Mua on kiusattu 3-4 vuotta :(

Anonyymi

Eli mua on kiusattu 3-4 vuotta. Yks alko eskarista silleen et pojat heitti mun repun mutalätäkköön. ja sitten pari päivää sen jälkeen se alko mene väkivaltaiseks, se potkas mun repun maahan ja sitten se potki mua. Ja sitten kun olin 7v niin mua haukuttiin torahampaaksi koska mulla oli, terävät hampaat. Ja sittenkin olin kakkos luokalla niin tytöt nauro mulle koska mulla oli finni ottas. Ja sitten mä itkun ja ne näki sen ja ne sanoi ”mitäs se torahammas pillittää?” Ja sit mä suutuin ihan hemmetisti ja sit sen jälkee heitin kaikki tavarat nurinpäin. Ja sitku olin 9 vuotias niin se alko menee väkivaltaseks ja isommat kiusas mua ja pienemmät silleen et isompi poika alko hakkaa mua ja sit ne pienemmät rupes nauraa ja kuvaa. Oon nyt 10 ja mulla jäi traumat siihen, kiusaamiseen. Kiusaajat pyys anteeksi ja ollaan parhaita ystäviä puututtiin kiusaamiseen jos toista kiusattiin. Kiusaajalle opetus: ÄLÄ kiusaa!!

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävää. Ootko kertonut vanhemmille vai opettajille.

• Anonyymi

Kyllä olen kertonut vanhemmille ja opettajille eli niin sanotusti molemmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen kertonut vanhemmille ja opettajille eli niin sanotusti molemmille.

Hyvä juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6852
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4371
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      47
      3678
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3482
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3418
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      186
      3379
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2899
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2604
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      43
      2431
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13