Ennustetusti lämmin päivä - sopiva auringon ottoon. Eihän tänä kesänä etelän matkaa kannata edes suunnitella. Hyvä, jos vanhukset uskaltavat edes omalle terassille..
+34 terassillani. KESÄ!
14
155
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vanhus, päivän puuhastelin pihallani.
Varjossa oli lämpötila liki 20 plusastetta. - Anonyymi
Lumia levitin ympäri pihaa. Jos vaikka Jussiksi sulais.
- Anonyymi
Järjestä kevään viimeiset hiihtokilpailut 10 osallistujalle. Kesäkuun alusta saa hiihtäjiä olla 50
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Meillä etukuistilla Lumian lasitus :).
Minulla pöytälaatikossa Lumia puhelin. Jonka soittoäänenä rakkauslumivalkoinen ja lumia teki enkelit eteiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla pöytälaatikossa Lumia puhelin. Jonka soittoäänenä rakkauslumivalkoinen ja lumia teki enkelit eteiseen.
Lumiasta on moneksi :D.
siilivain kirjoitti:
Lumiasta on moneksi :D.
Nuoriso vaihtaa autoihin kesärenkaita - jo oli aika.
arvo.e kirjoitti:
Nuoriso vaihtaa autoihin kesärenkaita - jo oli aika.
Minun pitäisi ostaa kesärenkaat. Häytynee vain odottaa tarjouksia ja valita sen mukaan sitten.
siilivain kirjoitti:
Minun pitäisi ostaa kesärenkaat. Häytynee vain odottaa tarjouksia ja valita sen mukaan sitten.
Jos kovin vahat talvirenkaat, voi niistä ottaa nastat ja ajaa loppuun kesällä.
arvo.e kirjoitti:
Jos kovin vahat talvirenkaat, voi niistä ottaa nastat ja ajaa loppuun kesällä.
Talvirenkaat on hyvät, en uhraa niitä kesälle😊.
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Talvirenkaat on hyvät, en uhraa niitä kesälle😊.
No syksyllä ostat tarjouksesta kesärenkaat ja pistät niihin nastat.
Anonyymi kirjoitti:
No syksyllä ostat tarjouksesta kesärenkaat ja pistät niihin nastat.
🤣😅🤣😅👍hyvä idea.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla pöytälaatikossa Lumia puhelin. Jonka soittoäänenä rakkauslumivalkoinen ja lumia teki enkelit eteiseen.
Lemmikeille kostuketta. Asensimme kaivoon kesävesijohdon. Halpaa kastelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
