Suomen vankilat sama ku olis hotellissa, lämmin ruoka joka päivä, terveyden huolto pelaa jne. Nimimerkillä kokemusta on 4 kertaa. Sellissä telkkari, kahvinketin ja playstation 3 niin kyllä näissä suomen vankiloissa on hyvät oltavat. Hyvin siellä viihtyi.
2019 kesäkuussa pääsin vapaaksi, 2x törkeä pahoinpitely ja 2x tappo
Suomen vankilat
11
665
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen ollut myös lusimassa syy mistä jouduin oli murha
- Anonyymi
Saako vankilassa pitää omaa kännykkää?
- Anonyymi
Onko monta sellikaveria?
- Anonyymi
Kyllä Suomi on saanut moitteita puutteellisesta vankeinhoidosta EU:n taholta. Ainakin "paljusellit" on kielletyjen listalla. Jokohan ne on saatu poistettua Suomesta.
- Anonyymi
Niitä pitäisi rakentaa lisää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä pitäisi rakentaa lisää!
Vankiloista on häiritty poliisikuulusteluja jo kauan.
Pasilanmies kuuntelee...
- Anonyymi
Kannettavat tietokoneet uusissa selleissä.
- Anonyymi
Vankilat pitäisi järjestää niin, että ensikertalaisilla leppoisampaa ja rikoksenuusijoilta ja ammattirikollisilta kaikki telkkarit ja systeemit pois. Pihalla ympyrän kävelyä tunti päivässä, muuten pelkkää koppia.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703