Karvojen kasvu, tuo murrosiän tukipilari heti äänenmurroksen jälkeen. Minkä ikäisenä teillä on alkanut kasvamaan parta? Oliko kokemus yhtä hämmästyttävä kuin seuraavassa sketsissä: https://www.youtube.com/watch?v=hZJHRmrhOgw
Vai pääsittekö yli ilman sen kummempia mietteitä?
Karvoitus naamassa
Anonyymi
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoi kasvamaan 17 ikäisenä, nyt ikä 18
- Anonyymi
Ikä nyt 16 ja alkoi kasvamaan 14v kesäisenä. Aluksi tuntui ettei kasva millään vaan tuli sänki, nyt alkanut vähän paremmin kasvamaan mutta ei edelleenkään mikään metsuriparta. Hauska video, onneksi ei noin käynyt.
- Anonyymi
Ei ole kasvanut vielä minulle eikä veljellenikään. Minä 17 ja veli 25
- Anonyymi
Ei kasva, ikä 17
- Anonyymi
Sänki kasvaa, ikä 14 ja ei ollut noin häkellyttävä sentään.
- Anonyymi
14v alkoi kasvamaan. Joka kuukausi leikkaan.
- Anonyymi
Ei kasva ja ikä lähelle 18, luultavasti babyfacena loppuelämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311856
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161762Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291072- 621056
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991027Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene8992- 66901
- 59878
- 2811
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi41786