Kuinka moni on pelannut tai kuullut kyseisestä pelistä? Missä olet pelannut? Millaisilla joukkueilla ja suojavarusteilla?
https://www.youtube.com/watch?v=gMaBI0PrqU0
Metsästäjä-peli
3
1397
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pelannut, kerran. Kavereiden kanssa Tampereella. Meitä oli yhteensä 40 ja suojavarusteina nyrkkeilykypärät.
- Anonyymi
Olen kuullut, mutta en pelannut, vielä. Pitäisi saada iso porukka kasaan että syntyisi hyvä peli, koska ei 5 hengen porukalla oikeen peliä saa aikaiseksi.
- Anonyymi
Kokemusta ei ole mutta olen kuullut, että tällaista peliä on toteutettu myös airsoft-pyssyillä. Niillä ammutaan muovikuulia ja ne jäljittelevät toiminnaltaan paljon oikeita aseita, eli peliin tulee realismin tuntua. Suojavarusteina pitää olla kasvojen suojaus airsoftiin tarkoitetulla maskilla. Osumat eivät siis ole mitenkään vaarallisia, mutta pelistä tekee "todentuntuisemman", että muovikuula näpäyttää pienen kivun muodossa. Jos on mahdollisuus käyttää laadukkaampia ja tehokkaampia airsoft-aseita, niin osuman saaminen saattaa nipistää aika kovaakin. Siinä on siis jännitystä ja motivaatiota yrittää välttää, ettei tule metsästäjän saalistamaksi. Kantomatka näillä aseilla on muutamia kymmeniä metrejä. Kuinka tällainen voisi toimia ja onko kellään kokemusta? Uskaltautuuko joku saaliiksi? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898