Ennustetusti lämmin päivä - sopiva auringon ottoon. Eihän tänä kesänä etelän matkaa kannata edes suunnitella. Hyvä, jos vanhukset uskaltavat edes omalle terassille..
+34 terassillani. KESÄ!
14
155
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vanhus, päivän puuhastelin pihallani.
Varjossa oli lämpötila liki 20 plusastetta. - Anonyymi
Lumia levitin ympäri pihaa. Jos vaikka Jussiksi sulais.
- Anonyymi
Järjestä kevään viimeiset hiihtokilpailut 10 osallistujalle. Kesäkuun alusta saa hiihtäjiä olla 50
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Meillä etukuistilla Lumian lasitus :).
Minulla pöytälaatikossa Lumia puhelin. Jonka soittoäänenä rakkauslumivalkoinen ja lumia teki enkelit eteiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla pöytälaatikossa Lumia puhelin. Jonka soittoäänenä rakkauslumivalkoinen ja lumia teki enkelit eteiseen.
Lumiasta on moneksi :D.
siilivain kirjoitti:
Lumiasta on moneksi :D.
Nuoriso vaihtaa autoihin kesärenkaita - jo oli aika.
arvo.e kirjoitti:
Nuoriso vaihtaa autoihin kesärenkaita - jo oli aika.
Minun pitäisi ostaa kesärenkaat. Häytynee vain odottaa tarjouksia ja valita sen mukaan sitten.
siilivain kirjoitti:
Minun pitäisi ostaa kesärenkaat. Häytynee vain odottaa tarjouksia ja valita sen mukaan sitten.
Jos kovin vahat talvirenkaat, voi niistä ottaa nastat ja ajaa loppuun kesällä.
arvo.e kirjoitti:
Jos kovin vahat talvirenkaat, voi niistä ottaa nastat ja ajaa loppuun kesällä.
Talvirenkaat on hyvät, en uhraa niitä kesälle😊.
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Talvirenkaat on hyvät, en uhraa niitä kesälle😊.
No syksyllä ostat tarjouksesta kesärenkaat ja pistät niihin nastat.
Anonyymi kirjoitti:
No syksyllä ostat tarjouksesta kesärenkaat ja pistät niihin nastat.
🤣😅🤣😅👍hyvä idea.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla pöytälaatikossa Lumia puhelin. Jonka soittoäänenä rakkauslumivalkoinen ja lumia teki enkelit eteiseen.
Lemmikeille kostuketta. Asensimme kaivoon kesävesijohdon. Halpaa kastelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
