Kassajonossa

Anonyymi

Huhtisten Salessa 2 tukevaa naista mun perälaudassa kiinni...Monninkylässä n.15v nuori mun perälaudassa kiinni....siis kassajonossa...onko kaikki ok? ...mikä on mennyt ohi...eivätkö ole kuulleet koronasta...missä aivot ovat!?

23

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varman näillä niskaan huohottajilla on aivot narikassa. Kohtelias huomautus turvavälien tarpeellisuudesta olisi heille tarpeellinen.

      • Anonyymi

        Nå voi voi ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nå voi voi ...

        Mutta se on ihan ok että juostan joka kylän kaupassa? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on ihan ok että juostan joka kylän kaupassa? ?

        En tiennytkään että tukevat Naiset levittää pöpöjä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään että tukevat Naiset levittää pöpöjä..

        Ihmettelen kenen a... t nyt sitten ovat narikassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kenen a... t nyt sitten ovat narikassa..

        Sehän on pääasia että minä olen täydellinen ja Saan juosta kaupasta Kaupan.. Ja sinä sivus moitia muita huononpia..


    • Anonyymi

      Kaupassa on mahdotonta noudattaa turvaväliä. Käytävät ovat liian ahtaita ja kassalla on aina jono. Kaupankäynnistä ei tule mitään, jos asiakkaita päästettäisiin sisään vain muutama kerrallaan.
      Turvaväli ei toteudu myöskään julkisessa liikenteessä. Turvaväliä perätään, mutta samalla vähennetään bussi- ja junavuoroja muka matkustajien puuttuessa.

      • Anonyymi

        Keskustan ruokakaupan oviaukossa norkoilevat nuoret yskivät tahallaan päin ihmisiä ja nauravat, kun ihmiset säikähtävät. Tällaiset harrastukset koulun jälkeen. Olisiko koulun ja vanhempien aika keskustella nuorten kanssa vakavasti!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustan ruokakaupan oviaukossa norkoilevat nuoret yskivät tahallaan päin ihmisiä ja nauravat, kun ihmiset säikähtävät. Tällaiset harrastukset koulun jälkeen. Olisiko koulun ja vanhempien aika keskustella nuorten kanssa vakavasti!?

        Nåå voi voi.. Ehkä liioitelet nyt... Eiks nii.. Onks Tylsää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nåå voi voi.. Ehkä liioitelet nyt... Eiks nii.. Onks Tylsää...

        Ihme ja kumma käyn joka päivä enkä Huomannut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nåå voi voi.. Ehkä liioitelet nyt... Eiks nii.. Onks Tylsää...

        Näin tapahtui minulle. Ja vähän aikaa ystävälleni. Se on kuulema nuorten yhteinen "harrastus" ympäri maatamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tapahtui minulle. Ja vähän aikaa ystävälleni. Se on kuulema nuorten yhteinen "harrastus" ympäri maatamme

        Nåå nåå. Aj oike ympäri maailmaa... Näin sun juttut kasvaa.. Urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nåå nåå. Aj oike ympäri maailmaa... Näin sun juttut kasvaa.. Urpo

        Sinähän olit itse Paikalla miksi et sanonut Vartialle..... Koska ei aihetta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olit itse Paikalla miksi et sanonut Vartialle..... Koska ei aihetta....

        Parempi että Laitat Kynän Piilon... Parempi niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nåå nåå. Aj oike ympäri maailmaa... Näin sun juttut kasvaa.. Urpo

        Millähän apukoulun luokalla noin suuriin viisauksiin pystyvä kirjoittaja lienee?
        Nuorilla tosiaan on kovin arveluttavia harrastuksia, kuten tuo mainittu notkuminen kauppojen ulko-ovilla ja siellä "yskimisellä" varsinkin vanhempaa väkeä säikytellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olit itse Paikalla miksi et sanonut Vartialle..... Koska ei aihetta....

        Olen kyllä kertonut vartijalle. Hölmökö olet, kun sanot kaikkeen vaan nååå, etkä usko mitä ihmiset kertovat? Taidat vain yrittää ärsyttää tahallaan. Se on turhaa, ei kukaan hölmöjen höpötyksistä välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän apukoulun luokalla noin suuriin viisauksiin pystyvä kirjoittaja lienee?
        Nuorilla tosiaan on kovin arveluttavia harrastuksia, kuten tuo mainittu notkuminen kauppojen ulko-ovilla ja siellä "yskimisellä" varsinkin vanhempaa väkeä säikytellä.

        Samaa minäkin mietin. Aina pitää olla joku, joka yrittää tehdä kiusaa. Se on se huono itsetunto ja heikko yleissivistys, kun ei kykene järkevään keskusteluun.


    • Anonyymi

      Kyl huomaa et porvoos on vitust mätää ku kattoo et piänes kaupunkis on yli 50 tartuntaa. Meil savonlinnas 9.

      • Anonyymi

        Olemmekin mondeeneja maailmankansalaisia täällä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemmekin mondeeneja maailmankansalaisia täällä,

        Porvoo on pinta - alaltaan suuri, kun maalaiskunnat liitettiin aikoinaan kaupunkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porvoo on pinta - alaltaan suuri, kun maalaiskunnat liitettiin aikoinaan kaupunkiin.

        Nåå.. Voi voi kuulit jonkun köhivän ehkä... Ja ei kun kotiin maalaman että nyt Kokko maan nuoret räkivät kaikkien niskaan.. Hej hei herätys.. Voi voi sun kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nåå.. Voi voi kuulit jonkun köhivän ehkä... Ja ei kun kotiin maalaman että nyt Kokko maan nuoret räkivät kaikkien niskaan.. Hej hei herätys.. Voi voi sun kanssa..

        Sinähän se vasta ärsyttävää olet kun syytämään viattomia... Kaikki koko maassa. Hyj Hyj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se vasta ärsyttävää olet kun syytämään viattomia... Kaikki koko maassa. Hyj Hyj

        Onko järkevää keskustelu kun joku on kulevivan että joku ehkä köhi.. Ja eikös vaan suomi24... Kaikki koululaiset räki ja sylkevät ihmisten niskaan koko maassa... Urpo


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe