Olipa kova lasku kasvosuojilla 100 000€. Uni karahti silmistä, kun aamulla luin Sampoa.
Korona syö rahat ja terveyden
15
77
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee aina syyllinen olo, kun lukee saarikan uutisia, vaikkakin sen pitäisi antaa turvallisuuden tunteen terveyttä ajatellen, mutta ei, siinä puhutaan aina kuluista ja alijäämistä. Tämä aika, jolloin muutenkin ihmiset ahdistuu lyödään mieltä matalammaksi.
- Anonyymi
Niinpä. Ja syyllistetään. Mitä jos sitä johtoa karsittaisi ja niitä jatkuvia projekteja, joita tuntuu olevan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja syyllistetään. Mitä jos sitä johtoa karsittaisi ja niitä jatkuvia projekteja, joita tuntuu olevan..
Korona tulee ja pyyhkäisee koko kylän matalaksi ei tule ikävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona tulee ja pyyhkäisee koko kylän matalaksi ei tule ikävä
Käykö sinulle että muutat Italiaan, siellä saatat saada Poski suudelmia, jos asia on sinulle noin hällä väliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sinulle että muutat Italiaan, siellä saatat saada Poski suudelmia, jos asia on sinulle noin hällä väliä?
No minulla on espanjassa osake jonne menen heti kun tilanne sallii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia sitten kaikin puolin hallinnassa🤪👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia sitten kaikin puolin hallinnassa🤪👍👍👍👍
Juurikin näin korona tulee ja korona tappaa kukaan ei kuuntele enää abbaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin korona tulee ja korona tappaa kukaan ei kuuntele enää abbaa
Jösses. Missäs perunakuopassa aiot olla ettet sairastu sen aikaa, että pääset Italian osakkeeseesi??????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jösses. Missäs perunakuopassa aiot olla ettet sairastu sen aikaa, että pääset Italian osakkeeseesi??????
Siis Espanjan osakkeeseen💃👠👒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Mene sinne ja pysy siellä. Äläkä taaksesi vilkuile! Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Mene sinne ja pysy siellä. Äläkä taaksesi vilkuile! Kiitos!
Eipä tule ikävä surkeaa tuppukylää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tule ikävä surkeaa tuppukylää
Hyvä, tunne on molemmin puolinen. Me pääsemme eroon sinusta ja sinä meistä! Kumpikin voittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa laskeskella montako johtajaa, apulaisjohtajaa ym päällikköä Saarikasta on... Monta on ja aina tuntuu lisää tulevan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, tunne on molemmin puolinen. Me pääsemme eroon sinusta ja sinä meistä! Kumpikin voittaa.
asia selvä juh juh
- Anonyymi
Eipä tääl meil ole " maskeja" rahat on tallella ,mailla,eikä halmeilla ole corunoita, uni tullee oikein hyvin, normaalia elämää,kuin ennenkin. Oon matkustellut paljon täs lähiaikoina m.sahan r.sahan ym ,ja hyvältä näyttää. Oikeestaan rahaakin näyttäs vaan tulovan enemmän,vaik on elakkeellakin. Eikä olla S,järvestä kaukanakaan. Ottakaa ihan suht rennosti vaan järkeillen. Ilimatkin lämpenee viel, saa tillit kasvuun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637