Vieläkö yli 60v mies saisi kullin seisomaan

Anonyymi

Joo, olen 64 v mies, mitat on 180cm/115kg, enkä ole edes romuluinen.
Olisiko vielä mahdollisuus saada kullia seisomaan jos onnistuisi laihduttamaan?
Mitään sairauksia ei onneksi ole.

Ikähän myös heikentää kullin seisotusta, ja ikää tulee koko ajan lisää. Testosteronitaso laskee myös.

8

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeile. Ehkä laihduttaminen ei pelkästään auta.

• Anonyymi

Jätä hiilihydraatit minimiin, eli jätä leipä, pasta, peruna, riisi, kaikki "kevyttuotteet", rasvaton maito ja teolliset mössöt. Syö kalaa, kanaa, lihaa, voita, kermaa. Ja kyllä se nousee kun löytää kohteen.

• Anonyymi

Tärkeysjärjestys. Jos käytät niin tupakka ja alkoholi pois täysin!
      Tarkistututa testotasosi! S-Testo sekä S-TestoVL!
      Vaikka arvot olisivat viiterajojen yläpuolella ja tk-lekuri väittää niiden riittävän niin älä usko vaan hae yksityisen, mieluummin urheilulääkärin mielipide. Itse sain reseptin.

Kehon koostumuksen määritys InBody720:llä antaa viitteitä kuntoilun suunnitteluun.
      Paino on suhteellinen käsite mutta lukemistasi päätellen ylimääräistä laardia löytyy.
      Täydennys testo auttaa untoilussakin palautumisen muodossa ja minulla helpompana aerobisena treeninä.
      Suunnitelmallinen, riittävän kuormittava ja ajallisesti summautuva kuntoilu edellyttää myös ravinnon jonkin tason suunnittelua. En tarkoita sapskoiden punnitsemista ja kalorien laskemista vaan sitä, että mitä, minkä verran ja milloin.
      Kehon muutos tulee bonuksena.
      Kun itse aloitin 6-kymppisenä salilla. 5krt/vko. Yhteensä n. 10 tuntia. Syke koko ajan 110 > maksimi, niin 6kk:n aikana painoni ei pudonnut yhtään mutta vyötäröni oheni 6 - 7cm enkä ollut edes muuttanut syömistäni.

Olen sinua 12 vuotta vanhempi ja häveliäisyyteni estää mainitsemasta mitään kanssakäymisestäni 72v ikäisen vaimoni kanssa.
      Tosin kaverit kertovat, että latautumisaika nuoren ammattilaisen kanssa on paljon lyhyempi.

• Anonyymi

Kiitos neuvoista!
        Kuntosalihommat ovat minulle tuntemattomia, vain kaksi kertaa olen käynyt eri saleilla. Olikohan viimeisin kertani salilla v. 1986.

Olen tupakoimaton enkä käytä alkoholia juuri lainkaan. Yksi saunakalja muutaman kerran vuodessa menee. Lidl:n halvoissa joulukonvehdeissa Alte Excellence on hyvin vähän alkoholia, mutta kaloreita varmaan löytyy. Syön kaikenlaista ruokaa aika paljon.

Tämä mökkeily ei paljoa auta laihtumiseen, kun teen täällä jotain puutarhahommia ja polttopuiden tekoa aika harvoin ja vähän kerrallaan. Metsää on enemmän kuin kesämökeillä yleensä, eli yli 10 ha...

Onko tuttua tätä aihetta sivuava lausahdus:
        Kyllähän minä lapsista tykkään kovasti, mutta en tekotavasta!
        Näin taisi sanoa kymmeniä vuosia sitten vanhemman polven lapsettoman pariskunnan vaimo. Itselläni on kyllä aikuiset lapset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos neuvoista!
        Kuntosalihommat ovat minulle tuntemattomia, vain kaksi kertaa olen käynyt eri saleilla. Olikohan viimeisin kertani salilla v. 1986.

Olen tupakoimaton enkä käytä alkoholia juuri lainkaan. Yksi saunakalja muutaman kerran vuodessa menee. Lidl:n halvoissa joulukonvehdeissa Alte Excellence on hyvin vähän alkoholia, mutta kaloreita varmaan löytyy. Syön kaikenlaista ruokaa aika paljon.

Tämä mökkeily ei paljoa auta laihtumiseen, kun teen täällä jotain puutarhahommia ja polttopuiden tekoa aika harvoin ja vähän kerrallaan. Metsää on enemmän kuin kesämökeillä yleensä, eli yli 10 ha...

Onko tuttua tätä aihetta sivuava lausahdus:
        Kyllähän minä lapsista tykkään kovasti, mutta en tekotavasta!
        Näin taisi sanoa kymmeniä vuosia sitten vanhemman polven lapsettoman pariskunnan vaimo. Itselläni on kyllä aikuiset lapset.

Liikunnan laadulla ei ole väliä muuten kuin siten, että siitä pitää, sitä harrastaa säännöllisesti, riittävän usein, riittävän pitkään kerrallaan ja suorituksen aikana syke on riittävän korkealla. Todellisesta maksimisykkeestä vähintään 70%.

Minulle ei sovi tavanomainen lenkkeily kahdesta syystä. Nokkani vuoksi joudun jo alhaisella kuormitustasolla hengittämään suun kautta.
        Toinen syy on se, että pitkähkön lenkin jälkeen, vaikka lopun tulisi napakasti, minulle tulee helvetillinen nälkä!

• Anonyymi

Sildenafilia ja kyllä seisoo. Reseptin saat kun vain kysyt lääkäriltä

• Anonyymi

Ei ole tervettä käyttää jos ei ole oikea tarve tommossiin...

Tämä koronakin on perhana suonisto tauti.

• Anonyymi

minimoimme suonisto tulehduksia tässä.

anteeksi jos seksi elämänne ankeroituu pariksi kuukaudeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2856
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2489
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2418
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2313
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1772
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1315
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1202
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe