Ripari peruttu

Anonyymi

Tänä vuonna ei kannata mennä ripariin koronan takia. Turhan iso riski.

15

55

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riparin takia ei kannata ottaa riskejä.

      • Anonyymi

        Riparin takia ei kannata ottaa korona riskiä. Koronan takia voi lähteä henki tai tulla jotain muita ongelmia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eiks tääl oo sen ikäst porukkaa jotka kattois uutisii. Älkää nyt säikähtäkö ku ei nuoret siihe kuole eikä tartuta muihin ja sen takii teijä peruskoulutki avattii... Ripari o iha jees mesta enkä ymmärrä miks kaikki o nii negatiivisii siit. Ei se oo mikää kärsimys vaa pääsee pitää hauskaa frendie kaa ja jää kivat muistot

      • Anonyymi

        Mitä jos ihmisiä kuolee, kommenttisi takia?


      • Anonyymi

        Kyllä lapsia ja nuoria on kuollut koronaan ja lapset ja nuoret levittää koronaa aivan samalla lailla kuin aikuiset.


      • Anonyymi

        "ei nuoret siihe kuole eikä tartuta muihin"

        OLET HULLU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ei nuoret siihe kuole eikä tartuta muihin"

        OLET HULLU

        no mitä veikkaatte miks koulut avataan nyt?? THL:n mukaan nuoret ovat erityisasemassa. En mä mikään asiantuntija oo, mutta sanoinpahan vaa mitä hallitus on kertonut. Enkä tiedä noista ripareistakaa pidetäänkö niitä ylipäätään, mutta yli 50 ihmisen kokoontumiset on kesän ajan kielletty, joten periaatteessahan se on mahdollista. Jokainen päättää tietysti itsestään ja mulle on se ja sama meettekö vai ette ja voihan sen etänäki vissii pitää mutta siinä jää kaikki hauska pois kai?? Lukekaa pliis uutisii tai muuta nii tiedätte mitä tapahtuu ja mikä on ajankohtaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mitä veikkaatte miks koulut avataan nyt?? THL:n mukaan nuoret ovat erityisasemassa. En mä mikään asiantuntija oo, mutta sanoinpahan vaa mitä hallitus on kertonut. Enkä tiedä noista ripareistakaa pidetäänkö niitä ylipäätään, mutta yli 50 ihmisen kokoontumiset on kesän ajan kielletty, joten periaatteessahan se on mahdollista. Jokainen päättää tietysti itsestään ja mulle on se ja sama meettekö vai ette ja voihan sen etänäki vissii pitää mutta siinä jää kaikki hauska pois kai?? Lukekaa pliis uutisii tai muuta nii tiedätte mitä tapahtuu ja mikä on ajankohtaista

        Se mitä ainakin suositellaan on se, että ei tapaa vanhuksia/isovanhempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mitä veikkaatte miks koulut avataan nyt?? THL:n mukaan nuoret ovat erityisasemassa. En mä mikään asiantuntija oo, mutta sanoinpahan vaa mitä hallitus on kertonut. Enkä tiedä noista ripareistakaa pidetäänkö niitä ylipäätään, mutta yli 50 ihmisen kokoontumiset on kesän ajan kielletty, joten periaatteessahan se on mahdollista. Jokainen päättää tietysti itsestään ja mulle on se ja sama meettekö vai ette ja voihan sen etänäki vissii pitää mutta siinä jää kaikki hauska pois kai?? Lukekaa pliis uutisii tai muuta nii tiedätte mitä tapahtuu ja mikä on ajankohtaista

        THL ei tiedä milloin ja missä korona tarttuu. Uusilla hallituksen ohjeilla helpotetaan yritysten käynnistymistä, koska tämä on lähes pakko. Ripari vain lisää korona vaaraa ja on täysin turha yhteiskunnan kannalta.

        RIPARI ON ISO RISKI


    • Anonyymi

      Ripari/korona on hengenvaarallinen yhdistelmä.

    • Anonyymi

      Vertaan pappeja pedofiileiksi. Käyttävät todella törkeästi hyväksi lasten herkkäuskoisuutta.

      • Anonyymi

        Mikset vertaa myös koulujen opettajia? Hekö eivät opeta lapsia ja lapset usko kaikkea, mitä ope sanoo?

        Taidat olla jälleen yksi esimerkki suvaitsemattomuuden perikuvasta, joka ei salli erilaisia uskomuksia, niistä puhumista eikä eri näkemyksistä saa edes 15-vuotiaiden kanssa keskustella. Voisi tehdä sullekin hyvää mennä rippileirille, että maailmankuvasi vähän avartuisi.


    • Anonyymi

      Ripari on oikea kunnon koronalinko.

      Ei missään nimessä ripariin.

    • Anonyymi

      Ripari on on kunnon koronalinko.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe