Koivuklapit

Anonyymi

Mistä saa ostettua Jämsästä kunnon koivu/lehtipuuklapeja. Vekkarissa ei ole ollut ilmoituksia. Tarttis saada liiteriin. Syksy tulee kesän jälkeen. Ja tietysti hinta kohdallaan.

17

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota naapurin mettästä tai liiteristä eikä maksa mitään ja onhan se vaihtoehto että teet niinkuin eräs laivuri ja haet metsähallituksen retkipaikasta ne saunapuut olen nähnyt senkin tapahtuman edesniemen lähteellä että OTA VAAN!!

    • Anonyymi

      Paljon tarjoot pinokuutiosta koivuklapia?

      • Anonyymi

        Saat 25 € pinokuutiolta ja kuitin kirjoitat myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat 25 € pinokuutiolta ja kuitin kirjoitat myös.

        Mihin sää kuittii tartet, sytykkeeksikö?


    • Anonyymi

      Menet isännältä kysyyn. Tarvitaanko talossa koivuklapeja? Jos sanoo että ei tarvita. Nii ei muutaku lastaamaan säkeistä. Lupa on. Ps. muista kuvata tapahtuma kameraan. Se on todiste. :)

    • Anonyymi

      Tarvis varmaan ihan järkeviä vastauksia. Äly hei älä jätä.

      • Anonyymi

        Eihän täältä järkeviä vastauksia tai kommentteja saa mihinkään asiaan. Turha edes odottaa. Ilmeisesti samat jaakaajat täällä yrittävät muka vitsailla, tai muuten vaan jauhaa shittiä.


    • Anonyymi

      Katoppa mottinetti. Lähikuntien tarjonta.

    • Anonyymi

      Vähintään 50 euroa motti ois saatava et siitä on myyjän kannalta mitään järkeä. Työt ja kaikki päälle.

      • Anonyymi

        Höpö höpö ei ruveta ahneeksi, semmonen 15 euroo motti ja liiteriin pinottuna tasa mittaista kuivaa koivu klapia.


    • Anonyymi

      Homma vähän riippuu siitä tuleeko kuitille vai. Metsänomistajille tää on kiva lisä bisnes. Ilmaset puut. toki työtä mut siltikin. Harvennus saa metsän kasvamaan. Ja siitä EU maksaa hoidollista tukea. Ei ne puut ja rangat metsään jää. Niistä maksetaan. Itsellä niillä ilmaiset lämmityspuut. Useimmat maajussit myy klapeja ja heinäpaaleja ilman kuitteja. Käyvät vielä muualla (UPM) töissä.

      • Anonyymi

        Aivan ja juurikin tuossa on se syy, miksei klapeista kannata maksaa kiskuri hintoja.


    • Anonyymi

      Minä maksan mielellään sen 60e m3 ei tarvi ite tehdä, ja kun tuota rahan paskaa siunaantunut.

      • Anonyymi

        Mottinetistä löytyy ainakin Mäntän takanurkilta yksi, jolta olen hakenut muutaman kerran, sisäkuivurissa kuivatettuja klapeja. Koivua ja sekapuuta. Heittomoteittain. Helppo homma, peräkärri alle ja tipauttavat sen motin kyytiin rakrorin varsiin laitetulla mittahäkillä. Rahat kouraan ja kuitin saan. Mökin liiterissä olen pinonnut ne tiukkaan pinoon, eli heittomotista on tullut tiukkaa pinoa 0.6...0.7 mottia, eli standardin mukaisia mittoja....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mottinetistä löytyy ainakin Mäntän takanurkilta yksi, jolta olen hakenut muutaman kerran, sisäkuivurissa kuivatettuja klapeja. Koivua ja sekapuuta. Heittomoteittain. Helppo homma, peräkärri alle ja tipauttavat sen motin kyytiin rakrorin varsiin laitetulla mittahäkillä. Rahat kouraan ja kuitin saan. Mökin liiterissä olen pinonnut ne tiukkaan pinoon, eli heittomotista on tullut tiukkaa pinoa 0.6...0.7 mottia, eli standardin mukaisia mittoja....

        Minä maksan mielelläni 75€ motti..kun vaan saan hyvää koivua. 10 mottia menee vuodessa..
        Arvostan kuka nykyään viittii tehdä. Ps..ensi talven koivut liiterissä.. kuittia en edes kehtais kysellä. On se niin kovaa hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä maksan mielelläni 75€ motti..kun vaan saan hyvää koivua. 10 mottia menee vuodessa..
        Arvostan kuka nykyään viittii tehdä. Ps..ensi talven koivut liiterissä.. kuittia en edes kehtais kysellä. On se niin kovaa hommaa.

        Minä taas maksa 150 ekee motti, ja en kuittia kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas maksa 150 ekee motti, ja en kuittia kaipaa.

        Hienuu paljonko laitetaan...
        Nyt on ostohousut Äijällä jalassa.👏


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe