Ystävättärien vankina 4

Anonyymi

Olin ollut liki 3 päivää kahden kiimaisen naisen vietävänä, marketta ja Karita olivat kokeilleet ja nauttineet siitä kun saivat päättää mitä saavat sisäänsä, olin kahden päivän saanut levätä ja rentoutua heidän pahimmasta halusta.
Aamulla makoilin aitassa ja tuvassa nautin aamupalaa karitan kanssa, söin hänen tekemää jugurttia ja omenamehua ja syötyämme menimme ulkosalle,
Miten on marketta pyyti meitä luokseen kun hän tuntuisi tarvitsevan apua johon voisit olla hyödyksi?, nooh eikan mulla ole mitään asiaa vastaan jos olen hyödyksi onhan tässä pari päivää levättykkin.
Juu mää käyn laittamassa päivä vaatteet niin lähdetään,
Hetken odoteltuani Karita tuli "onnekseni" arkivaatteissa takaisin, kävelimme parinsadan metrin päähän marketan luo jossa hän odotteli hevostallinsa terassilla.
No huomenta hyvä kun tulitte mulla on täällä tallissa pieni ongelma yhen varsan kanssa kun tamma on hiukan kipeenä,
Marke otti karitan kanssa käsistäni kiinni ja sitoivat ne selkäni taakse,
Nyt lähdetään tonne halliin niin näet työ tehtäväsi, marketta talutti kalustani vetäen minut tallin toisessa päässä varatulle karsinalle jossa odotti ns lypsylavetti me laitetaan sut nyt ens hätiin kiinni tähän parruun ja haetaan varsa luoksesi niin saatte tutustua toisiinne kun käymme karitan kanssa hiukan toisaalla, tytöt laittoivat minulle kaulapannan ja sen ketjun pystypilariin kiinni ja pian varsaa tuotiin.
Tyttöjen lähdettyä jäin uteliaan tamman alun kanssa kahden joka uteliaasti tutki minua etteenkin puolijäykkää kaluani,
Hetken päästä tytöt saapuivat takaisin latex dominan asut päällä ja marketalla huojui vibraattori lanne dildo viestinä mitä muuta on luvassa kuin varsan imetystä,
Karita irroitti minut paalusta ja yhdessä markettan kanssa sitoivat lavetin muotoisesti kontilleen,
Sitten marke nosti pystypilariin maitopäälärin jonka tyhjennys hanaan hän yhdisti letkun jonka toinen pää yhdistettiin palloihin,
Okei sieltä virtaa nyt palloihisi hepan maitoa ja sit me usutetaan tämä varsa sun peniksen kimppuun.
Tätä ennen Karita laittoi peniksen tyveen ja palloihin elektrostimulointi levyjä joiden johdot yhdistettiin stimulointi kojeeseen joka saattaa minut helpommin luontaiseen orgasmiin sillä täytyyhän kasvavan tamman alun saada proteinia ynm ravitsevaa kuin mitä maito sisältää,
Sitte Karita sääti palloni imusta riipuvaiselle herumiselle ja elektrostimuloinnin puoli teholle,
Säpsähdin kun sähkö impulssit lävistivät vehkeeni ja varsa imaisi liki samanaikaisesti kalun suuhunsa, ja sitten se alkoi, varsa imutti minkä turvastaan irti sai ja impulssit lävistivät vehjettä yhä uudelleen ja uudelleen.
Hetken katseltuaan marketta tuli taakseni ja alkoi tunkeutua sisääni, tuntui oudolta mutta hyvin kiihottavalta kun varsa imi,
Sen tapa oli toisenlainen kuin mitä tytöt olivat antaneet imu ja nykäisy kuin runkkaisi suullaan, tätä ei kestänyt kovinkaan pitkästi kun tulin orgasmin porteille joka sai minut lypsykone käsittelyä huomattavasti kovemman orgasmin kouriin.
En nähnyt mutta kuulin ja tunsin kuinka varsa aivan kaki ja sen imu katkeili sperman syöksyessä maidon mukana,
Ilmeisesti se piti sperman mausta kun syöksy loppui se hetkeksi pysäytti lipomaan ja jatkoi huomattavasti kiivaammin imuaan,
Tässä välissä marke ja Karita olivat vaihtaneet vuoroaan ja Karita laittoi nyt kaiken peliin eikä nöyristellyt tunkeutuessaan dildolla vaan pani sen vibratisoimaan täysillä ja nussi älytöntä vauhtia,
Tämä tiesi edeltänyttä voimakkaampaa orgasmia, hei marketta käännäs se sähkön tulo täysille varsa näytti pitävän pojan "omista nesteistään" niin annetaan nyt kaikkemme, jo tottumiini impulsseihin tuli kaksin verroin enemmän ytyä joka suorastaan nyt repi kaluni lihaksia,
Aloin tuntea olevani lähellä seuraavaa H hetkeä ja nyt täydellä teholla oleva sähkö hoito ja persettä kairaava dildo sai minut orgasmin kynnyksellä silmäni aivan sumeiksi,
Jos blugi ei olisi ollut tukkeena olisin huutanut maailman kovinpaan ja ennen syöksyn loppua lysähdin aivan uupuneeksi,
Tunsin vain kun kalu vielä nytkähteli varsan suussa sylkien nesteitään.
Tätä vielä paransi kun marketta yritti parantaa karitan saavutuksia pukemalla tehokkaamman teräs pintaisen elektrodi dildon, kun hän tunkeutui uudemmankerran,
Nyt nähdäänkin laukeaakos se poika vielä kovemmin?,
Noo kun sähkostimulointi on jo turruttanut pojan voit marke rakas laittaa dildon asetukset täydelle,
Pian tunsin värisevän dildon tulevan kun se samanaikaisesti myös ampui sähkö impulsseja suoleeni että eturauhaseen.
Nyt sain sähköisiä tällejä ulkoisesti sekä sisäisesti, ohoh kalunihan liukuu kevyesti pepussa, aaa poika näyttää uupuneelta ei varmaan sulkijalihakset enää jaksa laittaa hanttiin mutta pane vain,
Sisäiset impulssit ja vauhkona värisevä dildo sai yhdessä varsan imun ja ulkoisten sähkö stimuloinnin kanssa minut niin valtaisaan orgadmiin että silmien sumetessa menetin tajuntani täydellisesti....

1

1621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppa jutut on kivoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe