Perkellee mopoiliat

Anonyymi

Helvetti koko aja kylää kiertää semmone iso äänine musta mopo ja ajaa järkyttävää ylinopeutta pitäsikkö ens kerralla ku nään sen ajaa päältä nii loppusi se touhu

9

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On siinä mukana aina ne 2 muutahi se valkone iso mopo joka ääntää ku Amis mersu ja sitte kans se perkellee punane mopedi joka ääntää ku ruoholeikkuri onse huvittava näköstö ku ääntää lähtee mutta ei kule mihinkää

      • Anonyymi

        On teillä suuret ongelmat..😂😂


    • Anonyymi

      Ja se on mopoilija j:llä! Mikä ihme näillä nykyajan ihmisillä on vääntää kirjailia, ompelia jne.
      T: Kielipoliisi

    • Anonyymi

      Antakaahan poikien mopoilla, niinhän sitä tehtiin itekki seitkytluvulla ja mummot ja muut pikkusielut puivat nyrkkiä.

      • Anonyymi

        Aivan oikein antaahan poikien ajella. Mistähän seuraavaksi välittäisitte? Annan vinkin no ne isot koiranpaskat ja tuota hiekkaa on pitäny kylvää talvi ihan turhaan tiet ja kauppojen pihat niin mahdottomassa kunnossa eikä ole ees liukasta ja kun pöliseehi niin perusteellisesti jatketaan sitten syksyllä mistä vältettäisiin.


    • Anonyymi

      Niin sitä itsekkin ajettiin nuorena. Silloin ei kyllä kuulunut tuollaista kommentointia ?

    • Anonyymi

      Olkee tyytyväisiä, kun on vain mopot kyseessä! Meillä täällä Pohjois-Karjalassa ajeloo mönkijät mikä milläkin tavalla. On jopa nuoria tyttöjä sarvissa, ja reitti on kahden pisteen väliä edestakaisin, vaikka tietä riittäisi satoja kilometrejä.

    • Anonyymi

      Sinä mopopoika voisitko ajaa vaikka päivällä, viime yönä päristelit aamupuoleen yötä siimeksessä.. Kiitos:)

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe