Jeesus tulee pian!

Anonyymi

Kuten tiedämme, kristillisessä historiassa, tämän 2000 vuoden aikana, olemme odottaneet aina Jeesuksen toista tulemista. Jotkut eivät olleet tarpeeksi kärsivällisiä odottaessaan ja kääntyivät pois uskosta. Jumalalle kuitenkin aika on vain yksikkö.

Raamatussa Johanneksen ilmestyksessä (=Ilmestyskirjassa) puhutaan lopunajoista. Kuitenkin Matteuksen evankeliumissa puhutaan myös lopunajoista. "Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa on jo tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon teille, tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat." Matt.24:32-34

Se on vertauskuva. Viikunapuu on Israel. Lehtien puhkeaminen tarkoittaa Israelin itsenäistymistä. Kesä on lähellä tarkoittaa "aika" on lähellä. Tämä sukupolvi tarkoittaa Israelin itsenäistymisen aikana syntyneitä ihmisiä. Tästä saadaan: Israel itsenäistyi vuonna 1948. Sen aikainen sukupolvi ehdi kuolla kokonaan ennen kuin Jeesus tulee toisen kerran. Nykyajan ihmisen elinajanodote on noin 80 vuotta. 1948 80 = 2028. Vielä noin. 8 vuotta tai vähän lyhyemmän tai pidemmän aikaa.

Tiedän, miten vaikea on uskoa, mutta eikö kannata kokeilla, yrittää uskoa Jeesuksen? Tämähän voipi olla totta. Jos ette usko, voi pilkka osua omaan nilkkaan enemmin tai myöhemmin. Kristityt, levittäkää tätä sanomaa.

"Ulkopuolella ovat koirat, velhot, huorintekijät, murhaajat, epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät." Ilm.22:15

Jeesus sanoi: "Totisesti, minä tulen pian"

1

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä odotan Elvistä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      36
      2536
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      37
      2441
    3. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      95
      1759
    4. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1310
    5. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      86
      1301
    6. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      5
      1195
    7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      281
      1092
    8. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      56
      1038
    9. Kumpi teistä rakastui ensin?

Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi
      Ikävä
      38
      769
    10. Niin se vain on

Haluatko kuulla salaisuuden mies rakastan sua.
      Ikävä
      27
      760
    Aihe