Nakkaako ne mailia?

Anonyymi

Tässä itse jo vanhempi mies mutta ei tuo menoa haittaa, tuppaa olemaan hiukan yksinäistä vaikka onhan tähän tottunut jotenkin 28v, aikana yksin asuessa. Nyt ajattelin kokeilla näitä netin ihmeitä, josko joku ikään, näköön, sukupuoleen vahtaamati nakkaisi viestiä ajanpitimiksi. Eihän tietysti mikään pakko ole, kaikki on vapaaehtoista. Toivottavasti en saa mitään kovin tuhmaa viestiä, vaikka on tässä saanut nähdä muutakin kuin perunoita elonsa aikana. Tiedä sitten miten pupillit suurenee lukiessa. Jos miellyttää niin siitä vaan sano joku tuhmiskovski. [email protected]

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi nyt huonontaisit elämäsi laatua jos olet jo 28 vuotta sheriffittä selvinnyt.
      Ehdotan vaikka paria pikku papukaijaa häkissä jos ei tietokone ja kauppareissuseura riitä. Undulaatitkin on ihan kivoja. Älä vaan koiraa hanki, ne paskoo joka nurkkaan ja ne olis aina noukittava käsin pussiin. No jotkut tykkää siitäkin

      • Anonyymi

        Miten se huonontaa elämää jos mailia kirjoittelee? Mitään lintuja ala, paskoo nekin ja sotkevat yllättävän paljon. Niitä lintuja varten pitäisi hankkia kissa, jättää häkinovi auki ja se niistä linnuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se huonontaa elämää jos mailia kirjoittelee? Mitään lintuja ala, paskoo nekin ja sotkevat yllättävän paljon. Niitä lintuja varten pitäisi hankkia kissa, jättää häkinovi auki ja se niistä linnuista.

        Ajattelin vaan niitä lintuja kun ne on aina olleet niin söpöjä kun on jossain nähnyt.
        Tosihan on että kyllä nekin paskoo ja niissä on yhtä paljon hommaa kuin kissassa. Ei kuitenkaan lähellekään niin paljon kuin paskokoirassa.
        En meiliä minään pahana pitänyt, sehän on ihan hyvää.
        Muuten hyvä keksintö tuo kissa ja avoin häkki linnut. Se on kuin automatisoitua siivousta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vaan niitä lintuja kun ne on aina olleet niin söpöjä kun on jossain nähnyt.
        Tosihan on että kyllä nekin paskoo ja niissä on yhtä paljon hommaa kuin kissassa. Ei kuitenkaan lähellekään niin paljon kuin paskokoirassa.
        En meiliä minään pahana pitänyt, sehän on ihan hyvää.
        Muuten hyvä keksintö tuo kissa ja avoin häkki linnut. Se on kuin automatisoitua siivousta

        Kissa on vielä vähätöinen, ei sotke ja siitä on seuraa, ollut kaksikin niitä. Toisen söi kettu, toinen oli aina mukana pitkin suomea työpaikoilla. Läksi kun oven autosta avasin, kävi välillä katsomassa, söi ja taas meni. Kun oli lähdön aika, jostain aina tiesi ja tuli kyytiin, taas mentiin. Siitä oli seuraa matkoilla, kaikkialla minne meninkin, pitääkin katsella kisulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissa on vielä vähätöinen, ei sotke ja siitä on seuraa, ollut kaksikin niitä. Toisen söi kettu, toinen oli aina mukana pitkin suomea työpaikoilla. Läksi kun oven autosta avasin, kävi välillä katsomassa, söi ja taas meni. Kun oli lähdön aika, jostain aina tiesi ja tuli kyytiin, taas mentiin. Siitä oli seuraa matkoilla, kaikkialla minne meninkin, pitääkin katsella kisulia.

        Jos ketut on syöneet kissat tai autoon tarttuneet kissanpissat niin seuraavaksi kannattaa hankkia kesy ferretti. Ne taas syö kanit jos ne laskee tauolla irti ja palaavat heti kiltisti kotiin


    • Anonyymi

      On se hyvä kun ihmiset osaa yksinkin elää mutta onko sittenkin yksin yksinäistä? Ainakin on itsensä herra eikä kukaan ole neuvomassa miten pitää elää mutta voi se yksin eläminen tehdä itsekkäämmäksi.

      • Anonyymi

        Onko toisen meili ilmoitus oikea paikka tulla kiistelemään kissoista, koirista ja linnuista? Ei minkään valtakunnan tilannetajua.


    • Anonyymi

      Minä käsitin, että aloittaja haki ihmisen seuraa kirjeenvaihdon kautta, mutta täällä tarjotaan kissoja ja lintuja?

      Voi tuota ymmärryksen heikkoutta...

    • Anonyymi

      "wanha 28v ikäinen" Olen sinua melkee tuplat vanhempi ja pääsin aikuisen naisen pillullekin vasta 26v iässä kun eräs kesäleski päätti syksyn korvilla joku tiistai tai keskiviikko, että antaa pillua perjantaina minulle.

      Kaikki voi siis muuttua hetkessä!

      • Anonyymi

        Se luetun ymmärtäminen auttais varmaan sinuakin......aloittaja ei missään vaiheessa kertonut olevansa 28 vuotias


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe