Kuten tiedämme, kristillisessä historiassa, tämän 2000 vuoden aikana, olemme odottaneet aina Jeesuksen toista tulemista. Jotkut eivät olleet tarpeeksi kärsivällisiä odottaessaan ja kääntyivät pois uskosta. Jumalalle kuitenkin aika on vain yksikkö.
Raamatussa Johanneksen ilmestyksessä (=Ilmestyskirjassa) puhutaan lopunajoista. Kuitenkin Matteuksen evankeliumissa puhutaan myös lopunajoista. "Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa on jo tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon teille, tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat." Matt.24:32-34
Se on vertauskuva. Viikunapuu on Israel. Lehtien puhkeaminen tarkoittaa Israelin itsenäistymistä. Kesä on lähellä tarkoittaa "aika" on lähellä. Tämä sukupolvi tarkoittaa Israelin itsenäistymisen aikana syntyneitä ihmisiä. Tästä saadaan: Israel itsenäistyi vuonna 1948. Sen aikainen sukupolvi ehdi kuolla kokonaan ennen kuin Jeesus tulee toisen kerran. Nykyajan ihmisen elinajanodote on noin 80 vuotta. 1948 80 = 2028. Vielä noin. 8 vuotta tai vähän lyhyemmän tai pidemmän aikaa.
Tiedän, miten vaikea on uskoa, mutta eikö kannata kokeilla, yrittää uskoa Jeesuksen? Tämähän voipi olla totta. Jos ette usko, voi pilkka osua omaan nilkkaan enemmin tai myöhemmin. Kristityt, levittäkää tätä sanomaa.
"Ulkopuolella ovat koirat, velhot, huorintekijät, murhaajat, epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät." Ilm.22:15
Jeesus sanoi: "Totisesti, minä tulen pian"
Jeesus tulee pian!
Anonyymi
1
121
Vastaukset
- Anonyymi
Minä odotan Elvistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346