Eli mua on kiusattu 3-4 vuotta. Yks alko eskarista silleen et pojat heitti mun repun mutalätäkköön. ja sitten pari päivää sen jälkeen se alko mene väkivaltaiseks, se potkas mun repun maahan ja sitten se potki mua. Ja sitten kun olin 7v niin mua haukuttiin torahampaaksi koska mulla oli, terävät hampaat. Ja sittenkin olin kakkos luokalla niin tytöt nauro mulle koska mulla oli finni ottas. Ja sitten mä itkun ja ne näki sen ja ne sanoi ”mitäs se torahammas pillittää?” Ja sit mä suutuin ihan hemmetisti ja sit sen jälkee heitin kaikki tavarat nurinpäin. Ja sitku olin 9 vuotias niin se alko menee väkivaltaseks ja isommat kiusas mua ja pienemmät silleen et isompi poika alko hakkaa mua ja sit ne pienemmät rupes nauraa ja kuvaa. Oon nyt 10 ja mulla jäi traumat siihen, kiusaamiseen. Kiusaajat pyys anteeksi ja ollaan parhaita ystäviä puututtiin kiusaamiseen jos toista kiusattiin. Kiusaajalle opetus: ÄLÄ kiusaa!!
Mua on kiusattu 3-4 vuotta :(
Anonyymi
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää. Ootko kertonut vanhemmille vai opettajille.
- Anonyymi
Kyllä olen kertonut vanhemmille ja opettajille eli niin sanotusti molemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen kertonut vanhemmille ja opettajille eli niin sanotusti molemmille.
Hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846