Eli mua on kiusattu 3-4 vuotta. Yks alko eskarista silleen et pojat heitti mun repun mutalätäkköön. ja sitten pari päivää sen jälkeen se alko mene väkivaltaiseks, se potkas mun repun maahan ja sitten se potki mua. Ja sitten kun olin 7v niin mua haukuttiin torahampaaksi koska mulla oli, terävät hampaat. Ja sittenkin olin kakkos luokalla niin tytöt nauro mulle koska mulla oli finni ottas. Ja sitten mä itkun ja ne näki sen ja ne sanoi ”mitäs se torahammas pillittää?” Ja sit mä suutuin ihan hemmetisti ja sit sen jälkee heitin kaikki tavarat nurinpäin. Ja sitku olin 9 vuotias niin se alko menee väkivaltaseks ja isommat kiusas mua ja pienemmät silleen et isompi poika alko hakkaa mua ja sit ne pienemmät rupes nauraa ja kuvaa. Oon nyt 10 ja mulla jäi traumat siihen, kiusaamiseen. Kiusaajat pyys anteeksi ja ollaan parhaita ystäviä puututtiin kiusaamiseen jos toista kiusattiin. Kiusaajalle opetus: ÄLÄ kiusaa!!
Mua on kiusattu 3-4 vuotta :(
Anonyymi
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää. Ootko kertonut vanhemmille vai opettajille.
- Anonyymi
Kyllä olen kertonut vanhemmille ja opettajille eli niin sanotusti molemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen kertonut vanhemmille ja opettajille eli niin sanotusti molemmille.
Hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759