jos en olisi mennyt
olisiko näin
jos olisin jäänyt
entä jos minä
olisitko sinä
miksi
miksi minä
miksi sinä
miksi
äitienpäivä
8
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme juttu, kun olen kirjoittanut melkein samanlaisen runon...
- Anonyymi
Onko sinunkin lapsesi narkkari?
- Anonyymi
Ja tämä kysymyksen siis esitti ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä kysymyksen siis esitti ap.
Se on hyvä, jos myönnät sen, narkkari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinunkin lapsesi narkkari?
Ei. Runossa on samanlaisia kesken jätettyjä lauseita, siis osa samoja lauseita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä, jos myönnät sen, narkkari.
Minä en ole, tyttäreni on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Runossa on samanlaisia kesken jätettyjä lauseita, siis osa samoja lauseita.
Kannattaa hakea suomen kieleen tekijänoikeidet jos noin kovasti samojen sanojen käyttö ahdistaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa hakea suomen kieleen tekijänoikeidet jos noin kovasti samojen sanojen käyttö ahdistaa :D
Ei se ahdista, vaan olin ihmeissäni. Mutta onhan nuo aika tavallisia lauseita ja ideakin on varmaan yleisesti käytetty. Varmaan itsekin olisit ihmetellyt, jos olisit lukenut minun runoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4025903Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251829Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http691310- 1211053
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss48984Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107967- 57948
- 58938
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133929- 78871