Mistä keisariparille työpaikka?

Anonyymi

Jossain vaiheessa kuninkaalliset joutuvat laskeutumaan alas jalustaltaan koronan runtelemalle tantereelle.

Millaista ammatinvalintaa suosittelisit heille. Tulisiko uudelleenkoulutus mielestäsi kyseeseen? Olettaen, että tässä maassa ylipäätään jotain vielä on tarjolla.

Mikä tärkeintä, palkkaisitko juuri sinä heidät mahdollisuuksiesi mukaan entä millaiseen työhön?

40

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla olisi paskan puhujille käyttöä pellolla.

    • Anonyymi

      Menkööt Viipuriin aseman vessan siivoojiksi.

    • Anonyymi

      Uusi kierrätyskauppa tai antiikkiliike. Monipuolinen kansainvälinen kierrätyskeskus/kierrätystavaratalo.

      • Anonyymi

        nii justiinsa, sehän on helppoo kuin heinänteko...tuollaisille kielitaitoisille ainaskin


    • Anonyymi

      En heistä tiedä, mutta Markkuhan voisi kirjoittaa vaikka uuden kirjan. Sitten osa kaksi sinne kirjahyllyyn Raamatun ja Tuntemattoman sotilaan väliin.

    • Anonyymi

      Heli bingohallin sisäänheittäjäksi ilmaisella ja rajattomalla pelioikeudella. Aki sossun ovelle vahtimestariksi, asiakkaiden harkinnavaraisella tippipalkalla.

    • Anonyymi

      Heli Suomen Romu-Amatzonin piälliköksi ja Aki hallituksen puheenjohtajaksi. Ei uudelleenkoulutusta, kun ei vanhaakaan ole.

    • Anonyymi

      Ensin 5 vuotta kuritushuonetta molemmille. Sen jälkeen kumpikin Siperiaan suolakaivokseen koko loppuelämän ajaksi.

      • Anonyymi

        Joudatko koskaan nukkumaan, aikaa pitäis nyt olla ja allakast suap lissää.


      • Anonyymi

        Rehellisyys on paras tyynynalunen. Mikä valvottaa?


    • Anonyymi

      Minä voisin harkita kotileipomooni lisätyövoimaa. Heli rähmärinkelin paistajaksi ja Aki pullakuskiksi (omalla mesellään ilman kilometrikorvausta). Ongelmana vain heidän kannaltaan, maksettavaa palkkaa ei jää. Ahne pari Uuraisilta nääs syö enemmän kuin tienaa.

      Mutta säästyypähän minulta näin ollen tellit, lellit, sotut sun muut työnantajan velvoitteeet. Tosin yllä mainittuja saatetaan kyllä verottaa luontaiseduista, mutta sehän lienee sitten heidän ongelmansa.

      • Anonyymi

        Minä voisin nää palkata tuki rahalla. Perunan nostoon? 9€ päevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin nää palkata tuki rahalla. Perunan nostoon? 9€ päevä.

        Siinäpä tuli jälleen yhde katkeran ja kateellisen vuodatus


    • Anonyymi

      Ensalkuun molemmat tyrmään. Sitten tuotanoin Reinikainen saa antaa niille tuota kummipuun oksaa sen verran, että luppaavat olla tästetes ihmisiks.

      • Anonyymi

        Meinaten rectumiinko? ilman kosteuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaten rectumiinko? ilman kosteuttavaa.

        Joka paikkaan. Kyllä ne lihavat possut siitä notkistuu, kun ei ole enää työtä ja ihmiset vaan nauraa niille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka paikkaan. Kyllä ne lihavat possut siitä notkistuu, kun ei ole enää työtä ja ihmiset vaan nauraa niille.

        Honkajoelle rehuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honkajoelle rehuksi?

        Ehdotat siis itseäsi


    • Anonyymi

      Formula 1 sarjassa Renaultin tallissa toinen kuljettajanpaikka vapaana. Siinä Akille uusi työpaikka.

      • Anonyymi

        Miten se saadaan ahdettua rattiin? Pitää öljytä ukko ja rellu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se saadaan ahdettua rattiin? Pitää öljytä ukko ja rellu.

        No sivelee sitä myymäänsä akseli rasvaa ja kun ukko sisällä nii ripottelee untuvia päälle. Ja yks energia juoma.... tulee siivet ja auto kiitää.:)


      • Anonyymi

        Ja minä laitoin sinusta ilmiannon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sivelee sitä myymäänsä akseli rasvaa ja kun ukko sisällä nii ripottelee untuvia päälle. Ja yks energia juoma.... tulee siivet ja auto kiitää.:)

        Tervattu Aki Ankka kaasuttaaa rellun huimaan lähtökiitoon posliinipotta päässään, ripa menosuuntaan päin vinhasti ilmaa halkoen. Kesken hyvän kisan jo ensimmäisellä kierroksellaan yllättäen kurvaa varikkoväen ihmetellessä pilttuuseen. Tankeroenglannilla pyytää sliksien tilalle monsuunikelin renksuja.

        Ei yhtään huomannut, ettei tohkeissaan kisajännityksessä ollut tyhjännyt pottaa aamusella. Siinä Aki Ankan piloille mennyt Ryttylänperän GP:n kisa. Ainut saavutuksensa tässä kauden aloituskisassa urean makuinen pläsi ja k:n keltainen upouusi ajosäkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä laitoin sinusta ilmiannon.

        voe tokkiisa, ootkos nyt ihan tyydytetty, saikos isonkin oo:n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voe tokkiisa, ootkos nyt ihan tyydytetty, saikos isonkin oo:n

        Ihan sinulle avaudun tässä, mutta ethän kerro kenellekään muulle. Minä kyllä tarvin ison Oo:n saadakseni painikaveria. Sinä voit tyytyä tirkistelyyn.


    • Anonyymi

      Mehän ollaan kaikki siinä tantereella. En ymmärrä logiikkaasi, mitä tarkoitat?

      • Anonyymi

        Tarvit siis rautalankamallia, oleppa hyvä, ulotuitko? PS: olen desinfioinut käteni.


    • Anonyymi

      en ymmärrä,miten ihmiset voi olla noin häjyä sakkia.antaisin hyvän neuvon.elä ja anna toistenkin elää.ei se ole sinulta pois.

      • Anonyymi

        Hyvä aki! puolusta!


      • Anonyymi

        Keksitkö ihan itse tuon loppulauseen, en ole "koskaan" kuullutkaan.


    • Anonyymi

      Huutiukko alas!

    • Anonyymi

      Lila-Laardi alas!

      • Anonyymi

        Aki Ankassa on Heluna lehmä joka pitää lilasta?


    • Anonyymi

      Ei huutiykon tarvi töitä etsiä, sillä tänäänkin tulee 5 kertaa huutokauppakeisari jimiltä telkkarista, kyllähän tuotanto maksaa varmaan näille kenen ohjelmia ne näyttävät. Me taas maksamme media maksuina ne sitten tavallaan heille. Sitten ajattelin, kun Markkukin aina ensin ajattelee, että , kaikki häly on syntynytkin noiden ohjelmien ansiosta, kun niistä voi kukin päätellä millaisia ihmisiä he ovat. MInulla ei ainakaan riitä uskoa siihenkään kun näitä katselin, että he palauttaisivat ne bisnes finlandian rahat, ei riitä luottoa heihin, niin tuntuvat montaa vedättäneen kaupoissaan Tulipa hyvät kaupat, ja sitten on hermo kireällä, jos joku ei ihan heti anna tavaroitaan ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        En olisi ihan varma, kilahtaako uusinnoista Huutilaisten kassaan mitään. Sitähän se iso mies ehti itkeskellä itseään säälien, kun kuvaukset on loppu "artistilta", esiintyvältä taitelijalta. Iso stara juu, Elviksen vertainen,heh.


    • Anonyymi

      Kyllä alkoi ihan naurattamaan tämän koronan keskellä, kun katselin huutikeisaria hetken aikaa, hupasa ukko se Markku, se mittasi harmaata lautaa silmät renkaina, ja toinen ei maksa mistään mitään. Osan tavaroista se laittaa jemmaan ja nettoo niillä myöhemmin hyvin. Saipahan hyvät naurut,

      • Anonyymi

        En saata tuota ohjelmaa enään katsoa. Muistan kyllä jostain kaukaa tuon Markun puuhat. Olkipaalu päässään suunnittelee ja mittoo jotain mätää laudanpätkää. Lopputuloksena ilmiselvä näytekappale vajaasormisten kesäleiriltä nikkarointiharjoituksista.


    • Anonyymi

      Huutipossut ja Renki alas!

    • Anonyymi

      Hyvässäkään tarkoituksessa harjoitettua manipulointia ei voi harjoittaa pitkään ilman että saa umpikieron maineen. Asiakasta voi erilailla kierosti yrittää saada laskemaan hintojaan, kun sanoo esim: meidänkin tarvii elää, polttoaine maksaa, ja muut kulut maksaa, ajelimmekohan ihan turhaan tänne, jne, kuin se olisi asiakkaan vika , että he etsivät tavaroita myydäkseen ne voitolla. Tottakai jokaisen täytyy kulunsa maksaa, ja paaljon heille tuodaan näköjään kotiinkin tavaraa. Ei kai muut voi kauppiaan kuluja maksaa, ja taata hänelle voittoa. Ihmeellinen käsitys , kyllä he saavat kulunsa verovähennyksiinsä.

      • Anonyymi

        Kyllähän asiakkaat kauppiaan kaikki liiketoiminnan kulut hinnoissa maksavat, aina


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe