Kaksi vuotta liian myöhään

Anonyymi

Sä joskus pidit musta, mut todennäköisesti et enää.
Tuun myöhässä aika useissa jutuissa, myös tässä. Yritän löytää jotain järkevää selitystä, miks mä en sillon sua huolinu, no ehkä tiedän sen syyn. No samalla yritän järkeillä tän hetkistä tilannetta, mut se ei auta yhtään koska sä selkeesti oot jo muissa maisemissa. Pitää kait vaan hyväksyä et oon tavattoman myöhässä tässä jutussa ja et yhteyttä ei enää meillä oo, vaikka kuinka yrittäisin siitä haaveilla tai luoda. Yhteys joko on tai ei ole.

Jotenkin pahalta tuntuu se, et en pysty enää haaveilemaan susta ja siitä mitä ois voinut olla. Nyt mua vaan hävettää, mut samalla tuntuu, et ehkä näin onkin loppujen lopuksi parempi.Olis vaan pitäny jättää sut rauhaan ja antaa jatkaa sun elämää ilman mun väliintuloa. Se olis ollu oikeesti välittämistä. Oon kai aika läheisriippuvainen, kun ihastun mä ihastun tunnetasolla tosi lujaa ja syöksyn aika kovaa vauhtia haaveiden ihmeelliseen maailmaan. Jään liikaa sinne enkä nää todellisuutta. En voi kokonaan sanoa että ihastuin mielikuvaan susta koska vähän me jo tunnettiin, mut osa jutuista oli varmasti mielikuvaa.

En ole ihan varma miksi, mut sun jonkinlainen rajojen veto tälle hommalle sattui yllättävän paljon. Se et sä et enää ehkä ollutkaan kiinnostunut, sattui enemmän kuin kenenkään muun torjutuksi tuleminen tähän mennessä. Oon runotyttö, oon tehny runoja mun tunteista ja muusta, nyt en pysty enää. Kuin oisin lamauttimella lamautettu. Oon tosi pettynyt, lähinnä itseeni ja siihen, et mulla ei oo ketään muuta syyttää tästä kun itseäni ja kohtalon ivaa. Turhaa itkua tyhjästä. Sä taisit särkee mun sydämen aika pieniin palasiin, en tiedä pystyykö niitä enää kukaan korjaamaan takaisin. Edelleen sydän vaan haluaa et se korjaaja olisit sä mut pitää vaan astuu siñne synkkään todellisuuteen ja hyväksyy tosiasia, et mul ei oo enää mitään mahdollisuuksia sun suhteen ja satutan vaan sydämeni, jos jatkan tätä haikailua. Pahinta on se et taisin menettää sun ystävyydenkin samalla.
Ehkä löydän vielä paikan jossa saan hengittää, vapaasti, ilman sua, mun pilvilinnoissa mut hitto kun tänkin sanominen sattuu. Tässä on mun hyvästit, tänne turhuuden biittiavaruuteen. Ei mulla muuta😔

8

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävi juuri noin minulle. En ole luovuttamassa sun suhteen annan sulle vain aikaa ja rauhaa sekä tilaa hengittää omaan tahtiin

      • Anonyymi

        Sanasta sanaan näin vai?


    • Anonyymi

      Ja hän sanoi vain hyvästi..

      • Anonyymi

        Håmo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Håmo

        joillekin riittää yksi emäntä


    • Anonyymi

      häivy helvettiin elämsätäni, friikkki!

    • Anonyymi

      Samanlaisia tilanteita on monilla ihmisillä. Ei kannata suuttua palstakirjoitusten takia.

    • Anonyymi

      Laita viestiä niin vastaan, soita niin vastaan, pyydä näkemään niin tulen välittömästi. En halunnut että meidän juttumme loppuu erimielisyyksiin vaan toivoin, että olisimme voineet yhdessä asiat selvitellä. J

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe