Onko oletettavaa, ettei hän koskaan ota estoa pois?
Jos on estänyt minut Instagramissa
3
2998
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne Instagramin estotoimintoa, mutta jos on samanlainen kuin monessa muussa, niin kaiketi se esto on voimassa niin kauan kuin kyseinen käyttäjätilikin ellei tämä estäjä sitä ennen poista estoa. En ole nähnyt tilastoja estojen keskimääräisistä kestoista, liekö niitä julkisuudessa esitettykään, mutta eiköhän tuo ole täysin henkilökohtaista millainen estopolitiikka itse kullakin on. Itse en ole laittanut koskaan kellekään estoja sosiaalisessa mediassa, mutta kavereillani on jonkun verran kokemusta noista: osa on poistanut eston, osalla esto jatkuu. Varmaankin aloittajaa kiinnostaisi lähinnä oma tilanteensa: riippuu varmaankin siitä mikä oli eston syynä ja kuinka paljon vaivaa estäjä haluaa nähdä estolistansa hallintaan - veikkaan nimittäin että aika monen politiikkana on "estä ja unohda".
- Anonyymi
Olen vain alkanut seurata tai pyytänyt saada seurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain alkanut seurata tai pyytänyt saada seurata.
Tuosta tulee mieleen että joko hän tuntee sinut ja ei joko halua sinun näkevän päivityksiään tai sitten ei halua muiden näkevän sinun seuraavan häntä. Jos taas hän ei tunne sinua, niin voisiko Insta-profiilissasi olla jotain sellaista mihin hän pelkää leimautuvansa, minkä takia sitten on estänyt? Periaatteessa voi olla mahdollista sekin että kyseinen estäjä käyttää Instagramia siten, että antaa vain tuttujensa seurata itseään ja estää muut. Tuossa vaan voi käydä niin, että estojen enimmäismäärä tulee täyteen jossain vaiheessa tuolla menolla (oletan että joku raja on).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799