Mistä apua, varatulle. Tehdäänkö yya sopimus.

Anonyymi

Olen taloudellisissa vaikeuksissa toisen tekojen takia. Etsin pelastajaa, alan olemaan jo epätoivoinen. Työtä teen sairaalassa hoitajana. Terve, hyväkuntoinen ja nuorekas mies. Sinäkin saisit sen mitä voin tehdä, hoitajana. Hoidon tarpeita on niin monenlaisia. Vain taivas on rajana. Hyvää kevään jatkoa, jokaiselle.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mites, onko sulta rahat viety? ja mitä yya,ata, meinaat?

      • Anonyymi

        Jep näin on käynyt. Ja menettäisi kaiken jos tekisin ilmoituksen. Eli yya sopimus pitäisi sisällään, palveluja ja siitä saatavaa korvausta. Olen valmis mihin tahansa lailliseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep näin on käynyt. Ja menettäisi kaiken jos tekisin ilmoituksen. Eli yya sopimus pitäisi sisällään, palveluja ja siitä saatavaa korvausta. Olen valmis mihin tahansa lailliseen.

        " mihin tahansa " lailliseen ? mutta et kuitenkaan " voi " tehdä imoitusta ? kun menettäisit ihan " kaiken ? ja kerrot olevasi epätoivoinen?
        nyt jokin asiassas mättää.


    • Anonyymi

      Taitaa aloittaja olla niitä Helssingin Ala- Malmin torin omia "hoitajia".

      • Anonyymi

        En ole Helssingin Ala-Malmin torin omia "hoitajia" Olen vain niin kusiseen paikkaan, joutunut. Minun nimissä puoliso teki velkaa iihan saatanasti. Käytti sitä lasten lahjoihin, matkoihin ja sitten ei pystynyt maksamaan. Otti lisää maksoi vipit vipeillä, summa kasvoi nopeasti. Että sillai asiat meni. Nyt kun on tää korona niin ei voi/saa mennä tekeen lisätöitä muihin laitoksiin, jää tulot pieniksi eikä saa maksettua lainoja. Ilmoituksen tekeminen, ei auta mitään joutuisin kuitenkin maksamaan. Hyvää kevättä Teille jokaiselle. T. Oikea hoitaja Hämeenlinnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Helssingin Ala-Malmin torin omia "hoitajia" Olen vain niin kusiseen paikkaan, joutunut. Minun nimissä puoliso teki velkaa iihan saatanasti. Käytti sitä lasten lahjoihin, matkoihin ja sitten ei pystynyt maksamaan. Otti lisää maksoi vipit vipeillä, summa kasvoi nopeasti. Että sillai asiat meni. Nyt kun on tää korona niin ei voi/saa mennä tekeen lisätöitä muihin laitoksiin, jää tulot pieniksi eikä saa maksettua lainoja. Ilmoituksen tekeminen, ei auta mitään joutuisin kuitenkin maksamaan. Hyvää kevättä Teille jokaiselle. T. Oikea hoitaja Hämeenlinnasta

        Anna mennä luottotiedot ja kokoa velat yhteen, yritä saada laina takuusäätiöltä tai maksele joku kiinteä ulosottosumma pois. Yritä sovitella velkoja. Tee puolisosta rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mennä luottotiedot ja kokoa velat yhteen, yritä saada laina takuusäätiöltä tai maksele joku kiinteä ulosottosumma pois. Yritä sovitella velkoja. Tee puolisosta rikosilmoitus.

        Näin tekisin mutta, en haluaisi menettää luottotietoja. Vaikeuttaa työntekoa, työnantajat tarkastavat luottotiedot.


    • Anonyymi

      alottajalle,,,

      veikkaa jos ei veikkaa ei voitakkaan

      lotto voitto pelastaa sinut

      • Anonyymi

        Hauskasti sanottu tuokin


    • Anonyymi

      Oikeassa ja todellisessa hädässä kuvittelisi, että koulutettu ihminen löytää avun kysymiseen ja pyytämiseen jonkun muun paikan, virallisen ja luotettavan. - Nm. Epätodellista

      • Anonyymi

        Ettei nyt vaan kuitenkin olisi niin, että on itse sössinyt ja koittaa vierittää vastuut jonkun toisen niskaan, tämä on niin, niin tyypilistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt vaan kuitenkin olisi niin, että on itse sössinyt ja koittaa vierittää vastuut jonkun toisen niskaan, tämä on niin, niin tyypilistä.

        Aloituskommentista juolahtaa kuitenkin ensimmäiseksi pieneen mieloseen, vaikka se ei olekaan likainen, että kaveri tarjoaa aivan muunlaista 'apua' kuin siivousta tai kaupassa käyntiä tms. Rahahuoliahan on kaikilla, ehkä se helpottaa, jos ne panee muitten syyksi. - Nm. Rivien välistä


    • Anonyymi

      Vastaako puoliso toisen tekemistä veloista ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe