Messenger ei toimi

TarvitsenApua

Osaako joku sanoa mikä on vikana, kun MSN messenger ei toimi. Ihan hyvin toimi ennen, mutta sit yhtä äkkiä ei toimikkaan.
Palomuurista se ei voi johtua, koska miks se yht'äkkiä alkais blokkaa sitä? (En oo muunnellu mitään asetuksia)
Ja oon kokeillu 6.2 ja beeta versiota joista kummatkin toimi ennen, nyt ei kumpikaan. (Eivätkä ole olleet samaan aikaan koneella)

Voisko olla niin, että joku tiedosto on poistettu, minkä tarvii, että se toimis? (Pikkusisko poisti sen kerran vahingossa, en tosin muista toimiko sen jälkeen enää)
Siihen tulee semmonen teksti, mikä tulee aina kun on jotain häikkää. (Sisäänkirjautuminen ei onnistunut....)

5

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panic

Heivaa messengeri koneelta ja käytä Gaimia:

http://gaim.sourceforge.net/

Toki voit kokeilla asentaa uudelleen sen messun, jos se on välttämätön.

• TarviiApua

Arvaa viidesti oonko yrittäny asentaa uudestaan? =D Gaim... muuten ok, mutta en tiiä ketään joka käyttäis kys. ohjelmaa, eli aika yksinäistä tulis =( (Kaikilla on mese) Mutta, kiitti kuitenkin =)

• mmssnn
        TarviiApua kirjoitti:

Arvaa viidesti oonko yrittäny asentaa uudestaan? =D Gaim... muuten ok, mutta en tiiä ketään joka käyttäis kys. ohjelmaa, eli aika yksinäistä tulis =( (Kaikilla on mese) Mutta, kiitti kuitenkin =)

sama juttu kaverillani (joka ei tiedä tietsikasta sitäkään vähää kun mä) 6.2 toimi ennen, nykyään tulee joku virhekoodi ettei muka oo yhteyttä.asennettu uudestaan monta kertaa ,ei auta.tosin ihme kyllä toi msn 4.7 toimii.
        joten asensin sen siksi aikaa kunnes keksin ratkasun.

• mmssnn
        TarviiApua kirjoitti:

ekan viestini suomi24 söi kai näitä tulee taas kaksin kappalein mutta ASIAAN:eli sama ongelma, toiminut ennen mutta ei enään moneen kuukauteen.
        ei auta uudestaan asentaminen.antaa samaa ilmotusta kun sulle.asennettu msn 4.7 siksi aikaa
        kun keksin ratkasun.eli käsittämätöntä 6.2 toimi ennen ei toimi enään mutta 4.7 toimii.käyttis on xp tosin muistia vaan 256 jos niillä mitään merkitystä on.auttakaa meitä

• mmssnn kirjoitti:

ekan viestini suomi24 söi kai näitä tulee taas kaksin kappalein mutta ASIAAN:eli sama ongelma, toiminut ennen mutta ei enään moneen kuukauteen.
        ei auta uudestaan asentaminen.antaa samaa ilmotusta kun sulle.asennettu msn 4.7 siksi aikaa
        kun keksin ratkasun.eli käsittämätöntä 6.2 toimi ennen ei toimi enään mutta 4.7 toimii.käyttis on xp tosin muistia vaan 256 jos niillä mitään merkitystä on.auttakaa meitä

Avatkaa Internet Explorer ja sitten menette Messengeriin. Monilla on asiat näin hassusti.

Ja toi Gaim on luultavasti semmoinen, että kirjaudut siillä tunnuksilla, kuin messengeriin ja kaverisi on listalla. Sellanen kevyt kopio mesestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2290
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2283
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2044
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1628
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      33
      1538
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      922
    9. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      16
      911
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      894
    Aihe