Infiniti mikälie purkkajeeppi haloo tiellä 130 äsken

Anonyymi

Höpelö oliko kiire? Tarvi koettaa päälle ajaa saatana!
Oli varmaan järkeä ohittaa jono ja sit kääntyä 300m päästä vasemmalle :D mietin missä oon sut nähny mut nyt tiedän

6

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo sellainen harmaa ?
      Ei se montaa sekuntia voittanut samassa jonossa mentiin sut kun se sit kääntyi kotipihaansa ni muut jatkettiin suoraan.

• Anonyymi

Mistähän näitä sikiää... kaahaavia ja valittavia :/
      Ois se voinu vähä tussahtaa kun 140km/h päin vastaantulevaa menee.

• Anonyymi

Janakkalassa piisaa ennen kaikkea kateellisia, mutta myös kiireisiä

• Anonyymi

Olen huomannut saman.
        Tuossakin ne jonossa ajavat olis vaikka turvaväliä pitää mutta ei, pitää mennä koko letkasta yleensä ohi kun siihen 70 ajavaan jonoon ei väleihin mahdu.
        Olkoot sitten vaikka miten vitun kateellisia.
        Terv. MustaBmw

• Anonyymi

Bemari miehen kanssa samaa mieltä.. saakelin eläkeläiset, puhelimeen puhujat ja muut maiseman katselijat ajavat 80km/h alueella 60-70.. . pysähtysvät maisemia katseleen, vaan ei.. pitää vetää possujunaa harvialantiellä kilometritolkulla.. sit vauhti nousee, kun teet "infinity ukot" (toki kääntymättä 300m päästä vasemmalle)

• Anonyymi

Voi teitä. Ajatteletteko ollenkaan mitä kirjoitatte. Kyllä niitä kaheleita löytyy peilin edestä,käypä vain katsomassa,niin voit yllättyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3364
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      552
      2078
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      84
      1976
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1960
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1528
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1307
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1230
    Aihe