Ripari peruttu

Anonyymi

Tänä vuonna ei kannata mennä ripariin koronan takia. Turhan iso riski.

15

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riparin takia ei kannata ottaa riskejä.

• Anonyymi

Riparin takia ei kannata ottaa korona riskiä. Koronan takia voi lähteä henki tai tulla jotain muita ongelmia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eiks tääl oo sen ikäst porukkaa jotka kattois uutisii. Älkää nyt säikähtäkö ku ei nuoret siihe kuole eikä tartuta muihin ja sen takii teijä peruskoulutki avattii... Ripari o iha jees mesta enkä ymmärrä miks kaikki o nii negatiivisii siit. Ei se oo mikää kärsimys vaa pääsee pitää hauskaa frendie kaa ja jää kivat muistot

• Anonyymi

Mitä jos ihmisiä kuolee, kommenttisi takia?

• Anonyymi

Kyllä lapsia ja nuoria on kuollut koronaan ja lapset ja nuoret levittää koronaa aivan samalla lailla kuin aikuiset.

• Anonyymi

"ei nuoret siihe kuole eikä tartuta muihin"

OLET HULLU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ei nuoret siihe kuole eikä tartuta muihin"

OLET HULLU

no mitä veikkaatte miks koulut avataan nyt?? THL:n mukaan nuoret ovat erityisasemassa. En mä mikään asiantuntija oo, mutta sanoinpahan vaa mitä hallitus on kertonut. Enkä tiedä noista ripareistakaa pidetäänkö niitä ylipäätään, mutta yli 50 ihmisen kokoontumiset on kesän ajan kielletty, joten periaatteessahan se on mahdollista. Jokainen päättää tietysti itsestään ja mulle on se ja sama meettekö vai ette ja voihan sen etänäki vissii pitää mutta siinä jää kaikki hauska pois kai?? Lukekaa pliis uutisii tai muuta nii tiedätte mitä tapahtuu ja mikä on ajankohtaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mitä veikkaatte miks koulut avataan nyt?? THL:n mukaan nuoret ovat erityisasemassa. En mä mikään asiantuntija oo, mutta sanoinpahan vaa mitä hallitus on kertonut. Enkä tiedä noista ripareistakaa pidetäänkö niitä ylipäätään, mutta yli 50 ihmisen kokoontumiset on kesän ajan kielletty, joten periaatteessahan se on mahdollista. Jokainen päättää tietysti itsestään ja mulle on se ja sama meettekö vai ette ja voihan sen etänäki vissii pitää mutta siinä jää kaikki hauska pois kai?? Lukekaa pliis uutisii tai muuta nii tiedätte mitä tapahtuu ja mikä on ajankohtaista

Se mitä ainakin suositellaan on se, että ei tapaa vanhuksia/isovanhempia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

THL ei tiedä milloin ja missä korona tarttuu. Uusilla hallituksen ohjeilla helpotetaan yritysten käynnistymistä, koska tämä on lähes pakko. Ripari vain lisää korona vaaraa ja on täysin turha yhteiskunnan kannalta.

RIPARI ON ISO RISKI

• Anonyymi

Ripari/korona on hengenvaarallinen yhdistelmä.

• Anonyymi

Vertaan pappeja pedofiileiksi. Käyttävät todella törkeästi hyväksi lasten herkkäuskoisuutta.

• Anonyymi

Mikset vertaa myös koulujen opettajia? Hekö eivät opeta lapsia ja lapset usko kaikkea, mitä ope sanoo?

Taidat olla jälleen yksi esimerkki suvaitsemattomuuden perikuvasta, joka ei salli erilaisia uskomuksia, niistä puhumista eikä eri näkemyksistä saa edes 15-vuotiaiden kanssa keskustella. Voisi tehdä sullekin hyvää mennä rippileirille, että maailmankuvasi vähän avartuisi.

• Anonyymi

Ripari on oikea kunnon koronalinko.

Ei missään nimessä ripariin.

• Anonyymi

Ripari on on kunnon koronalinko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2836
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      29
      2409
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2408
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      19
      2193
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1762
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1295
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1187
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe