Instagram keskustelu

Anonyymi

Hei
Eilen illalla eräs mies, laittoi mulle seuraamispyynnön.
Mä aina pidän siitä kii, että en hyväksy tuntemattomia monestakaan syystä.
En hyväksynyt sitä, mitta katsoin onko sillä kuvia. Sillä oli julkinen, ja siellä olu epäilyttäviä samoja kuvia joita se sinne spämmäsi.
Naamaa tms muuta vastaavaa ei näkynyt, joka olisi paljastanut onko mulle tuttu vai ei.
Mä sitte pistin sille asiallisesti viestiä, että en tunne häntä ja miksi muutenkaan en hyväksy tuntemattomien ja epäilyttävien ihmisten pyyntöjä. Selitin myös ennen estoa, minkä takia estän hänet ja etten halua häneltä yhtään mitään seuraamispyyntöjä ns. "varatileillä". Tai mitään muutakaan.
Estin tyypin, ja ilmiannon.
Nyt kuitenkin vasta huomasin, että näyttää siltä että hän on estänyt mut. Ei siinä mitään, hyvä vaan jos saan olla rauhassa, mutta etsin viellä snapissa kaikki sen mahdolliset käyttäjät ja sillä oli tosi monia. Sitten huomasin, että mun lähettämät viestit ei näy. Ja en painanut siitä että "poista keskustelu" enkä löydä häntä "estetyt tilit" kohdasta. Mikä tää on? Miksei se näy mulla ku yleensä näkyy?

0

2989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
        Maailman menoa
        31
        1935
      2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
        Maailman menoa
        165
        1890
      3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
        Maailman menoa
        379
        1773
      4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
        Ikävä
        216
        1248
      5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
        Kaste
        422
        1158
      6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
        Kuhmo
        12
        1131
      7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
        Ikävä
        92
        1113
      8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
        Suomalaiset julkkikset
        8
        1076
      9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
        Kaste
        285
        1025
      10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
        Ähtäri
        50
        1011
      Aihe