Koska totaalinen oikeiden melodian puute saa veret valumaan!
Miksi Klassinen musiikki on sopivaa kuukautismusiikkia?
12
108
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas typerästi sanottu. Helvi Leiviskän musiikista puuttuvat kauniit melodiat lähes tyystin mutta kudokseltaan homofonisemmilla säveltäjillä niitä riittää hihassa yllin kyllin. Ajatellaan vaikka Schubertia ja Mozartia. https://youtu.be/G8tjutrQxmg Hups. Tämä dramaattinen duetto jossa adolfo aikoo raiskata estrellan ei olekaan melodisimmasta päästä mutta vaikuttava sekin.
- Anonyymi
Klassinen musiikki on tampoonimusiikkia!
- Anonyymi
Värjätkää kuukautistampooninne Klassisella musiikilla, veren väri ei muutu! NO melodies so nothing!
Onhan tunnettua tietoa, että lehmätkin lypsävät paremmin klassisen musiikin kuullessaan kuin ilman
- Anonyymi
Lehmä lypsää parhaiten kuullessaan oman kellonsa.
- Anonyymi
Ei popmusiikissa ole mitään melodiikkaa verrattuna klassiseen. Nimenomaan klassisen musiikin saralla upeat melodiat on tehty. Jestas, että joillakin voi olla oudot käsitykset asioista.
- Anonyymi
Vastaus on kuin alkonhyllyltä suicidevartiaiselta.
- Anonyymi
Kuukaustisten aikana kuuntelen vain klassista.
- Anonyymi
Klassinen on ihanaa mutta vain menkkojen aikana!
Olen ylpeä ja iloinen omistan 200 cd klassinen musiikki..Am very happy i own 200 cd classical music
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
olen iloinen omistan 200 cd klassinen musiikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613261
- 683069
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)692929Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672839On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802341- 452172
- 692168