FS2004 kysymyksiä!

Simu

1. Miten FS2004:ssä pystyy tankkaamaan koneen?
2. Mitä eroa on kentällä parkkiin menemisellä ja gatesille menemisellä?
3. Miten tuo suunnistaminen tapahtuu radiolla? Jotain perusvinkkiä jos saisi, niin tajuaisi edes vähän jotain.

26

4527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Ajat sen koneen sinne missä näät semmosen tankkaus paikan. Mut se on pienkoneille enkä ole varma tästä. Tankkaaminen hoituu myös asetuksista. Ei siinä ole sellasta, että äijä tulee ja laittaa letkun siipeen.
      2. Ei mun mielestä mitään.
      3. NRJ on hyvä.

      http://www.fsnordic.net/discussion kaverit tietää enemmän tuolla.

    • Korg420

      Noh, 1. kysymykseen sait jo vastauksen lampaalta. Jos meet parkkiin ni se tarkottaa että parkkaat koneen siihen. jos meet gatelle ni se tarkottaa että rullaat jollekin portille mistä matkustajat pääsee kyytiin.. (tässä pelissä ne ei oikeesti hypi kyytiin mut todellisuudessa kyllä). 3. riippuu hieman koneesta että miten navigoidaan mutta esimerkki: lennät B737lla, haluat navigoida jonkun VOR-aseman luo ni laitat NAV2seen sen vor-aseman taajuuden. Neula näyttää suunnan. Ja jos asema on VOR/DME (distance measuring equipment) se näyttää myös etäisyyden (meripeninkulmissa (nautical mile) =1.85km) vor-asemaan. Isompien kenttien välittömässä läheisyydessä on lähes poikkeuksetta VOR/DME-asema joten sen avulla on helppo suunnistaa kyseiselle lentokentälle. NAV1stä käytetään lähinnä laskeutumiseen (ILS=instrument landing system). Helpoin tapa suunnistaa on kuitenkin GPS.

      Vastaan mielellään muihinkin FS2004 koskeviin kysymyksiin, peli on ERITTÄIN tuttu minulle.

      • Korg420

        Huom. kun käytät vor2sta navigointiin niin tarkista että GPS/NAV-säädin on NAV-asennossa.


      • Korg420
        Korg420 kirjoitti:

        Huom. kun käytät vor2sta navigointiin niin tarkista että GPS/NAV-säädin on NAV-asennossa.

        Radiossa on siis NAV1 ja NAV2, ei VOR1 ja VOR2! Sori erehdykseni... :D


      • Simu

        Kiitos vastauksista molemmille. Tuon radion käytössä riittää opettelemista! Olen saanut jo radion avulla morsetusta kuulumaan, mutta eivät ne ole auttaneet suunnistuksessa. ;)

        Kysyisinpäs vielä lentokoneista. Olen yrittänyt asentaa edes yhtä toimivaa Finnairin konetta, mutta kaikki paketit tuntuvat olevan puutteellisia, ts. puuttuu joko VC tai paneeli.

        Paneelin asentamisessakaan en ole vielä onnistunut vaikka olen seurannut ohjeita FSNordicin sivuilta. (Loistava sivu muuten.) Riittäisi kun saisi edes yhden Finnairin A320 airbusin toimivalla paneelilla. Olen päässyt niin pitkälle, että sain paneelin näkymään A320-koneessa, mutta mittareiden alla luki ikäviä rivejä "missed gauges". Latasin A320-koneen tästä: http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2004/11/lentosimulaattorit/index3.html#finnair ja mielestäni laitoin kaikki paketit oikeassa järjestyksessä. Seurasin myös paneelin asennusohjetta FSNordicin sivulta, mutta ei silti toimi oikein. :(


      • Simu
        Simu kirjoitti:

        Kiitos vastauksista molemmille. Tuon radion käytössä riittää opettelemista! Olen saanut jo radion avulla morsetusta kuulumaan, mutta eivät ne ole auttaneet suunnistuksessa. ;)

        Kysyisinpäs vielä lentokoneista. Olen yrittänyt asentaa edes yhtä toimivaa Finnairin konetta, mutta kaikki paketit tuntuvat olevan puutteellisia, ts. puuttuu joko VC tai paneeli.

        Paneelin asentamisessakaan en ole vielä onnistunut vaikka olen seurannut ohjeita FSNordicin sivuilta. (Loistava sivu muuten.) Riittäisi kun saisi edes yhden Finnairin A320 airbusin toimivalla paneelilla. Olen päässyt niin pitkälle, että sain paneelin näkymään A320-koneessa, mutta mittareiden alla luki ikäviä rivejä "missed gauges". Latasin A320-koneen tästä: http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2004/11/lentosimulaattorit/index3.html#finnair ja mielestäni laitoin kaikki paketit oikeassa järjestyksessä. Seurasin myös paneelin asennusohjetta FSNordicin sivulta, mutta ei silti toimi oikein. :(

        Niin, olisiko teillä antaa hyviä linkkejä valmiisiin lentokonepaketteihin? Ärsyttää nämä palapelikoneet, kun joutuu erikseen asentamaan juttuja. http://fokker.avsim.net/ :n koneet ovat olleet tämän hetken parhain löytö.


      • Simu kirjoitti:

        Niin, olisiko teillä antaa hyviä linkkejä valmiisiin lentokonepaketteihin? Ärsyttää nämä palapelikoneet, kun joutuu erikseen asentamaan juttuja. http://fokker.avsim.net/ :n koneet ovat olleet tämän hetken parhain löytö.

        Lataa vaikka joku Finnairin kone tuolta FSNordicista. Asennus on helppoa. Lentokone vaan sinne Aircraft kansioon.
        Jos siinä tulee jotain Effects juttuja niin sen sisältö simun pääkansion Effects-kansioon. Ja Gauges prujut Gauges kansioon.


      • lammas-jr kirjoitti:

        Lataa vaikka joku Finnairin kone tuolta FSNordicista. Asennus on helppoa. Lentokone vaan sinne Aircraft kansioon.
        Jos siinä tulee jotain Effects juttuja niin sen sisältö simun pääkansion Effects-kansioon. Ja Gauges prujut Gauges kansioon.

        Melkein sama se on mistä lataa. Katoin tuolta Mikrobitin sivulta. Miksi paneeli pitää ladata erikseen vai onko se joku erityinen? FSNordicista kun olen ladannut, niin kaikki tarpeellinen samassa paketissa, ellei halua parempaa paneelia.


      • Korg420
        lammas-jr kirjoitti:

        Melkein sama se on mistä lataa. Katoin tuolta Mikrobitin sivulta. Miksi paneeli pitää ladata erikseen vai onko se joku erityinen? FSNordicista kun olen ladannut, niin kaikki tarpeellinen samassa paketissa, ellei halua parempaa paneelia.

        Harvoin löytää kokonaisia aircraft-paketteja. yleensä paneeli ja gauget ym. pitää ladata erikseen. Mut jos haluut esim Finnairin a320-koneen ni hae fsnordicista se kone. jos puuttuu paneeli ni laita googleen "download fs9 a320 panel" ja omat hakusanat gaugeillekkin. tämmösiäkin löytyy jotka asentaa automaattisesti koko roskan peliin mutta yleensä ne on tehtävä manuaalisesti ja usein se on turhauttavan vaivalloista... sit on myös semmonen keino (en oo ite kokeillu) että etit valmiin airbus-paketin ja sit lataat siihen finnairin tekstuurit. Laitat ne texture-tiedostot \aircraft\a320??\textures\-kansioon. esimerkiksi. Oma joystick teki tenät ni en oo pelleillyt pelin kanssa pitkään aikaan joten en muista tarkalleen mutta on joutunut säätämään yhtä sun toista. jotkut paneelit on ihan pe*****stä, kannattaa lada ta suurikokoisia tiedostoja, ne on usein paljon fiksumpia.


      • -miro-

        Niin, miten mä saisin ton MD-11 Alain Capt paneelin tohon nhormaaliin MD-11 koneeseen?
        Tuntuu, et oon kokeillu jo kaikkee!!
        Auttakaaaa...


      • fsx innokas

        miten pääsen st martininiin vapaa pelis ?? auttakaa


    • badboy

      sen verran vaan vielä että siinähän täytyy heittää kaikki virrat nollille. kö, ko

      • Korg420

        Ei mun käsittääkseni tarvii olla virran eikä moottorin sammuksissa kunhan kone on paikallaan.


      • ???
        Korg420 kirjoitti:

        Ei mun käsittääkseni tarvii olla virran eikä moottorin sammuksissa kunhan kone on paikallaan.

        Miten pakitetaan :D oon ihan uusi.
        Entäs saako tehtyä omia reittejä kuten Helsinki-Rovaniemi. Ja muita hyviä neuvoja aloittelevalle kiitos.


      • ??? kirjoitti:

        Miten pakitetaan :D oon ihan uusi.
        Entäs saako tehtyä omia reittejä kuten Helsinki-Rovaniemi. Ja muita hyviä neuvoja aloittelevalle kiitos.

        Shift P tais olla. Ja sit kun riittää niin painat uudestaan.


      • ???
        ??? kirjoitti:

        Miten pakitetaan :D oon ihan uusi.
        Entäs saako tehtyä omia reittejä kuten Helsinki-Rovaniemi. Ja muita hyviä neuvoja aloittelevalle kiitos.

        Entäs tuo reittijuttu ja kuinkas sitten kentällä käännytään? Kun ei käänny joystickista ja menee sen takii seinään :E


      • Joonas aloittelia itekki
        ??? kirjoitti:

        Entäs tuo reittijuttu ja kuinkas sitten kentällä käännytään? Kun ei käänny joystickista ja menee sen takii seinään :E

        käytäs rudder controllia eli peräsintä kääntyäksesi maassa...

        !ps! kone kääntyy myös ilmassa paremmin


      • ilmailusta kiinnostunut
        ??? kirjoitti:

        Miten pakitetaan :D oon ihan uusi.
        Entäs saako tehtyä omia reittejä kuten Helsinki-Rovaniemi. Ja muita hyviä neuvoja aloittelevalle kiitos.

        Voit tehä omia reittejä Flight Planner -napista joka löytyy siitä ihan create a flight-sivulta


    • simuilija

      Kannattaa opetella lentämisen perusteet. FS2002:n mukana tulee paperinen, FS2004:n mukana pdf-ohjekirjat. Siinä on kaikki tarpeellinen ja vähän päällekin kerottuna jos vain jaksaa lukea englantia ja haluaa oikeasti oppia. Esimerkiksi miksi lentokone trimmataan, radiosuunnistus, IFR ja VFR-lennot. Kirjastosta saa myös ihan oikeeta matskua, mitkä pätee hyvin pitkälle myös simussa.

      Tämä kannattaa tehdä jo ihan sen takia, että kun tietää vähän mitä tekee, simuilusta tulee astetta paria mukavampaa. Esim on hienot fiilikset tuoda Boeing alas sumussa huonolla näkyvyydellä, käyttäen STAR-reittejä ja ILS-lähestymistä. Tämä tietenkin edellytää, että osaat tulkita ilmailukarttoja. Itse lentäminen ei ole koko juttu. Lento alkaa jo lennonsuunnittelusta ja on usein yhtä haastavaa kuin itse lentäminenkin. Onko tarpeeksi polttoainetta, mutta ei kuitenkaan liikaa? mitä reittiä käytän? mikä reitti on nopein? entä pisin? Lyhin reitti ei välttämättä ole ajallisesti nopein.

      Sittenkun harrastuksen kanssa on päässyt kunnolla sinuiksi voi jo harkita maksullisten lisäosien ostoa, jotka nostavat FS2004:n laadun ja arwon moninkertaiseksi. Vasta niillä, simulla lentäminen on hauskaa ja rupeaa tuntumaan aidolta.

      • omg :-Oo

        oon saanu jo aika hyvin selkoa koneen trimmaksesta ja osaan jotenkin käyttää sitä, mutta koskaan ei tunnu löytyvän ''sitä oikeaa'' trimmausastetta, aina menee joko hieman liian paljon ylös tai alas.


      • menee oikeassakin
        omg :-Oo kirjoitti:

        oon saanu jo aika hyvin selkoa koneen trimmaksesta ja osaan jotenkin käyttää sitä, mutta koskaan ei tunnu löytyvän ''sitä oikeaa'' trimmausastetta, aina menee joko hieman liian paljon ylös tai alas.

        maailmassa. Joudut vähän väliä säätämään trimmiä ellet käytä autopilottia. Trimmin tarkoitus ei ole se että pysyt ilmassa kun heität sauvasta irti, vaan sen tarkoituksena on helpottaa sinun työtäsi ohjaamisessa kun sinun ei tarvitse vetää sauvasta koko aikaa.

        Jos haluat kokeilla kuinka raskasta se on kun ei ole mitään trimmejä, niin kokeile lentää jokin parituntia kestävä lento Piper Cubilla.

        Lisäksi joissakin pienkoneissa ei ole mitään muuta trimmiä kuin pitch, eli nyökkäystrimmi jolla saat sen pysymään helpommin halutussa korkeudessa ilman että joudut koko ajan vetämään sauvasta. Se kuitenkin tarkoittaa sitä että tuulisella ilmalla joudut pitämään koneen itse suunnassa.

        Autopilotti taas ratkaisee tuollaiset ongelmat, mutta autopilotin käyttö on mielestäni hyväksyttyä vain todella suurilla koneilla ja suurilla nopeuksilla koska niiden lentäminen on vähän haastavampaa kuin pienkoneiden lentäminen. Sitäpaitsi autopilotilla lentäminen on helvetin turhauttavaa koska sen jälkeen sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään.


      • dsdssdsd
        menee oikeassakin kirjoitti:

        maailmassa. Joudut vähän väliä säätämään trimmiä ellet käytä autopilottia. Trimmin tarkoitus ei ole se että pysyt ilmassa kun heität sauvasta irti, vaan sen tarkoituksena on helpottaa sinun työtäsi ohjaamisessa kun sinun ei tarvitse vetää sauvasta koko aikaa.

        Jos haluat kokeilla kuinka raskasta se on kun ei ole mitään trimmejä, niin kokeile lentää jokin parituntia kestävä lento Piper Cubilla.

        Lisäksi joissakin pienkoneissa ei ole mitään muuta trimmiä kuin pitch, eli nyökkäystrimmi jolla saat sen pysymään helpommin halutussa korkeudessa ilman että joudut koko ajan vetämään sauvasta. Se kuitenkin tarkoittaa sitä että tuulisella ilmalla joudut pitämään koneen itse suunnassa.

        Autopilotti taas ratkaisee tuollaiset ongelmat, mutta autopilotin käyttö on mielestäni hyväksyttyä vain todella suurilla koneilla ja suurilla nopeuksilla koska niiden lentäminen on vähän haastavampaa kuin pienkoneiden lentäminen. Sitäpaitsi autopilotilla lentäminen on helvetin turhauttavaa koska sen jälkeen sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

        "Autopilotti taas ratkaisee tuollaiset ongelmat, mutta autopilotin käyttö on mielestäni hyväksyttyä vain todella suurilla koneilla ja suurilla nopeuksilla koska niiden lentäminen on vähän haastavampaa kuin pienkoneiden lentäminen. Sitäpaitsi autopilotilla lentäminen on helvetin turhauttavaa koska sen jälkeen sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään."

        Mutta jos haluaa realistisen simukokemuksen, autopilotti on ihan ehdoton suuremmilla koneilla, kuka nyt niillä VFR:ää haluaisi lentää, ja pienemmilläkin koneilla pitemmillä matkoilla. Mutta näitä vartenhan on sitten paremmat lisäosat, kun mfs:ien valmis autopilotti ja gps ovat ihan suosta...


      • olen samaa
        dsdssdsd kirjoitti:

        "Autopilotti taas ratkaisee tuollaiset ongelmat, mutta autopilotin käyttö on mielestäni hyväksyttyä vain todella suurilla koneilla ja suurilla nopeuksilla koska niiden lentäminen on vähän haastavampaa kuin pienkoneiden lentäminen. Sitäpaitsi autopilotilla lentäminen on helvetin turhauttavaa koska sen jälkeen sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään."

        Mutta jos haluaa realistisen simukokemuksen, autopilotti on ihan ehdoton suuremmilla koneilla, kuka nyt niillä VFR:ää haluaisi lentää, ja pienemmilläkin koneilla pitemmillä matkoilla. Mutta näitä vartenhan on sitten paremmat lisäosat, kun mfs:ien valmis autopilotti ja gps ovat ihan suosta...

        mieltä, jos oikeasti haluaa saada isoista koneista irti sitä lentämistäkin, niin sitten kunnon lisäosia hankkimaan, eikä mitään defaultteja.

        Itse en noita isoja koneita harrasta koska tykkään lentämisestä niin että sieltä taivaalta näkeekin jotakin eikä vain tarvitse säätää reittiä tietokoneesta ja tarkkailla meneekö kaikki putkeen. Tosin, on sitä hauska lennellä pienkoneilla myös ihan mittarilentoakin silloin kun sitä vaaditaan. Sen vuoksi sanoinkin että autopilotti on anaalista, ainakin siis pienkoneilla lennettäessä jotka kyllä pysyy käsissä ilmankin autopilottia kun vain trimmaa sopivasti ja pitää silmän kädessä ja ympäristön mielessä. Eihän tuollaista isoa lentokonetta pystykään lentämään ilman autopilottia koska ei sieltä korkealta näe mitään. Samoin myös tosiaan nuo default autopilotit on sellaisia että ihan sama vaikka sitten ei lennä ollenkaan jos pitää autopilotilla lentää, vaikka pitäähän siinäkin suuntaa välillä käydä vaihtamassa, mutta menee minun mielestä liian helpoksi ja myös tylsäksi varsinkin vähän pidemmillä lennoilla kun mistään muusta ei tarvitse välittää mitään. Jotenkin minusta siinä katoaa se lentäminen kun vähän ennen kenttää otetaan autopilotti pois ja flare hoidetaan käsin.

        Kerran lensin viisi tuntia kestävän lennon sillä default suihkarilla ja saksan päällä laitoin autopilotin päälle ja istuin loppumatkan tekemättä yhtään mitään. Tuli silloin itseltä kysyttyä että mikähän helvetin tarkoitus tai järki silläkin lennolla oli :D ihan sama kuin katsoisi näytönsäästäjää jossa ei tapahdu mitään. Silloin oli käytössä FS2004 ja siellähän default maasto on muutenkin vähän ankeaa, varsinkin kun sitä tarkkaili paristakymmenestä tuhannesta jalasta. Olen joskus harkinnut noiden maksullisten isojen koneiden hankintaa, mutta en usko että sitä jaksaisi kovin kauaa opetella.

        Tosin jos joku pitää siitä että alla on jättiläinen jota lentää tietokone ja sitten hallitaan sitä tietokonetta, niin mikäs siinä, on siinäkin omat haasteensa kun lento valmistellaan huolellisesti ja asianmukaisesti ja hoidetaan kaikki proseduurit kirjan mukaan. Siinä on vähän niinkuin toisenlainen ote siihen hommaan. Itse pidän enemmän tail draggereilla Alaskassa lentämisestä jossa joutuu ottamaan pienkoneen ja maaston tuntemuksesta kaiken irti ja suunnittelemaan lennon ja reitin sen mukaan mihin kone pystyy. Ainoa iso lintu mikä kiihottaa mieltä on DC-3 Siinä on jotain pallia kun pistää moottorit murisemaan nousussa.


      • dssdsdsdsd
        olen samaa kirjoitti:

        mieltä, jos oikeasti haluaa saada isoista koneista irti sitä lentämistäkin, niin sitten kunnon lisäosia hankkimaan, eikä mitään defaultteja.

        Itse en noita isoja koneita harrasta koska tykkään lentämisestä niin että sieltä taivaalta näkeekin jotakin eikä vain tarvitse säätää reittiä tietokoneesta ja tarkkailla meneekö kaikki putkeen. Tosin, on sitä hauska lennellä pienkoneilla myös ihan mittarilentoakin silloin kun sitä vaaditaan. Sen vuoksi sanoinkin että autopilotti on anaalista, ainakin siis pienkoneilla lennettäessä jotka kyllä pysyy käsissä ilmankin autopilottia kun vain trimmaa sopivasti ja pitää silmän kädessä ja ympäristön mielessä. Eihän tuollaista isoa lentokonetta pystykään lentämään ilman autopilottia koska ei sieltä korkealta näe mitään. Samoin myös tosiaan nuo default autopilotit on sellaisia että ihan sama vaikka sitten ei lennä ollenkaan jos pitää autopilotilla lentää, vaikka pitäähän siinäkin suuntaa välillä käydä vaihtamassa, mutta menee minun mielestä liian helpoksi ja myös tylsäksi varsinkin vähän pidemmillä lennoilla kun mistään muusta ei tarvitse välittää mitään. Jotenkin minusta siinä katoaa se lentäminen kun vähän ennen kenttää otetaan autopilotti pois ja flare hoidetaan käsin.

        Kerran lensin viisi tuntia kestävän lennon sillä default suihkarilla ja saksan päällä laitoin autopilotin päälle ja istuin loppumatkan tekemättä yhtään mitään. Tuli silloin itseltä kysyttyä että mikähän helvetin tarkoitus tai järki silläkin lennolla oli :D ihan sama kuin katsoisi näytönsäästäjää jossa ei tapahdu mitään. Silloin oli käytössä FS2004 ja siellähän default maasto on muutenkin vähän ankeaa, varsinkin kun sitä tarkkaili paristakymmenestä tuhannesta jalasta. Olen joskus harkinnut noiden maksullisten isojen koneiden hankintaa, mutta en usko että sitä jaksaisi kovin kauaa opetella.

        Tosin jos joku pitää siitä että alla on jättiläinen jota lentää tietokone ja sitten hallitaan sitä tietokonetta, niin mikäs siinä, on siinäkin omat haasteensa kun lento valmistellaan huolellisesti ja asianmukaisesti ja hoidetaan kaikki proseduurit kirjan mukaan. Siinä on vähän niinkuin toisenlainen ote siihen hommaan. Itse pidän enemmän tail draggereilla Alaskassa lentämisestä jossa joutuu ottamaan pienkoneen ja maaston tuntemuksesta kaiken irti ja suunnittelemaan lennon ja reitin sen mukaan mihin kone pystyy. Ainoa iso lintu mikä kiihottaa mieltä on DC-3 Siinä on jotain pallia kun pistää moottorit murisemaan nousussa.

        Joo noinhan se on. En minäkään pahemmin defu koneilla lentoja lentele, vaan ihan realistisemmilla lisäosakoneilla... Onhan se lento tietysti vähän tylsää, lähinnä sitten se "jännitys" onkin siinä laskussa, mutta ainakin näissä realistisemmissa on enemmän tekemistä systeemien kanssa ja näin. Välillä on kyllä tosiaan ihan mukavaa lentää pienkoneillakin lyhyitä lentoja käsin, varsinkin jossain hienoissa maisemissa.


    • FlyMad

      Tietääkö kukaan miten ai traffic tulis ku en millää saa ladattua sitä fs2004:lle. Auttakaa!

      • Puol vuotta pää pilvissä

        jos tarkotat air traffic controllia,niin sen saa kun vaan painat ö nappia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe