Eli kasvattajalta vai kaupasta. Tai mitä mieltä olisitte ihan hamsterimyynti ilmoituksista ostetusta hamsterista. Keski-Suomesta ei oikein kunnolla kasvattajia löydy.
Hamsterin osto
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti kasvattajalta. Lemmikkieläinliikkeiden eläinmyyntiin liittyy huomattava määrä eettisiä ongelmia.
Kasvattajia on kahdenlaisia; kasvattajanimellisiä, joista sinä puhut kasvattajina, ja epävirallisia, jotka usein myyvät kasvattejaan noiden ilmoituksien kautta. Moni epävirallinen kasvattaja on vähintään yhtä hyvä kuin kasvattajanimellisetkin kasvattajat, muttei vain ole syystä taikka toisesta hakenut kasvattajanimeä. Niinpä voit huoletta ostaa hamsterin ilmoituksen perusteella epäviralliselta kasvattajalta, kunhan varmistut siitä, että kyse on todellakin suunnitelmallisesta, hyvästä kasvatuksesta. Mikä hyvänsä lisäännytys ei ole kasvatusta, mutta jyvät erottuvat kyllä akanoista kun tietää, mitä kysyy. - Anonyymi
Kasvattajalta. Mutta jos ei löydy oikeasti kasvattajaa läheltä niin eiköhän eläinkaupastakin saa mutta sinun pitää perehtyä niitten taustoihin. Voisit vielä etsiä vaikkapa tori.fi sivustolta. Itse löysin ensimmäisen hamsterini sieltä:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512