Seutulan vangeille oli aikoinaan järjestetty naimakontti, jossa vanki voi tavata puolisoaan. Jäljitelmänä vanhuksille on laitoksissa vastaava, jossa ikkunan takaa voi nähdä sukulaisensa.
VILAUTUS KONTIT.
11
200
Vastaukset
arvo
Kerrohan vuosiluku milloin Seutulassa oli naimakontteja?- Anonyymi
Sillon ko naitiin ja kunnolla. Ekkö sääkin käyny naimas seutulas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon ko naitiin ja kunnolla. Ekkö sääkin käyny naimas seutulas?
Ano
Vuosilukua huutelen?
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittanee kokemuksesta.
- Anonyymi
Ano
Sitä odotan. En ole ennen koskaan kuullut näistä seksikonteista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano
Sitä odotan. En ole ennen koskaan kuullut näistä seksikonteista.1971 - 1977. Mutta vangithan ryssi senkin kun muijat toi juotavaa. Ja pari kaipparia tilasi maksulliset naiset, siitäkin käry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1971 - 1977. Mutta vangithan ryssi senkin kun muijat toi juotavaa. Ja pari kaipparia tilasi maksulliset naiset, siitäkin käry.
ano
Ei sovi aika, kun ukko siellä oli. Pitäs olla myöhemmin. Se siitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ano
Ei sovi aika, kun ukko siellä oli. Pitäs olla myöhemmin. Se siitäKävitkö vierashuoneessa kuksimassa, paljonko oli varattu aikaa?
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö vierashuoneessa kuksimassa, paljonko oli varattu aikaa?
Ano
Tapaaminen oli ex-avomieheni kanssa jossain isossa huoneessa.
Hän oli kärynnyt ratista jonkin kerran.
Vierashuoneesta kukaan ei puhunut mitään.
Olisi kyllä kelvannut huilipaikka.Olin taksikuski - en juoppo. Seutulan vangit olivat yleensä juovuksissa ajaneita - eli eivät kovin "törkeitä" rikollisia. Käytöspisteiden mukaan saivat tapaamisia.
Anonyymi kirjoitti:
ano
Ei sovi aika, kun ukko siellä oli. Pitäs olla myöhemmin. Se siitäMinun työnantajani oli 4kk. siellä humalassa-ajosta v. 1972. Häneltä kuulin kertomistani järjestelyistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh734124Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli873394Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1023187Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.513090- 1013042
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412684Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2492587Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832462Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2152436Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922329