Miksi täällä kaikki puhuvat aina vaan David copperfieldistä? Hänellä on rahaa ostaa jotain ihme laatikoita ja muita huijaus tuotteita, eikö teidän mielestänne esim. David Blaine ole paljon parempi taikuri, tietysti he kisaavat aika eri sarjoissa, mutta mielestäni kun David Blainekin on jo aloittanut 4vuotiaana korttien käsittelyn, niin on se kyllä taidokkaampi korttien kanssa, tietysti kuten david blaine sanoikin haastattelussa, että hän edustaa erityyppistä taikuutta, kun joku iso show taikuus.
Niin, elikkäs mitäs olette mieltä noista molemmista? Itse tiedän suunnilleen molemmilta kaikki temput miten he tekevät ne, ainakin DC:n illusio dvd:ltä, David blainen street magic- ja magic man dvd:eiltä...
David Blaine
2
848
Vastaukset
- se että
Miten blane saa ilmestymään sen nimen käteen. Nimi on kirjoitettu jollain tuhkalla.
- Sakrich
videossa ei näytetä koko temppua, siinä alussa se pyytää sen kirjoittamaan sen nimen ensiksi keskelle lappua.. sitten se repii sen siten, että se keskellä oleva nimi jää hänelle käteen, kun hän heittää loput palat maahan, sitten hän pyytää sen kirjoittamaan uudestaan sen nimen, ja kun david kävelee pois ettei hän katsoisi mitä se kirjottaa, hän katsoo sen edellisen lapun, ja pistää jotain vahaa käteensä..
Näin ainakin yksi toinen taikuri selitti samantempun yhdellä videolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916