Ennustetusti lämmin päivä - sopiva auringon ottoon. Eihän tänä kesänä etelän matkaa kannata edes suunnitella. Hyvä, jos vanhukset uskaltavat edes omalle terassille..
Vastaukset 14
- Anonyymi
En ole vanhus, päivän puuhastelin pihallani.
Varjossa oli lämpötila liki 20 plusastetta. - Anonyymi
Lumia levitin ympäri pihaa. Jos vaikka Jussiksi sulais.
- Anonyymi
Järjestä kevään viimeiset hiihtokilpailut 10 osallistujalle. Kesäkuun alusta saa hiihtäjiä olla 50
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Meillä etukuistilla Lumian lasitus :).
Minulla pöytälaatikossa Lumia puhelin. Jonka soittoäänenä rakkauslumivalkoinen ja lumia teki enkelit eteiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla pöytälaatikossa Lumia puhelin. Jonka soittoäänenä rakkauslumivalkoinen ja lumia teki enkelit eteiseen.
Lumiasta on moneksi :D.
siilivain kirjoitti:
Lumiasta on moneksi :D.
Nuoriso vaihtaa autoihin kesärenkaita - jo oli aika.
arvo.e kirjoitti:
Nuoriso vaihtaa autoihin kesärenkaita - jo oli aika.
Minun pitäisi ostaa kesärenkaat. Häytynee vain odottaa tarjouksia ja valita sen mukaan sitten.
siilivain kirjoitti:
Minun pitäisi ostaa kesärenkaat. Häytynee vain odottaa tarjouksia ja valita sen mukaan sitten.
Jos kovin vahat talvirenkaat, voi niistä ottaa nastat ja ajaa loppuun kesällä.
arvo.e kirjoitti:
Jos kovin vahat talvirenkaat, voi niistä ottaa nastat ja ajaa loppuun kesällä.
Talvirenkaat on hyvät, en uhraa niitä kesälle😊.
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Talvirenkaat on hyvät, en uhraa niitä kesälle😊.
No syksyllä ostat tarjouksesta kesärenkaat ja pistät niihin nastat.
Anonyymi kirjoitti:
No syksyllä ostat tarjouksesta kesärenkaat ja pistät niihin nastat.
🤣😅🤣😅👍hyvä idea.
Anonyymi kirjoitti:
Lemmikeille kostuketta. Asensimme kaivoon kesävesijohdon. Halpaa kastelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1581502Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568