Imatralla liikkuu nykyään ainakin kaksi Mersua joiden kuskeilla ei enää virtaa kusikaan päässä vaan se nuppi on täysin tyhjä. Etenkin näistä tämä musta jonka kuljettaja on aina aineissa tai ei ainakaan korttia ajaa täysin muiden hengestä ja voinnista välittämättä. Maksaako vanhemmat vai sossu renkaat joita menee varmaan yksi kerta kahdessa viikossa. Ja sitten varsinaiseen aiheeseen EIKÖ POLIISIT KOSKAAN TAVOITA NÄITÄ ??
Hirvikokeisiin siinä olisi parhaat liikkuvat kohteet.
Kaksi Mersua Ja Järki ??
7
720
Vastaukset
- Anonyymi
Joo,näin samat peräkammarinpojat ajelevat aina tappituntumassa toisistaan ! Nooh,pojat on poikia...
- Anonyymi
Missä päin? En ole nähnyt missään
- Anonyymi
Oisko laittaa parempia tietoja, ei ole nimittäin tullut vielä vastaan. Autojen rekisterinumerot ois kova, jos joltakin löytyisi.
- Anonyymi
Näistähän saisi mainiot pitsakuskit, ei ehtisi jäähtyä mutta ilmeisen huonoa on etteivät kaiketi osaa lukea eikä laskea tulisi turhan kalliiksi "firmalle" .
- Anonyymi
Oon pahoillani mut ei oo koskaan vetäny mitään aineita ja omistaa vielä kortinkin😂jos noin kaivertaa ni osta mersu itelles ni ei niin vaivaa.
- Anonyymi
Yksi vanha parta mersulla oikoo disasin pihan halki helevetimmoista vauhtiva! Kohta jotain sattuu siin aitiopaikalta saan kattoa
- Anonyymi
Mersu on skeida-auto.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768