On totaalisen tyrmistynyt! Eikö todella löydy normaalia empaattista kolmekymppistä miestä?
Kokemusteni mukaan tarjolla on henkisesti sairaita, huumorintajuttomia jörriköitä tai muuten vaan kummallisia.
:(
Mihin ovat eksyneet vapaat ja terveet miehet, jotka arvostavat toista ihmistä ja parisuhdetta?
Eikö löydy???
11
1966
Vastaukset
- CCCC
Tiedä vaikka jossain mutkassa tavattais,elämä on nykyään vain niin hektistä.Toista se oli meidän nuoruudessa.
- Romin71
Silloin ei ollut ainakaan työpaineita ja muuta kiireistä elämänmenoo... ;)
- Passiivi-Pate
Miehet ovat kaikkea tuota, mitä kuvailit ja haet, aina siihen asti kun alkavat seurustella vakavasti. Minä olin joskus kaikkea tuota mitä haet mutta sitten tein pahan virheen, aloin seurustella ja menin jopa naimisiin asti.
Eukko muuttui vuosien varrella hirviöksi ja nykyään vihaamme ja inhoamme toisiamme yhtä paljon kuin ennen rakastimme.
Mies menee pilalle viimeistään siinä vaiheessa kun asuu naisen kanssa saman katon alla. En suosittele...
Joten, Romin71, tuskin löydät enää kolmekymppisistä miehistä tuollaista kaveria, joka täyttäisi vaatimuksesi. Normaalit, kolmekymppiset miehet ovat kuolleet sukupuuttoon... tai muuttuneet, kuten minä, kyynisiksi paskapäiksi.- naisen
vika jos sinusta tuon tyylinen on tullut kuten kuvailit. Helppo on asiat toisen kontolle sysätä. Peilistä se syy löytyy!!! Vai miksi se eukkokin on hirviöksi tullut? Liekö sitten vastavuoroisesti syy sinun? Eiköhän molemmat ole vastuussa omista kurjista oloistaan.
Iloista kevättä kuitenkin ja toivotta vasti se ilokin taas löytyy! - Romin71
Itse asiassa löysin jo :) Ja parisuhteeseen kuuluu molempien osapuolien yrittäminen. Jos eukkosi muuttui hirviöksi, niin sietää katsoa myös sinne peiliin ja kysyä olisko ollut syytä vähän itsessäkin...
- HAMPPU33
löytyy kun olet kärsivällinen.Ei kaikki miehet ole vielä sitotuneet.
- Romin71
kannustuksesta Hamppu33 :)
Löysinkin aivan mukavan miehen ja olemme menossa naimisiin syksymmällä. Kyllä elämä on mukavaa! Romin71 kirjoitti:
kannustuksesta Hamppu33 :)
Löysinkin aivan mukavan miehen ja olemme menossa naimisiin syksymmällä. Kyllä elämä on mukavaa!Naimisiin...? Haluan siis sydämestäni toivottaa onnittelut ja hyvää elämää.
- mies4u?
Uskon, että on jopa paljon sellaisia miehiä.
Mistä olet yrittänyt löytää? - XoJ
Onhan niitä Tommossiikin miehhii olemas...
Ne on vaan nyt 43v. niinkuin minä.
Tsemppiä :o) - paljonko_tarjotaan
on näin...maailmassa vain "epänormaalit" yxilöt jäljellä;)
...ja aina vaan pahemmaksi menee;)
Hyvää kevään jatkoa sulle! (^_^)
Mä en myönnä mitään....enkä ymmärrä ainaskaan huumoria....mitä se edes on;)
nyt pitää lähtee duuniin...moix vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211