Tiettekö, mä tajusin yks päivä, että olen halatessa sellainen ynisijä.
Halatessa, olen tunteen valassa ja, niin täysillä mukana, että ynähdän.
En tarkoita, sillä mitään seksuaalista voihkintaa, vaan sellainen mielihyvä ynähdys.
Oletteko koskaan tavanneet minunlaisia?
Ja miltä se teistä tuntunut?
Nyt, kun asian olen huomannut, olen tarkkaillut itseäni ja äännähdän kaikkien syleilyssä.
Ynisevä halailija
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tuosta liene mitään haittaa ainakaan😊
Kuulostipa kivalta 😊 En ainakaan muista tavanneeni halauksessa ynähteleviä, mutta mä en ole mitenkään erityisen aloitteellinen halailuun paitsi paria ihmistä kohtaan. Eli mulla ei ole sillä tavalla kauheasti kokemusta.
En kuitenkaan usko, että tuommonen ynähdys mitään haittais 😉- Anonyymi
Minusta ynisevät halaajat ovat ihania. ☺ Minulle tulee siitä ihana lämmön tunne.
- Anonyymi
Saisipa vielä halata. Tää aika ilman kosketusta syö ihmistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3651727Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2381583Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481141- 73993
- 58984
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745- 47736
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699- 118654