnut, ilmeisesti koronaan sairastunut?

        Tämä sama neropatti tehtailee samoja aloituksia joka päivä.
        Mistä mahtaa olla karannut, mutta hoitoa hän tarvitsee kipeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tehdään äitipuolenäitienpäiväkakku? Laitetaanko sinne kakun sisään miehen lapset vai meneekö se äitipuoli sinne itse?

        Minä en ainakaan ole äitipuoli,enkä mikään muukaan puoli,vaan mieheni oikea vaimo. Se,joka hänelle kuuluikin ja oli tuleva. Entiset ovat tuulen viemää tuhkaa,nuo hairahdukset menneiltä ajoilta. Nuorena ei älyä mitään ja lankeaa joutaviin juttuihin,kun ei ole elämänkokemusta ja kykyä valita oikein. Kuten olen kuullut erään miehen sanovan,ettei näitä entisiä pitäisi olla olemassakaan ja oikeassa on! Kun alkaa oikea avioliitto , taakse jää entinen kaikki. Muistoineenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole äitipuoli,enkä mikään muukaan puoli,vaan mieheni oikea vaimo. Se,joka hänelle kuuluikin ja oli tuleva. Entiset ovat tuulen viemää tuhkaa,nuo hairahdukset menneiltä ajoilta. Nuorena ei älyä mitään ja lankeaa joutaviin juttuihin,kun ei ole elämänkokemusta ja kykyä valita oikein. Kuten olen kuullut erään miehen sanovan,ettei näitä entisiä pitäisi olla olemassakaan ja oikeassa on! Kun alkaa oikea avioliitto , taakse jää entinen kaikki. Muistoineenkin.

        Sama täällä, ihmettelemmekin usein miehen kanssa miten hän on sellasia entisä läytänytkin, nyt on valtavan onnellinen kun läysi mut, sanoikin että miksi ei tavattu aiemmin, ei olisi entisiä lapsia. Niin, kmut onneks tavattiin nyt. harmi että oli vielä entisen kanssa , mutta onneksi ero meni kivuttomasti, yksi kärsi ja me kaksi oltiin onnellisia.

        Ei ole muitoja kuin kersat, mutta ei nekään asu täällä eikä käy usein joten ei nekään muistuta kuin harvoin.
        On hienoo nähä kun mies on musta ylpee ja mustis ja huomaa että olen hänelle kaikki. Kauneus, älykkyys, tehokas, ja kannustava, varakas, ihan kaikkea.
        Koskaan ei pitäs mennä ekojen kanssa, vaan odottaa kun se oikee tulee. Olen oikee ollu jo monelle, mutta mun oikee on tässä, kunhan vielä pääsee exästä eroon ja lapset on aikusia. Oikeesti mies on onnensa kukkuloilla mun kansssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, ihmettelemmekin usein miehen kanssa miten hän on sellasia entisä läytänytkin, nyt on valtavan onnellinen kun läysi mut, sanoikin että miksi ei tavattu aiemmin, ei olisi entisiä lapsia. Niin, kmut onneks tavattiin nyt. harmi että oli vielä entisen kanssa , mutta onneksi ero meni kivuttomasti, yksi kärsi ja me kaksi oltiin onnellisia.

        Ei ole muitoja kuin kersat, mutta ei nekään asu täällä eikä käy usein joten ei nekään muistuta kuin harvoin.
        On hienoo nähä kun mies on musta ylpee ja mustis ja huomaa että olen hänelle kaikki. Kauneus, älykkyys, tehokas, ja kannustava, varakas, ihan kaikkea.
        Koskaan ei pitäs mennä ekojen kanssa, vaan odottaa kun se oikee tulee. Olen oikee ollu jo monelle, mutta mun oikee on tässä, kunhan vielä pääsee exästä eroon ja lapset on aikusia. Oikeesti mies on onnensa kukkuloilla mun kansssa.

        Sama täällä, ihmettelemmekin usein naisteni kanssa miten hän on sellasia entisä läytänytkin, nyt on valtavan onnellinen kun läysi mut, sanoikin että miksi ei tavattu aiemmin, ei olisi entisiä lapsia. Niin, kmut onneks tavattiin nyt. harmi että oli vielä entisen kanssa , mutta onneksi ero meni kivuttomasti, yksi kärsi ja me kaksi oltiin onnellisia.

        Ei ole muitoja muuta kuin kersat,ja ne asuu täällä mutta käy usein isänsä luonajoten ei nekään muistuta kuin harvoin.
        On hienoo nähä kun naine on musta ylpee ja mustis ja huomaa että olen hänelle kaikki. Komeus , älykkyys, tehokas, ja kannustava, varakas, ihan kaikkea.
        Koskaan ei pitäs mennä ekojen kanssa, vaan odottaa kun se oikee tulee. Olen oikee ollu jo monelle, mutta mun oikee on tässä, kunhan vielä pääsee exästä eroon ja lapset on aikusia. Oikeesti naine on onnensa kukkuloilla mun kansssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe