Miksi täällä kaikki puhuvat aina vaan David copperfieldistä? Hänellä on rahaa ostaa jotain ihme laatikoita ja muita huijaus tuotteita, eikö teidän mielestänne esim. David Blaine ole paljon parempi taikuri, tietysti he kisaavat aika eri sarjoissa, mutta mielestäni kun David Blainekin on jo aloittanut 4vuotiaana korttien käsittelyn, niin on se kyllä taidokkaampi korttien kanssa, tietysti kuten david blaine sanoikin haastattelussa, että hän edustaa erityyppistä taikuutta, kun joku iso show taikuus.
Niin, elikkäs mitäs olette mieltä noista molemmista? Itse tiedän suunnilleen molemmilta kaikki temput miten he tekevät ne, ainakin DC:n illusio dvd:ltä, David blainen street magic- ja magic man dvd:eiltä...
David Blaine
2
837
Vastaukset
- se että
Miten blane saa ilmestymään sen nimen käteen. Nimi on kirjoitettu jollain tuhkalla.
- Sakrich
videossa ei näytetä koko temppua, siinä alussa se pyytää sen kirjoittamaan sen nimen ensiksi keskelle lappua.. sitten se repii sen siten, että se keskellä oleva nimi jää hänelle käteen, kun hän heittää loput palat maahan, sitten hän pyytää sen kirjoittamaan uudestaan sen nimen, ja kun david kävelee pois ettei hän katsoisi mitä se kirjottaa, hän katsoo sen edellisen lapun, ja pistää jotain vahaa käteensä..
Näin ainakin yksi toinen taikuri selitti samantempun yhdellä videolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823