Okei eli oon nyt viimeset 2 kuukautta tuntenut hirveitä paineita itsestäni koska tajusin kuinka hirveä mun keho oikeesti on. Oon 17-vuotias tyttö (kohta 18) ja mun keho on niin kauhee, etten ikinä usko saavani poikaystävää tai tulevaisuudessa miestä ja perhettä.
Tässä asioita jotka minussa mm on vikana.
- hörökorvat (ei mitkään maailman isoimmat mutta silti)
- miehekäs ääni
- olen karvainen (maha, selkä, posket, viikset, kädet, jalat, bikiniraja jne.) ja joistain paikoista karvat ovat todella tummia (esim. Alaselkä)
- ulommat häppärit roikkuu oudosti ja näyttävät huonolta alusvaatteissa, juoksutrikoissa sekä uimapuvuissa/bikineissä.
- minulla on aika iso otsa
- en meikkaa, koska en yksinkertaisesti osaa
- nenäni on "pottumainen"
Hyvä hygienia minulla on. Käyn suihkussa päivittäin, pesen hiukset n. 4-5 kertaa viikossa. Hoidan myös ihoani hyvin, sekä käytän vaatteita korkeintaan 2 kertaa ennen pesua. Kuntosalilla käyn myös, ja olen hoikka, mutta se ei oikein tee omastatunnostani parempaa kaikkien muiden epätäydellisyyksien rinnalla. Olen myös luotettava ja todella antelias sekä huolehtivainen.
Mitä minun pitäisi tehdä? Tulenkohan koskaan saamaan perhettä tai onnellista avioliittoa? :(
Olenko kenties epätäydellisin ihminen koko suomessa?
2
<50
Vastaukset
Ihmisen ulkonäön ankarin kriitikko on lähes aina hän itse.
Meikkaamista voi opetella. Karvoja voi ajella. Tähän ikään mennessä on tullut nähtyä, että jokaiselle kehotyypille ja "varustukselle" löytyy faninsa. Jotkut - kuten esimerkiksi minä - pitävät meikittömistä kasvoista. Ihminen on ihan luomuna aidoimmillaan. Kyllähän hillitty ja taitava meikki on myös kiva, mutta ei sekään mitään pelasta, jos kemiat ei muuten kohtaa.
Teininä ulkonäköasiat korostuu ja ihmiset on pinnallisimmillaan, mutta ihmisten iän karttuessa aletaan yleensä arvostaa muitakin asioita, kuin supermallin ulkonäköä. Kuulostat kivalta ihmiseltä, jonka kanssa olisi kiva perustaa perhe. Olen varma, että joku muukin näkee senvaikea sanoa mitään ilman kuvaa.
timmi kroppaa antaa paljon anteeksi.
karvoja voi sheivata tai sokeroida tms
rahalla saa korjattua muita asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802