Kunnan verotulot tipahtaa millillä parilla. Syksy vaatii rajuja leikkauslistoja. Se on pitkä ja leveä. Nyt täytyy ottaa ylikalliitten koulun ja sotekeskuksen tarve ja kustannukset uudelleen harkittavaksi. Saarikkakin hajoaa v 2023. Saarijärvi liittyy Äänekoskeen ja Kyyjärvi Alajärveen. Kolmen koon peraukinen kuntaliitos 7000 asukkaan voimin on valtion holhouksessa v.23. Kuka maksaa sotekeskuksen ja ylisuuren koulun kustannukset. Koulut ja sote keskittyy ja Karstula on suurin maksaja. Miten nämä 3 kuntaa trvitsee erllisen johdon ja kalliin johtamisen. Nyt jäitä hattuun.
Karstulan talouskupla
14
708
Vastaukset
- Anonyymi
Terveiset Ahterista! Täälläkin osataan huplutella ja panna eurot palamaan vaikkapa Pandalaan : )
”25.02.2020 21:30
... veronmaksajat nämä viulut maksavat.
Ei eliitti omiaan tähän laita...” - Anonyymi
Siinä käy vielä niin että Karstulan eliitti joutuu pakosalle.
- Anonyymi
Saarijärvensuunta vetää...
- Anonyymi
Mitään ei myönnetä, mokaa saati tappiota.. Olemmehan kunnian kulmakuntia!
- Anonyymi
Ei hätiä mitiä, Feadntin kupla on väistyny sano Pöyty än miäs
- Anonyymi
Valittu strategia on, että kun noutaja tulee niin ainakaan jo rakennettuja rakennuksia ei voi pois viedä.
- Anonyymi
Hyvä! Arnotin haamun varjo on haihtunut, lisätään uhkarohkeuden halkoja varomattomuuden pesään..
- Anonyymi
Ompahan ainakin sit komiast hallitilaa kehon rakennukselle ja estraadit muutamille missikisoille. Jatkoon!
- Anonyymi
Korona jouduttaa ja viimeistelee monet muutokset. Maakunnat tulee liki etuajassa ja palvelutaso- että kuntarajauudistukset varmoja myös.
- Anonyymi
On tainna monen kunnan omat toimet tehä muuttohommat mahollisiksi
- Anonyymi
Kuinkahan Kehittämisytiö toimii korona -kriisin aikana?
Tukeeko se paikallista pienyrittäjyyttä yhtä pontevasti, kuin aiemmin muutamaa paikallista elämysyhtiötä?
Olisi surullista nähdä, ettei paikallinen piinkova kapitalistinen eliitti saa tukea yritystoiminnalleen. Toivottavasti tukevat näitä Karstulaa pystyssä pitäviä yrityksiä. Jännät on paikat. - Anonyymi
Torsoksi jäänyt sote- ja maakuntauudistus viedään pian maaliin. Sinne lähtee jooa 70% päätettävissä olevista rahoista, joten nyt törsäämään kun vielä ehtii.
- Anonyymi
Yrittäjätuttavani ovat kertoneet, että kehittämisyhtiö on toiminut asiallisesti ja ripeästi korona-asioissa. Apua on saatu, palvelu on ollut hyvää.
- Anonyymi
Ainahan veronmaksajien raha kelpaa. Paljonkohan kunnan takuut maksavat kunnalle. kymmeniä miljoonia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569