Miksi täällä kaikki puhuvat aina vaan David copperfieldistä? Hänellä on rahaa ostaa jotain ihme laatikoita ja muita huijaus tuotteita, eikö teidän mielestänne esim. David Blaine ole paljon parempi taikuri, tietysti he kisaavat aika eri sarjoissa, mutta mielestäni kun David Blainekin on jo aloittanut 4vuotiaana korttien käsittelyn, niin on se kyllä taidokkaampi korttien kanssa, tietysti kuten david blaine sanoikin haastattelussa, että hän edustaa erityyppistä taikuutta, kun joku iso show taikuus.
Niin, elikkäs mitäs olette mieltä noista molemmista? Itse tiedän suunnilleen molemmilta kaikki temput miten he tekevät ne, ainakin DC:n illusio dvd:ltä, David blainen street magic- ja magic man dvd:eiltä...
David Blaine
2
808
Vastaukset
- se että
Miten blane saa ilmestymään sen nimen käteen. Nimi on kirjoitettu jollain tuhkalla.
- Sakrich
videossa ei näytetä koko temppua, siinä alussa se pyytää sen kirjoittamaan sen nimen ensiksi keskelle lappua.. sitten se repii sen siten, että se keskellä oleva nimi jää hänelle käteen, kun hän heittää loput palat maahan, sitten hän pyytää sen kirjoittamaan uudestaan sen nimen, ja kun david kävelee pois ettei hän katsoisi mitä se kirjottaa, hän katsoo sen edellisen lapun, ja pistää jotain vahaa käteensä..
Näin ainakin yksi toinen taikuri selitti samantempun yhdellä videolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856