Oon 07/13 tyttö. Oon noin 163cm ja 52kg(normipainonen). Mulla on ruskeet tosi paksut hiukset ja hyvässä kunnossa oleva iho. Oon urheilullinen, tosi kilpailuhenkinen, mukava, huumorintajunen, hiukan ujo, kiltti koulussa ja muuallakin, mutten läheskään nii kiltti kun koulussa. Mulla on tosi suuret ulkonäköpaineet, mutten näytä sitä ulospäin. Harrastan discotanssii.
Voisko kukaan tykätä musta? Jos ei, mitä mun pitäis muuttaa ittessäni?
Voisko kukaan tykätä musta
Anonyymi
9
85
Vastaukset
- Anonyymi
Oon 14v jätkä 178cm
- Anonyymi
Mitä somei aulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä somei aulla on?
No insta ja snäppi ainaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No insta ja snäppi ainaki
Haluisiks tutustuu snäpis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisiks tutustuu snäpis?
Se on merppa07
- Anonyymi
Moi oon 14v 06 ja oon164 pitkä
- Anonyymi
Mitä somei aulla on? Oon tän keskustelun alottaja.
ilman kuvaa mahdoton kenenkään sanoa
- Anonyymi
Kyllämävoisin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094